کار برای درک ارزش IPO اجاره باند – TechCrunch

وقتی پرونده می کنید برای عمومی شدن ، شما می خواهید مردم اعداد را دوست داشته باشند. شما نمی خواهید مردم اعداد را مسخره کنند.

افراطی ترین نسخه این حقیقت آشکار اولین اجرای WeWork در بازارهای عمومی بود. این پرونده ثبت شد ، همه نتایج آن را مضحک دانستند و IPO در نهایت متوقف شد. واکنش خفیف تر – در عین حال منفی – را می توان در اولین تلاش جعبه برای عمومی شدن یافت.

هر دو شرکت سرانجام اولین کار خود را آغاز کردند و Box موفق شد این کار را با روشهای عادی انجام دهد ، در حالی که WeWork باید منتظر یک SPAC بود تا آن را به بازارهای عمومی برساند. و نه ، من سعی نمی کنم هیچ گونه شباهت تجاری بین Box (شرکت نرم افزاری که توسط یک فرد عاقل اداره می شود) و WeWork (مشاغل غیر نرم افزاری که توسط شخصی کمی کمتر از آرون لووی قابل اعتماد است) اداره کنم.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


یک نمونه جدیدتر از مردم از اعداد زیاد خوششان نمی آید طبقه بندی پرونده IPO اجاره باند فرودگاه است. این شرکت – یک ایده تجاری خوب که در طول زمان تعداد زیادی کاربر ایجاد کرده است – از نظر تجاری کاملاً زیبا نیست.

اگر نمی خواهید پرونده IPO Rent the Runway یا یادداشت های ما در مورد شماره آن را بخوانید ، اصل این است که به نظر می رسد هزینه های استهلاک مربوط به پوشاکی که اجاره باند برای مشتریان اجاره می کند به اندازه کافی زیاد است تا باعث ایجاد شرکت شود. مشخصات کلی کسب و کار ناپایدار است.

برای مقابله با این ظاهر ، Rent the Runway معیارهای سودآوری تعدیل شده ای را ارائه داد که استهلاک موجودی را حذف می کرد. این یک حرکت بسیار محبوب نبود.

به بیان ساده تر ، به نظر می رسد که Rent the Runway فقط برای محصول خود کم هزینه می کند وقتی مجموعه کامل هزینه های مربوط به ارائه خدمات و راه اندازی کسب و کار را در نظر بگیریم.

با این وجود ، صرف نظر از نگرانی های ما ، اولین محدوده قیمت IPO این شرکت به ارزش 1 میلیارد دلار به ارزش شرکت می پردازد ، بنابراین IPO آن اولین تک شاخ خواهد بود. بنابراین ، ما باید آن را جدی بگیریم. امروز صبح ، بیایید به سرعت محدوده ارزیابی IPO آن ، چندگانه آن را محاسبه کنیم و شرکت را با یک نهاد مرتبط مقایسه کنیم تا آنچه را که بازار در مورد اسب شاخدار اجاره مد به ما می گوید ، درک کنیم.

قیمت اجاره باند فرودگاه

ابتدا کمی عذرخواهی می کنم. من بعنوان یک شلخته مد روز ، سرمایه گذاری های زیادی را در ظاهر کنار گذاشته ام. عمدتا ، این بود که من هر دو یک احمق بودم و خسته کننده بود ، اما از نظر فکری نیز تنبل بود.

در حقیقت ، انسانها دوست دارند خود را از طریق لباس ، هم از نظر ظاهری (لباس ، آرایش و غیره) و هم از طریق مجازی (پوسته های شخصیتی ، NFT ها و غیره) بیان کنند. و آنها هزینه می کنند تا خوب به نظر برسند.

من این خطر را دارم که اگر بخواهیم از نظر فیزیکی و قلمروهای دیجیتالی خوب به نظر برسیم ، اگر یکسان نباشد ، بسیار مرتبط هستند. بنابراین ، قلب تپنده مدل کسب و کار League of Legends (لوازم آرایشی داخل بازی) و Rent the Runway (اجاره لباس شیک) باید مراقبت های مشابهی را دریافت کند.

تنها چیزی که می توان گفت: اگر ما در مورد عناصر خاصی از نتایج کسب و کار Rent the Runway اظهارنظرهای انتقادی کنیم ، ما آنچه را که می خواهد انجام دهد یا تقاضای بازار که برای برآورده شدن آن تلاش می کند ، به سخره نمی گیریم. در عوض ، ما توجه داریم که Rent شاید برای محصولات خود کم هزینه می کند ، که برخی از اعداد را کمی مبهم می کند.