چگونه می توان یک بازاریابی ضد تبلیغی برای رشد بود-TechCrunch

کام سینکلر ، بنیانگذار شرکت بازاریابی رشد استرالیا Ammo می گوید: “من به عنوان یک کودک نوپا عاشق فناوری بودم و شیفته نحوه کار تجارت بودم.” “من همیشه می دانستم که می خواهم راهی پیدا کنم تا به بنیانگذاران و مبتکران کمک کنم تا ایده های عالی خود را به جهان برسانند. پس از کار در مبارزات سیاسی ، متوجه شدم که بسیاری از مجموعه های مهارت با نیازهای استارتاپ ها همخوانی دارد: حرکت سریع ، لاغر بودن ، برقراری ارتباط خوب ، سازگاری و انعطاف پذیری. “

در آخرین قسمت از سری مصاحبه های جاری ما با متخصصان برجسته رشد ، سینکلر به آنا هایم می گوید که تجربه او در سیاست “من را به رشد” ضد آژانس “تشویق کرد که در آن بنیانگذاران استارتاپ ها واقعاً احساس می کردند در تیم خود شخصی دارند که آنها را درک می کند. چالش ها و ریسک هایی که آنها انجام می دادند. “

تیم TechCrunch در دو هفته گذشته سخت کار کرده است. ما یک کنفرانس فوق العاده موفق Disrupt داشتیم ، با انواع بحث های مربوط به رشد که پیوندهای آنها را در زیر قرار داده ایم. ما همچنین Extra Crunch ، سرویس اشتراک ما برای استارتاپ ها را به TechCrunch+ تغییر نام دادیم و در دسترس بودن آن را به دهها کشور جدید گسترش دادیم (اطلاعات بیشتر را در اینجا بخوانید).

با این حال ، در ابتدا ، نه یک ، بلکه دو مصاحبه ای است که آنا با بازاریابان برتر رشد انجام داد. اگر یک کارشناس بازاریابی رشد دارید که فکر می کنید ما باید در مورد آن بدانیم ، به ما اطلاع دهید.

الن یانتش از تاف می گوید: بازاریابی رشد یک ترفند جادویی نیست: آنا این شانس را داشت که با الن جانتش ، بنیانگذار Tuff صحبت کند ، که نحوه استخدام آنها برای تیم خود ، مزایا و معایب استخدام یک آژانس بازاریابی در مقابل یک بازاریاب داخلی را به اشتراک می گذارد. و بیشتر. “ما با بیش از مشاغل تجارت الکترونیک کار می کنیم. ما به صنایع SaaS ، fintech و B2B متمایل می شویم و ما را مجبور می کند که واقعاً یک مدل/فرآیند برای رشد و نه فقط یک کتاب بازی بسازیم ، به این معنی که کانال و ترکیب تاکتیک ما همیشه متفاوت است. “

آژانس بازاریابی رشد استرالیا Ammo به استارتاپ ها کمک می کند تا تلاش های خود را بسنجند: آنا با Ammo در مورد روند همکاری آنها با استارتاپ ها صحبت کرد ، اینکه چگونه می دانند که یک استارتاپ آماده همکاری با آنها است و چگونه آنها به استارتاپ ها در توسعه حداقل یک نام تجاری مناسب کمک می کنند. سینکلر ، مدیر Ammo ، می گوید: “در گذشته ما نقش خود را منسوخ توصیف کرده بودیم-این که مشتریان ما آنقدر بزرگ می شوند که بتوانند تیم بازاریابی داخلی خود را استخدام کنند. امروزه ما هنوز بسیاری از این روابط با مشتریان را به شیوه های مختلف با ارائه مشاوره استراتژیک حفظ می کنیم. “

(TechCrunch+) چگونه رایان رینولدز بر بازاریابی اصیل مسلط شده است: در طول Disrupt ، جردن کروک با رایان رینولدز در مورد آژانس بازاریابی خود ، حداکثر تلاش صحبت کرد. جردن می گوید: “در TechCrunch Disrupt 2021 این هفته ، ما با رینولدز گفت و گو کردیم که چگونه استارتاپ ها می توانند از” سرعت سریع “(واژه ای که رینولدز ابداع کرده است) استفاده کنند ، که شامل برخورد با لحظات فرهنگی در زمان واقعی به عنوان یک تخته پرش ، برای ساختن خودشان است. وزوز نام تجاری. “

چالشهای ظریف ارزیابی تناسب محصول-بازار: دارل اترینگتون ویرایشگر اخبار TechCrunch میزبان این پنل Disrupt با مهمانان Heather Hartnett ، شریک بنیانگذار و مدیرعامل ، Human Ventures است. دیوید تاکر ، شریک عمومی ، گرایلوک ؛ و ویکتوریا تریگر ، شریک عمومی و مدیر عامل ، فلیسیس ونچرز. به حرفهای خود گوش دهید ، “آنها در مورد چالشهای ظریف در یافتن و ارزیابی تناسب بحث می کنند.”

چگونه می توان همه چیز را تسریع کرد: در این پانل “اخلال” ، “ما برخی از بهترین ذهن بازاریابی رشد را در راستای عمودی گرد هم آوردیم تا به شما بگوییم چگونه آنها در سال 2021 رشد را فتح کردند.” به میزبانی دنی کریچتون ، جنیفر هو ، VP ، Marketing Elation Health، Inc. به وی ملحق می شود. نیک شارما ، مدیرعامل ، برندهای شرما ؛ و شوجی یکی ، رئیس بازاریابی و تجزیه و تحلیل ، Point.

چگونه می توان مارک تجاری ایجاد کرد و در اقتصاد خالق تأثیر ایجاد کرد: “ایجاد یک نام تجاری در بازار رقابتی امروز به چه معناست و چگونه می توانید موفقیت را ارزیابی کنید؟” سوشما دویدی ، معاون ارتباطات ؛ الکسیس گی ، کمدین و مجری پادکست غیر فنی ؛ و جولیا مانسلو ، ویراستار پروژه های ویژه ، یاهو نیوز هفته گذشته در تابلوی Disrupt به تیلور هاتمکر پیوست تا درباره آن و موارد دیگر بحث کند.

تبلیغات گوگل با ارائه دسترسی به سابقه اخیر تبلیغ کننده ، شفاف تر می شود: سارا پرز به جدیدترین تغییرات Google Ads می پردازد. او می گوید: “این تغییرات بخشی از توسعه گسترده تر تبلیغات گوگل در زمینه افزایش نظارت بر قوانین و تغییر گسترده تر در صنعت فناوری به فناوری هایی است که شفافیت و حریم خصوصی مصرف کنندگان را ارتقا می بخشد.”

(TechCrunch+) مرگ هویت: شناخت مشتری در عصر حفظ حریم خصوصی داده ها: تد شلین ، شریک عمومی در کلاینر پرکینز ، در مورد اهمیت شناخت مشتری و چگونگی تغییر خواسته های حریم خصوصی در مورد آنچه کسب و کارها باید روی داده های مشتری تمرکز کنند ، می نویسد. شلین می گوید: “در حالی که این تحولات نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال امروزه را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما نشان دهنده تغییر ضروری و م effectiveثر در شیوه های درک برندها از مشتریان در آینده است.”