کابینه 2.6 میلیون دلار برای نرم افزارهای دستیاران اجرایی طراحی می کند – TechCrunch

دستیارهای اجرایی ، چند وظیفه ای نهایی هستند و استارتاپ Cabinet به جای تکیه بر دهها برنامه برای سهولت کار خود ، همه اینها را در یک بسته نرم افزاری که برای بازار حرفه ای اداری 10 میلیون نفر طراحی شده است ، جمع آوری می کند.

این شرکت با پایگاه هایی در دنور و نیویورک ، در حال توسعه نرم افزاری برای کمک به بهره وری روزانه است. به عنوان مثال ، یک ابزار زمان بندی که در بالای تقویم های شرکت فعلی مانند Outlook و GCal قرار دارد و یک جامعه همتا به همتا برای EA ها برای به اشتراک گذاشتن دانش.

کابینه توسط مدیرعامل جولیا لیبویتز و مدیر ارشد فناوری ایوان کستن در سال 2018 تأسیس شد. لیبویتز ، خود ، کار خود را به عنوان دستیار اجرایی آغاز کرد ، که به گفته وی TechCrunch “مکانی باورنکردنی برای شروع” بود زیرا او توانست نگاه داخلی را در نحوه عملکرد خود بدست آورد. عملکرد سازمان ، به ویژه در بالا

با این حال ، با افزایش شغل ، مسئولیت های او نیز افزایش یافت. و این فقط داشتن تقویم و تنظیم سفر برای مدیران نبود ، که لیبوویتز می گوید اکثر مردم وقتی به EA فکر می کنند به آن فکر می کنند. در عوض ، این بخش کوچکی از شغل است که شامل هماهنگی رویدادها ، پذیرایی اداری ، منابع انسانی و حتی بازاریابی می شود.

وی افزود: “شما کلاه های زیادی بر سر می گذارید ، به ویژه اگر توانایی دارید.”

در دوران تحصیلات تکمیلی ، او متوجه شد که ابزارها و نرم افزارهای زیادی برای تقریباً همه افراد دیگر در سازمان ایجاد شده است تا بهره وری را افزایش دهند ، از مهندسی ، فروش و بازاریابی گرفته تا منابع انسانی ، اما او احساس کرد که EAs یک بازار نادیده گرفته شده است.

در سال 2018 ، او هنگام حضور در فناوری Cornell Tech با Kesten ملاقات کرد. او در مهندسی مشغول بود و لیبوویتز مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت می کرد. لیبوویتز به یاد می آورد که او او را به یک کنفرانس حرفه ای اداری آورد و نه تنها کستن یکی از دو مرد بود ، بلکه هیچ فروشنده نرم افزاری هم نداشت. این همان نقطه شروع بود که سپس به کابینه تبدیل شد.

نرم افزار این شرکت تنها یک ویژگی نیست ، بلکه قابلیت های زیادی را در یک بسته برای حرکت گردش کار به ارمغان می آورد. برخی از EA ها ممکن است مجبور باشند برای بیش از یک مدیر برنامه ریزی کنند ، و ممکن است این کار را بیش از 50 بار در روز انجام دهند. در حالی که برخی از نرم افزارهای زمانبندی برای مدیران فردی مناسب تر است ، Cabinet این امکان را برای شما فراهم می کند که پیغام رزرو ارسال کنید یا از زمان های مختلف که بصورت خودکار بر اساس تقویم اجرایی جمع می شوند ، پیوند رزرو ارسال کنید. حتی می تواند ایمیلی ایجاد کند که زمان موجود در متن ساده را لیست کند.

این نرم افزار همچنین فراتر از برنامه ریزی برای بهبود کارایی در مدیریت سفر ، مدیریت دفتر و مدیریت صندوق پستی است. کابینت یک مدل مبتنی بر اشتراک است که در صورت پرداخت سالانه 29 دلار در ماه یا 36 دلار در ماه از کاربران هزینه دریافت می کند.

لیبوویتز گفت: “این هزینه ای است که EA ها می توانند به راحتی از طریق کارت اعتباری شرکت خود خریداری کنند.” “این یکی از راه هایی است که آنها را متمایز می کند – EA ها مشتریان قدرتمندی هستند زیرا آنها معمولاً به کارت دسترسی دارند و عادت دارند که از طرف تیم های خود پول خرج کنند.”

برای بدست آوردن این نرم افزار در مقابل دستیاران اجرایی بیشتر ، کابینه 2.6 میلیون دلار از بودجه خود را به سرپرستی Harlem Capital با مشارکت Good Friends Capital و سرمایه گذار فعلی Parade Ventures بست. این سرمایه گذاری همچنین شامل پول حاصل از دور قبل از جولای 2020 از طرف Parade ، Techstars ، Heroic Ventures ، The Fund و فرشته سرمایه گذاران است.

هنری پیر ژاک ، شریک مدیریت هارلم کاپیتال ، از طریق ایمیل گفت: “یکی از کارآموزان سابق ما و در حال حاضر همکاران ارشد ما ، نیکول دتوماسو ، منبع کابینه را در اواخر روز نمایشی Techstars 2020 معرفی کرد.” “برای ما کمی زود بود ، اما ما در اوایل امسال حتی در دوران بارداری جولیا در تماس بودیم. مشاهده توسعه محصول و رشد مشتری در چند ماه گذشته ، بسیار چشمگیر بود ، به ویژه برای یک تیم کوچک و مادر جدید. جولیا م ofسسه ای از نوع بنیانگذار است که ما به دنبال آن هستیم و ما سپاسگزاریم که او و ایوان تصمیم گرفتند با ما همکاری کنند. “

در شش ماه گذشته ، کابینه در ماه 30 درصد رشد داشته است. همچنین بیش از 4000 متخصص اداری در جامعه خود جمع آوری کرده است ، جایی که آنها می توانند اطلاعات داخلی را در مورد موضوعاتی مانند بهترین نرم افزار کنفرانس بدون عیب و نقص تبادل کنند.

این شرکت همچنین قصد دارد بودجه جدیدی را در توسعه فناوری سرمایه گذاری کند. کابینت با مشتریان خود که اغلب در مورد ویژگی های جدید بازخورد می دهند ، همکاری نزدیکی دارد و این سرمایه گذاری باعث می شود که شرکت بتواند به سرعت کارایی خود را در راه اندازی ویژگی های جدید افزایش دهد.

علاوه بر این ، این شرکت به دنبال استخدام موقعیت های بازاریابی و مهندسی در دفاتر خود در دنور و نیویورک است. کابینه در حال حاضر سه کارمند دارد و لیبویتز انتظار دارد در شش ماه آینده به هشت نفر برسد.