کارگران Gig با تلفن های هوشمند می توانند به تعیین اولویت های زیرساختی کمک کنند – TechCrunch

با تمرکز بر این که آیا کنگره یک قانون اساسی زیرساختی برای بازسازی جاده ها ، پل ها ، راه آهن ایالات متحده و غیره تصویب می کند ، به نظر نمی رسد هیچ کس به فیل موجود در اتاق توجه کند: حتی اگر قانون تصویب شود ، کجا شروع می کنیم؟ شاید تعجب کنید اگر بدانید که Gig Economy برنامه ای برای این کار دارد.

ما می توانیم و باید مشاوران حرفه ای و سایر متخصصان را برای بررسی سیستم های زیربنایی خود استخدام کنیم تا ببینیم چه چیزی نیاز به توجه فوری دارد ، اما تعداد زیاد جاده ها ، پل ها ، سدها و دیگر زیرساخت های مهم در ایالات متحده وظیفه اولویت بندی دلهره آور را بر عهده دارد.

بر اساس گزارش کارنامه انجمن مهندسان عمران آمریکا در سال 2021 برای زیرساخت های آمریکا ، بیش از 4 میلیون مایل جاده عمومی ، 617،000 پل ، 91،000 سد و 140،000 مایل راه آهن در ایالات متحده وجود دارد. این آمار عظیم است.

بنابراین به محض تصویب لایحه زیرساخت ، س questionsالات بزرگ این خواهد بود: از کجا شروع کنیم و چگونه اولویت ها را تعیین کنیم – سریع و با حداقل هزینه ، حداقل برای اولین قدم؟ گام بعدی این است که مهندسان و متخصصان حرفه ای را برای شروع فرایند بازسازی وارد کنید.

چند نمونه واضح از سیستم های زیرساختی وجود دارد که نیاز به توجه فوری و اولویت بندی دارند (پل سیدنی شرمن در هوستون را ببینید ، که چند سال پیش به دلیل خراب شدن پل بلبرینگ بسته شد و اخیراً به عنوان “نقص ساختاری” طبقه بندی شد).

خوشبختانه یک آمار عظیم دیگر نیز وجود دارد که می تواند کمک کند: 216 میلیون. این تعداد تقریبی بزرگسالان آمریکایی است که دارای تلفن هوشمند هستند. مرکز تحقیقات پیو اخیراً دریافت که 85 درصد از بزرگسالان ایالات متحده دارای تلفن هوشمند هستند ، که نیازی به گفتن نیست ، این بالاترین بالاترین تلفن هوشمند است. حتی ثبت نام درصد کمی از 216 میلیون کاربر تلفن هوشمند موجود در آنجا می تواند کمک بزرگی به این کار کند.

دولت های فدرال ، ایالتی و محلی می توانند و باید قدرت فوق العاده (و نسبتاً ارزان) تلفن های هوشمند ما و اقتصاد بزرگ را در نظر بگیرند. کارگران شرکت Gig می توانند برای استفاده از تلفن های هوشمندی که قبلاً در اختیار دارند برای ارائه داده های بازرسی و عکس از جاده ها ، پل ها ، سدها و ریل های شناسایی شده در 50 ایالت استفاده کنند. داده ها و عکس های جمع آوری شده می توانند بلافاصله برای بررسی و ارزیابی توسط مهندسین و مشاوران حرفه ای به پایگاه داده ملی منتقل شوند.

من می دانم که این کار می تواند انجام شود زیرا من و همکارانم قبلاً این کار را کرده ایم. ما به یک شبکه جهانی کارگران گیگ (جمع آوری داده ها یا مشارکت کنندگان داده) که از یک برنامه منبع باز و با شفافیت کامل عمل می کنند ، ضربه می زنیم.

پروژه های ما شامل مشارکت کنندگان در عکاسی و مستندسازی نقاط دسترسی فاضلاب ، پل ها ، نقاط دسترسی به آب و دیگر سیستم های زیرساختی است. ما حتی با یک موسسه غیرانتفاعی بزرگ از طرف دفتر USAID برای کمک های بشردوستانه همکاری کردیم تا برنامه آب ، بهداشت و بهداشت (WASH) خود را با ارائه ارزیابی سریع نیازهای WASH تقویت کنیم ، در این صورت مشارکت کنندگان ما می توانند به صورت اضطراری برای ارائه عکس ها و داده های دیگر بسیج شوند. دسترسی به آب ، بهداشت و بهداشت در کلمبیا.

چرا ما نمی توانیم همین کار را در مورد پل ها ، جاده ها ، تونل ها و دیگر زیرساخت ها در ایالات متحده انجام دهیم؟ این فناوری باید مقیاس بندی شود و ما می دانیم که می توان آن را انجام داد.

این ساده است – و راه حل در دید مستقیم است. تلفن های هوشمند و کارگران ما به ما اجازه می دهند اولویت ها را با استفاده از عکس ها و ورودی آنها از آنچه که چشم آنها می بیند تعیین کنیم ، و سپس متخصصان حرفه ای می توانند برای شروع به کار پیگیری کنند. در حال حاضر مقرراتی در لایحه سنا وجود دارد که می تواند بودجه این نوع تحقیقات فناوری پیشرفته را تأمین کند. و نیاز مستمری وجود دارد ، حتی پس از انجام تعمیرات ، برای نظارت بر وضعیت بزرگراه ها ، پل ها و تونل های ما.

استفاده از این فناوری گوشی های هوشمند با قابلیت کارگران بزرگ نه تنها به دولت های فدرال ، ایالتی و محلی ما در تعیین اولویت ها کمک می کند. همچنین به هزاران آمریکایی روزمره اجازه می دهد تا بخشی از روند بازسازی باشند. این مزیت دموکراتیزه کردن کار تعمیر زیرساخت های ما و ایجاد حرکت مردمی از مردم است که از تلفن های هوشمند خود برای کمک به بازسازی و ترمیم زیرساخت های ایالات متحده برای نسل فعلی و آینده استفاده می کنند.