چگونه شرکت های DTC تصمیم می گیرند کدام استراتژی را دنبال کنند – TechCrunch

معمولاً شرکت ها دارند برای توافق بر سر راهبردهایی که با مشتریان ، کارکنان ، سرمایه گذاران و نهادهای نظارتی آنها هماهنگ است. هرچه آنها درباره نحوه تصمیم گیری طرف مقابل بیشتر بدانند ، استراتژی های خودشان نیز واضح تر می شوند.

اگر نهادهای نظارتی همیشه انتخاب را برای مصرف کنندگان ترجیح می دهند ، برای یک بستر آسان است که اجازه پرداخت های متعدد را بدهد: Shopify به چندین گزینه پرداخت از طرف شرکای خود اجازه می دهد ، اما اپل اجازه نمی دهد.

با مداخله نظارتی ، در حال حاضر مجبور است.

تعادل نش و زمان Netflix

تعادل نش ، توضیحی جذاب و پس از عمل برای برخی از تصمیمات جالبی است که اغلب در تجارت مشاهده می کنید.

به تعبیر ساده ، تعادل نش بیان می کند که اگر در تصمیم طرف مقابل وضوح داشته باشید ، می توانید بدون پشیمانی تصمیم خود را بگیرید. به عبارت دیگر ، هیچ انگیزه ای برای تغییر استراتژی وجود ندارد هنگامی که هر طرف در معامله ترکیبی خود می داند موقعیت مطلوب طرف دیگر چیست.

همه محصولات فیزیکی نمی توانند از خرده فروشی فرار کنند ، زیرا نادیده گرفتن خرده فروشی به معنای بازار مفیدتر است. اما این انتخابی است که شرکت ها می توانند انجام دهند.

من شاهد این هستم که هر هفته در خانه بازی می کنم. من با خواندن کتاب به تنهایی یا تماشای Netflix با فرزندم مشکلی ندارم ، اما وقتی در دسترس Netflix قرار می گیرم و فرزندم تصمیم می گیرد یک کتاب بخواند ، این یک مشکل است.

DTC ، DNVB و نظریه بازی

در DTC ، نحوه تصمیم گیری شرکت ها در مورد استراتژی همه کانال ها بستگی به این دارد که آنها چقدر خوب می دانند که انتخاب های مشتریانشان چیست و استراتژی ایده آل آنها چگونه خواهد بود. در بسیاری از معاملات ، محدودیت ها در واقع عملکردهای خوب اجباری هستند – آنها انتخاب ها را محدود کرده و به شما کمک می کنند تا سریعتر و ارزانتر به تعادل برسید.

بازاریابی و زبانهای ثبت در بازارهای عمومی خواندن جذابی را در ذهن شرکتها ایجاد می کند.

هنگامی که واربی ​​پارکر ماه گذشته دفترچه IPO خود را ثبت کرد ، این شرکت به وضعیت دیجیتالی خود در زمان گذشته اشاره کرد. این مدل به طور م inثر در سال 2020 تغییر کرد ، زیرا سهم آن در فروش آنلاین از کل فروش از 65 درصد به 40 درصد کاهش یافت. در همین حال ، تعداد فروشگاههای فیزیکی آن از 126 به 145 افزایش یافت.