کارگران جنسی توضیح می دهند که چرا ننگ چک آبی و #BlockTheBlue چندان ساده نیستند

هر چک آبی جدیدی در توییتر طرفدار ایلان ماسک نیست.

از آنجایی که چک آبی نمادین توییتر از نشان مشروعیت به سیگنالی مبنی بر اینکه ماهانه هشت دلار به شرکت پرداخت می‌کنید، تغییر می‌کند، برخی از کاربران سرشناس برای #BlockTheBlue کمپینی کرده‌اند. به عبارت دیگر، آن‌ها می‌خواهند با استفاده از اسکریپت‌ها و پلاگین‌های خودکار، همه کاربرانی که در Twitter Blue مشترک هستند را مسدود کنند.

ایده پشت این جنبش این است که اگر کسی با میل و رغبت به توییتر پرداخت ماهانه برای چک آبی بدهد، احتمالاً با سیاست به اصطلاح «ضد بیدار شدن» که ماسک و معتمدانش به طور معمول از آن حمایت می‌کنند، همسو می‌شوند. آلخاندرا کارابالو، مدرس کلینیک سایبرلاو هاروارد، یک لیست مسدود از حساب های Blue Verified در Github، در حالی که dril حساب کاربری محبوب میم چنان موضع محکمی در مورد #BlockTheBlue اتخاذ کرد که به نظر می رسد ایلان ماسک به او چک آبی داده تا او را ترول کند.

این یک مزیت دارد: حساب‌های اسپم کریپتو از توییتر آبی برای افزایش دید خود استفاده کرده‌اند، در حالی که دیگران صرفاً موارد زشت را پست می‌کنند. اما برای برخی از سازندگان آنلاین و کارگران جنسی، Twitter Blue برای بقای این پلتفرم ضروری است، حتی اگر از تغییرات ماسک در توییتر پشتیبانی نکنند.

اشلی، کارگر و محققی که ترجیح می‌دهد نام کامل خود را به اشتراک نگذارد، توضیح داد: «مردم انگیزه دارند که برای نرم‌افزار بر اساس موارد استفاده بپردازند، نه گرایش سیاسی.

برای کارگران سکس، که مکرراً تحت فشار قرار گرفته اند، تحت سایه قرار گرفته اند و از منابع درآمدی حیاتی محروم شده اند، هشت دلار ارزش شبکه ایمنی توییتر بلو را دارد. جدای از چک آبی – که برخی از مشترکین حتی آن را نمی‌خواهند، زیرا اکنون دارای یک انگ است – Twitter Blue رتبه‌بندی جستجوی اولویت‌بندی شده، احراز هویت دو مرحله‌ای SMS و آپلود طولانی‌تر ویدیو را ارائه می‌دهد.

دکتر اولیویا اسنو، یکی از افراد مسلط که در مورد سیاست‌های مربوط به کارهای جنسی و فناوری در مرکز تحقیقات انتقادی اینترنت UCLA تحقیق می‌کند، گفت: «من فکر می‌کنم می‌توانیم به شواهد ملموسی اشاره کنیم که داشتن توییتر آبی باعث افزایش دید شما می‌شود. برای کارگران جنسی که اغلب در معرض سایه‌بانی و حذف اولویت در نتایج جستجو هستند، افزایش خودکار توییتر آبی بسیار مهم است.

همراه با Reddit، توییتر تنها پلتفرم اجتماعی بزرگی است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای جنسی صریح را آپلود کنند. برای کارگران جنسی، این امر توییتر را برای هدایت مشتریان بالقوه به پیشنهادات پولی خود در سایت هایی مانند OnlyFans ضروری می کند.

اسنو به TechCrunch گفت: «تویتر واقعاً در این مرحله محل تبلیغات اولیه برای کارگران جنسی است.

صفحه گسترده ای که طرفداران #BlockTheBlue از آن استفاده می کنند، نزدیک به 400000 حساب را فهرست می کند. اشلی گفت که او لیست کوچکتری از 300 حساب تهیه کرده است که برای آگاهی از اینکه چه کسی از توییتر بلو استفاده می کند، آن را تجزیه و تحلیل کرد.

او به TechCrunch گفت: «هیچ چیز برجسته نیست. “این به هیچ وجه یک لیست هدفمند نیست. تنها چیزی که می‌توانم بگویم در میان اکانت‌هایی است که بیشترین فالوور را دارند، بسیاری از آنها افراد رنگین پوست و حساب‌های غیرانگلیسی هستند.»

