کالیفرنیا خودروهای خودران بدون آلایندگی تا سال 2030 اجباری می کند-TechCrunch

از سال 2030 ، کالیفرنیا به تمام خودروهای خودران سبک وزن که در این ایالت کار می کنند ، نیاز دارد تا آلایندگی صفر تولید نکنند. فرماندار گوین نیوزوم ، فرماندار امضا کرد ، نشان دهنده آخرین تلاش دولت برای محدود کردن فروش خودروهای احتراق داخلی جدید با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است. در سال 2020 ، نیوزوم فرمان اجرایی را امضا کرد که به طور م byثر تا 2035 به خودروها می انجامد. در همان سال ، فرمان ایالت این بود که تمام کامیون های جدید فروخته شده در کالیفرنیا تا سال 2045 هیچ آلایندگی تولید نکنند.

پراشانتی رامان ، رئیس امور جهانی دولت در کروز ، در بیانیه ای به Engadget گفت: “ما از رهبری کالیفرنیا در اطمینان از این که استاندارد صنعت خواهد بود سپاسگزاریم.” “صنعت AV در ابتدا در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در شهرها پیشرو است و به همین دلیل است که ما از ابتدا ناوگان تمام الکتریکی و بدون آلاینده را اداره می کنیم.” کروز از طریق SB 500 از طریق مشارکت در گروهی که شامل آنها می شود ، از SB 500 پشتیبانی کرد.

از این رو ، بخش حمل و نقل از سال 2019 بزرگترین منبع انتشار گازهای گلخانه ای در ایالات متحده بوده است ، زیرا وسایل نقلیه سبک وزن بیش از نیمی از این تولید را به خود اختصاص داده اند. با این حال ، خودروهای خودران در حال حاضر تنها بخش کوچکی از نزدیک به 15 میلیون وسیله نقلیه در جاده های کالیفرنیا را نشان می دهند. علاوه بر این ، هر دو و ، دو شرکت برجسته که خدمات تاکسی کاملاً مستقل را در ایالت آزمایش می کنند ، از ناوگان تقریباً منحصراً از وسایل نقلیه استفاده می کنند. این آخرین حرکت از کالیفرنیا در مورد جلوگیری از تبدیل شدن وسایل نقلیه خودران به آلاینده های بزرگ در آینده است ، به ویژه اگر خدمات تاکسی بدون راننده در بین مسافران محبوب شود.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.