چگونه هوش مصنوعی می تواند کسب و کار شما را از رکود محافظت کند

FLC02723 ThirdDoorMedia 1920x1080 800x450

شرکت ها در حال حاضر خود را برای یک رکود اقتصادی بالقوه آماده می کنند و بسیاری در جستجوی راه حلی برای مشکلات فعلی خود هستند. افزایش هزینه‌های نیروی کار در چند سال گذشته، انحراف ناگهانی کارمندان و مشتریان، تصمیم‌گیری‌های دشوار تجاری و همگامی با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر راه‌حل‌های فناوری جدید و نوظهور، همگی واقعیت‌هایی را در شرایط جوی امروز جمع‌آوری می‌کنند و باعث پیچیدگی‌های بیشتری برای کسب‌وکارها می‌شوند. امروز.

پس به کجا می روید؟ ابزارهای هوش مصنوعی مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) می توانند بسیاری از این ترس ها را کاهش دهند و کارایی و فرصت واقعی را برای کسب و کار شما ایجاد کنند. راه حل های خلاقانه مانند ChatGPT در حال حاضر برای تبلیغ کنندگان دیجیتال یک واقعیت است. بنابراین، آینده هوش مصنوعی در صنعت چیست – و مهمتر از آن، صنعت چگونه می تواند از آنها برای بهره مندی از مزایای مستقیم آنها مانند افزایش کارایی، بهره وری و کارایی استفاده کند؟

استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد فرصت های تجاری جدید

تبلیغ‌کنندگان دیجیتال باهوش در حال حاضر از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT برای پشتیبانی از کارهای خلاقانه مانند نوشتن محتوا (کپی ایمیل، طرح‌های کلی برای محتوای طولانی و غیره)، تولید کلمات کلیدی و کد، و ایجاد تصاویر تنها با چند دستور ساده استفاده می‌کنند. و این تنها شروع است. همانطور که تغییرات ChatGPT و چت ربات‌های هوش مصنوعی مشابه همچنان در حال پیشرفت هستند، کاربران می‌توانند درخواست‌هایی را که می‌دهند آسان‌تر کنند و به نوبه خود مجبور به اصلاح حتی کمتری باشند.

کجا دیگر شاهد هوش مصنوعی در تبلیغات دیجیتال خواهیم بود؟ پشتیبانی مشتری حوزه‌ای است که هوش مصنوعی می‌تواند از نقاط داده منحصربه‌فرد مشتریان شما مانند سؤالات متداول یاد بگیرد و در صورت بروز مجدد به آنها پاسخ دهد.

زبان مولد نیز در ویدئوها در حال ظهور است. کاربران می‌توانند به سرعت پیام‌های مهم را از طریق پورتال‌های وب، ایمیل و موارد مشابه در مقیاس تولید و تحویل دهند تا قفل صرفه‌جویی در زمان حیاتی را باز کنند. صنعت چند خانواده را در نظر بگیرید: با این شکل از هوش مصنوعی، کاربران می توانند به سرعت چند تصویر را آپلود کنند که هوش مصنوعی می تواند از آنها برای ایجاد ویدیویی از ویژگی های موجود خود در چند ثانیه استفاده کند. این نوع راه حل های آینده نگر هستند که کارایی را در سراسر صنعت به ارمغان می آورند.

چرا زمان آن رسیده که با اتوماسیون کنار بیایید

فناوری های نوظهور هوش مصنوعی چه وجه مشترکی با حرکت در مسیر بادهای مخالف اقتصادی دارند؟ ساده است: اتوماسیون می تواند کارایی گسترده ای را در سازمان شما ایجاد کند. نیاز به استخدام 20 استراتژیست دیگر برای حمایت از کار غرغر، دیگر یک ضرورت نیست. در عوض، می‌توانید آن وظایف تکراری و در عین حال حیاتی را خودکار کنید و کارکنانی را که دارید روی جنبه استراتژیک‌تر کسب‌وکارتان متمرکز کنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای درک اینکه چگونه اتوماسیون می‌تواند این کارایی‌ها را در سازمان شما ایجاد کند این است که به حقوق یکی از استراتژیست‌های تبلیغات دیجیتال خود نگاه کنید. به طور متوسط، استراتژیست ها سالانه حدود 80 تا 85000 دلار درآمد دارند. بنابراین تصور کنید که آنها نیمی از وقت خود را هر روز صرف کارهایی می کنند که می توانند خودکار شوند، مانند راه اندازی حساب و مدیریت بودجه. این تقریباً 40 تا 45000 دلار در سال به ازای هر استراتژیست است که برای انجام وظایف کاری خرج می کنید. آن را در تیمی متشکل از 10 استراتژیست ضرب کنید، و حداقل 400000 دلار در سال است که برای کارهایی خرج می کنید که به سادگی می توانستند خودکار شوند. خودکار کردن کار نیز زمان لازم برای انجام آن را تبدیل می کند – روزها را به چند ثانیه فکر کنید.