TechCrunch آزمایش مشابهی را تکرار کرد و پنجاه نام تصادفی را از صفحه گسترده بیرون کشید. حدود نیمی از این کاربران غیرانگلیسی زبان بودند و پنج نفر آشکارا دیدگاه‌های راست‌گرایانه یا ضد دگرباشان جنسی را بیان کردند – اما به نظر نمی‌رسید که عمداً کسی را مورد آزار و اذیت قرار دهند. با این حال، این اندازه‌های نمونه در مقایسه با صدها هزار کاربر با Twitter Blue بسیار کوچک هستند.

اشلی گفت: «در میان حساب‌های انگلیسی زبان، من همچنین احساس می‌کنم که بیشتر سازندگان، افرادی که ممکن است بخواهند ویدیوی طولانی‌تر از دو دقیقه آپلود کنند، حساب‌های طرفداران یا روزنامه‌نگاران مستقل هستند. او اشاره کرد Unicorn Riot، یک رسانه چپ است که مشترک توییتر آبی است تا بتواند کلیپ های کاملی از روزنامه نگاری ویدیویی خود را بارگذاری کند.

آماندا گولکا، یوتیوبری که توسط Swell Entertainment کار می کند، در Twitter Blue مشترک شد تا به احراز هویت دو مرحله ای مبتنی بر متن دسترسی پیدا کند. او به TechCrunch گفت که هنگامی که توییتر این ویژگی را به عنوان یک ویژگی دیوار پرداختی تبدیل کرد، با خطاهایی مواجه شد که او را از ثبت نام برای سه نوع مختلف احراز هویت دو مرحله‌ای مبتنی بر برنامه، که دارای دیوار پرداختی نیستند، باز داشت. مطمئناً او هک شد. هنگامی که او سرانجام حساب خود را پس گرفت، در Twitter Blue مشترک شد.

گلکا در یک ویدیوی یوتیوب گفت: «من فوراً در جعبه توضیحاتم می‌نویسم، «از اینکه توییتر آبی هم دارم خوشحال نیستم». “من فقط احراز هویت دو مرحله ای می خواهم.”

برای سازندگانی مانند Golka، مشکلات پایدار با فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای مبتنی بر برنامه، Twitter Blue را ضروری می کند. بدون آن، او نسبت به از دست دادن مجدد حساب خود آسیب پذیر است و نگران است که یک هکر سعی کند از دنبال کنندگانش کلاهبرداری کند.

کارگران سکس همچنین نگران کلاهبرداری بازیگران بد از پیروان خود هستند. حتی اگر چک آبی معنای دیرینه خود را از دست داده است، توییتر اقداماتی را انجام داده است تا جعل هویت افراد را سخت تر (اما نه غیرممکن) کند. بنابراین، داشتن چک آبی همچنان می‌تواند مشروعیت را به مشتریان بالقوه نشان دهد. توییتر چک آبی کاربر را در صورتی که نام نمایشی خود را تغییر دهد، حذف می کند. برخی از کاربرانی که با اکراه تأیید شده اند با تغییر نام دوره ای از این ویژگی استفاده کرده اند تا بتوانند چک خود را پنهان کنند.

«برخی از کارگران جنسی انگیزه بیشتری برای به دست آوردن آن دارند [the blue check] اشلی به TechCrunch گفت تا مطمئن شوند که آن را قبل از دیگران دریافت می کنند. ما از بازخورد مشتریان می دانیم که به آنها کمک می کند خود را از گربه ماهی تشخیص دهند.

اشلی گفت که مشتریان کارگران جنسی گاهی اوقات زمانی که هکرها وانمود می کنند آنها هستند و درخواست پول می کنند مورد کلاهبرداری قرار می گیرند.

اشلی می‌گوید: «همان‌قدر که حساب‌های میم گربه‌ماهی دارند، کارگران جنسی کسانی هستند که طرفدارانشان از هزاران دلار خارج می‌شوند. “این ده ها هزار دلار از جیب کارگران جنسی خارج می کند.”

موارد استفاده از توییتر آبی متغیر است، بنابراین کارگران جنسی آن را نوعی سانسور در نظر می گیرند که چهره های بالقوه خوش فکر از #BlockTheBlue پشتیبانی می کنند. در حالی که برخی استدلال می‌کنند که پرداخت به ایلان ماسک نوعی حمایت ضمنی است، اسنو می‌گوید که همه ما حتی با استفاده از توییتر، جیب ماسک را بسته‌ایم – و توییتر آبی به سختی در خط پایانی پلتفرم فرو رفته است.

اسنو می‌گوید: «ما باید برای زندگی و خوردن پول دربیاوریم و توییتر تا حد زیادی بزرگ‌ترین محرک ترافیک برای OnlyFans است. «دیگر قرار است چه کار کنیم؟ ما اجازه حضور در پلتفرم های دیگر را نداریم.»