چگونه Lunchclub یک صفحه اصطلاح پیشگیرانه از Lightspeed – TechCrunch دریافت کرد

در کمتر از هفت روز ، ولاد نواکوسکی ، بنیانگذار Lunchclub ، علیرغم اینکه استارتاپ خود در آن زمان به دنبال افزایش سرمایه نبود ، یک نامه معتبر از Lightspeed Ventures در دست داشت. چطور اتفاق افتاد؟ تجربه ای چسبناک از محصول با بازخورد و رشد مشتری برای حمایت از آن ، این استارتاپ را به یک فرصت سرمایه گذاری تبدیل کرد که نیکول کوئین از Lightspeed فقط نتوانست آن را از دست بدهد.

این هفته ، نواکوفسکی و کوین در TechCrunch Live به ما ملحق شدند تا جزئیات عرشه سری A Lunchclub و جزئیات نحوه اتصال آنها به آغاز همه گیری را ارائه دهند. Lunchclub یک ابزار شبکه ای مبتنی بر هوش مصنوعی است که تقریباً متخصصان را در صنایع و سطوح مختلف به هم متصل می کند.

TechCrunch Live ، که قبلاً به عنوان Extra Crunch Live شناخته می شد ، هر چهارشنبه در ظهر PDT/3 بعد از ظهر EDT برگزار می شود. هر هفته ، مخاطبان از پشت صحنه ، بهترین شیوه ها و موارد ضروری از بنیانگذاران و سرمایه گذاران که دور خود را رهبری می کنند ، می شنوند. در نیمه دوم ، بنیانگذاران حاضر مستقیماً به مهمانان می روند.

در ادامه نگاهی به برخی از آموخته های اصلی چت ما با ولاد و نیکول بیندازید و ضبط کامل این قسمت را با پخش زنده مشاهده کنید.

یک معرفی مقدماتی به خوبی پیش می رود

تاثیر سرمایه گذاران اولیه شما می تواند تا حد زیادی پیش برود. نیکول کوئین در ماه های اولیه شیوع بیماری همه گیر در سال 2020 ، Lunchclub را از طریق یکی از سرمایه گذاران اولیه شرکت کشف کرد.

نیکول به یاد می آورد: “من یک ایمیل از سرمایه گذار فرشته در باشگاه ناهار ، گرگ آررس دریافت کردم ، مبنی بر اینکه” باشگاه ناهار تازه شروع به انجام چت های کنار آتش کرد. ” “این گپ های حاشیه ای واقعاً مناسب بازار محصول است. منظور من این است که ما آنها را راه اندازی کردیم و هزاران نفر به آنها ملحق شدند. “

در ابتدا با ولاد برای شرکت در یک چت کنار آتش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در روز چهارشنبه ارتباط برقرار کرد ، مکالمات به سرعت تکامل یافت و در روز دوشنبه ، کمتر از یک هفته پس از ملاقات ، یک جدول ترم ایجاد شد.

معرفی سرمایه گذاران دیگر بنیانگذاران اغلب به عنوان بهترین راه برای پیش روی VC معرفی می شود. در مورد ولاد ، این سرمایه گذار بود که تفاوت را ایجاد کرد.

“من فکر می کنم به عنوان یک بنیانگذار … که با آن صحبت می کند [the] ولد با افزودن یک شبکه سرمایه گذار فرشته قوی ، به نوعی ارزش دارد. “

بازخورد مصرف کنندگان همه چیز است

بنیانگذاران با پشتکار محصولات خود را برای حل مشکل می سازند اما آزمایش واقعی با خود مشتریان است. عرشه سری A نوواکوفسکی بازخوردهای مشتریان را در قالب اسکرین شات رسانه های اجتماعی داشت اما داده ها و مطالعات موردی محدودی داشت – تغییری که آرزو می کرد قبلاً انجام داده باشد.