زمانی که شروع به کاهش زمانی کردید که کارمندان خود برای انجام وظایف کاری صرف می‌کنند، می‌توانید تلاش‌های آینده‌نگر بیشتری را برای آن‌ها انجام دهید. ایجاد ساعات پربارتر برای تیم شما همچنین تعداد استراتژیست های مورد نیاز برای تکمیل کار را کاهش می دهد. این قدرت اتوماسیون است: هم برای کسب و کار از منظر درآمد و هم برای کارمندان از دیدگاه احساسات سود ایجاد می کند. هر دو نتیجه مهم هستند و هر دو طرف در صدر قرار می گیرند.

دستت را از روی چرخ برندار

هوش مصنوعی در صنعت شکل می گیرد، چه سازمان ها آماده باشند یا نه. سوال این است که آیا آن را قبول می‌کنید و سرپا می‌مانید، یا بهتر است جلوتر بروید؟ یا به مقاومت در برابر آن ادامه می‌دهید و سازمانی که می‌تواند تقاضاهای فزاینده این فناوری را برآورده کند، رها می‌شوید؟ اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، با فکر کردن به هوش مصنوعی به عنوان دستیار یا راه حل جایگزین برای استخدام شروع کنید.

علیرغم وعده های اتوماسیون، هوش مصنوعی در تبلیغات دیجیتال هنوز هم بسیار شبیه به مفهوم یک ماشین خودران است. مطمئناً بسیار راحت و چشمگیر است، اما نباید آن را به حال خود رها کرد. همین حلقه در مورد اتوماسیون نیز صادق است. شما نمی‌توانید نیاز به خلاقیت را از بین ببرید – برای انجام درست آن، همچنان به تیمی از استراتژیست‌ها نیاز دارید که اهرم‌ها را بکشند و از جنبه استراتژیک‌تر کسب‌وکار حمایت کنند، اما نیاز به کارکنان کامل یک تیم برای کار غرغر است. در آینه عقب

چگونه تسلط از هوش مصنوعی برای ایجاد فرصت هایی برای مقیاس استفاده می کند

یکی از راه‌هایی که Fluency – یک پلتفرم اتوماسیون تبلیغات در سطح سازمانی – فرصت‌هایی را برای مقیاس ایجاد می‌کند، از طریق Blueprints است – یک مزیت انحصاری Fluency از پلتفرم. به Blueprints به عنوان یک برنامه استراتژی تبلیغاتی فکر کنید که از داده ها برای ایجاد و اعمال تغییرات در حساب های تبلیغاتی در مقیاس استفاده می کند. چرا این موضوع برای استراتژی تبلیغاتی شما مهم است؟ Blueprints توانایی ایجاد ستون فقرات استراتژی تبلیغاتی شما و راه اندازی در برابر آن را با حساب های انتخابی برای کنترل در مقیاس بزرگ ارائه می دهد. در جایی که برای راه‌اندازی حساب‌ها ساعت‌های بیشماری از کارکنان شما وقت می‌گرفت، Blueprints از نقاط داده پویا، مانند فیدهای موجودی، برای اطلاع‌رسانی به ساختار حساب‌های تبلیغاتی و همه عناصر موجود در آن‌ها، مانند کمپین‌ها، تنظیمات، هدف‌گذاری، کلمات کلیدی، خلاقانه و تقریباً استفاده می‌کند. همه چیز دیگر

نتیجه؟ کیفیت افزایش می یابد، ظرفیت نامحدود است و موفقیت پایدار است. اینها تنها تعدادی از راه‌هایی است که شرکای Fluency می‌توانند از اتوماسیون برای ایجاد یک اثر موجی معنی‌دار در سراسر سازمانی که کار استراتژیک و جذاب است استفاده کنند.

پلتفرم اتوماسیون فرآیند روباتیک (RPA) Fluency را کاوش کنید.