کتی باکستر از Salesforce و Nashlie Sephus از آمازون در مورد اخلاقی بودن هوش مصنوعی در مقیاس سازمانی صحبت می کنند – TechCrunch

هوش مصنوعی و کلان داده در حال حاضر بخش مهمی از اکثر شرکت‌های در مقیاس سازمانی هستند، اما همین مقیاس می‌تواند به کارگیری ایمن و اخلاقی آنها را دشوار کند. کتی باکستر در Salesforce و Nashlie Sephus در AWS، هوش مصنوعی اخلاقی و جمع‌آوری داده‌ها را در چند سال گذشته به تجارت خود تبدیل کرده‌اند، هم هشداری را در مورد سوگیری ماشین به صدا درآورده‌اند و هم راه‌حل‌هایی برای آن تجویز کرده‌اند. آنها روز چهارشنبه در جلسه TC Sessions: SaaS درباره نیاز روزافزون به کار مانند کار خود در بالاترین سطوح فناوری تجاری بحث خواهند کرد.

دکتر سفوس، مدیر علوم کاربردی برای هوش مصنوعی آمازون، بر عدالت و تشخیص سوگیری ها در مدل های داده و یادگیری ماشین تمرکز دارد. او پس از اینکه استارت‌آپی را که در آن کار می‌کرد را تصاحب کرد – پارتپیک، فارغ‌التحصیل بتلفیلد- راه خود را از طریق این شرکت ادامه داد. او اکنون علاوه بر این که به عنوان یک مبشر اخلاقی عمل می کند و با تیم های مختلف برای اطمینان از بکارگیری درست مدل های هوش مصنوعی و پایگاه های داده، رهبری The Bean Path را که یک سازمان غیرانتفاعی در زادگاهش جکسون، ام اس است، هدایت می کند و در آنجا به نسل جدید کارکنان فناوری کمک می کند. آموزش لازم برای رقابت را دریافت کنند.

باکستر از طریق Google، eBay و Oracle به Salesforce آمد، جایی که سال‌ها در زمینه تحقیقات تجربه کاربر کار کرد. هنگامی که در غول شرکتی بود، او یکی از اولین افرادی بود که خطرات سوگیری سیستماتیک را در شرکتی که آماده ادغام هوش مصنوعی در سطحی اساسی بود، تشخیص داد. او به دنبال خرید و خرید از مدیرعامل و بنیانگذار مارک بنیوف برای رهبری یک تیم تمرین هوش مصنوعی اخلاقی بود که هم در نقش تحقیقاتی و هم در زمینه مشاوره در مورد استفاده منصفانه و عادلانه از داده ها و مدل های یادگیری ماشین ایفای نقش می کرد. (اگر می خواهید یک پرایمر سطح بالا داشته باشید، مدل بلوغ پیوند شده در پایین این پست را بررسی کنید.)

این دو کارشناس در مورد اینکه چرا و چگونه شرکت‌ها باید شیوه‌های هوش مصنوعی اخلاقی را توسعه دهند و راه‌هایی که شرکت‌ها و دنیای هوش مصنوعی یاد می‌گیرند آنها را بپذیرند و درونی‌سازی کنند، بحث خواهند کرد. اگر شرکت شما به این فکر می کند که هوش مصنوعی را در یک راه بزرگ راه اندازی کند – و چه شرکتی اینطور نیست؟ – شما به خودتان مدیون هستید که آنها چه می گویند.

فردا روز شنیدن این سخنرانان شگفت انگیز است! حتما بلیط های خود را همین امروز رزرو کنید زیرا فردا قیمت ها در درب مجازی افزایش می یابد.