چگونه ردپای برق رسانی فورد با سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده تغییر خواهد کرد – TechCrunch

در بیانیه این شرکت آمده است: “Blue Oval City تبدیل به یک اکوسیستم عمودی یکپارچه برای فورد خواهد شد تا مجموعه گسترده ای از وسایل نقلیه سری F را جمع آوری کند و شامل یک کارخانه باتری BlueOvalSK ، تامین کنندگان اصلی و بازیافت شود.” “Blue Oval City یکی از بزرگترین پردیس های تولید خودرو در تاریخ ایالات متحده خواهد بود. مانند مجموعه نمادین روژ در میشیگان یک قرن قبل ، شهر بیضی شکل آبی عصر جدیدی را برای تولیدات آمریکایی رقم خواهد زد. “

پردیس تولید باتری BlueOvalSK در گلندل ، کنتاکی

فورد و SK Innovation روز دوشنبه مبلغ 5.8 میلیارد دلار دیگر را برای افتتاح پردیس تولید باتری در Glendale در سال 2025 اعلام کردند. تاسیسات 1500 هکتاری 5000 کار جدید را در کنتاکی به ارمغان می آورد و برای تأمین کارخانه مونتاژ لوئیزویل فورد ، که مناسب است ، مناسب است. در حال حاضر Ford Escape و Lincoln Corsair را تولید می کند.

انتظار می رود هر دو پردیس تولید باتری Blue Oval City و BlueOvalSK قادر به تولید هر کدام تا 43 گیگاوات ساعت یا مجموعاً 86 گیگاوات ساعت در سال باشند تا بتوانند از نسل بعدی خودروهای برقی فورد استفاده کنند.

پارک فورد یون در رومولوس ، میشیگان

فورد قصد دارد تنها 30 دقیقه از محل شروع کار فاصله داشته باشد و Ford Ion Park خود را بسازد ، یک مرکز تحقیق و توسعه باتری ، که در آن خودروساز تا 200 متخصص فناوری باتری و رهبران خرید و امور مالی را برای توسعه و تولید لیتیوم یون و جامد در خود جای می دهد. سلول های باتری دولتی Ion Park نشان دهنده 100 میلیون دلار از کل سرمایه گذاری 185 میلیون دلاری برای ساخت سلول های باتری با حجم بیشتر با هزینه کمتر است.

به گفته این شرکت ، فورد تاسیسات 270،000 فوت مربعی موجود را شامل تجهیزات مقیاس آزمایشی برای طراحی الکترود ، سلول و آرایه و مهندسی ساخت و نوآوری بازسازی می کند. آزمایشگاه تست محک باتری های نزدیک در آلن پارک از یون پارک پشتیبانی می کند زیرا ساخت سلول و شیمی را آزمایش می کند. Ion Park همچنین در نزدیکی مرکز توسعه محصولات فورد در دیربورن و کارخانه کامیون دیربورن 1100 هکتاری آن قرار دارد که در حال حاضر F-150 و Raptor را تولید می کند.

امکانات موجود در میشیگان

فورد همچنین قصد دارد از نیروگاه های موجود خود در سراسر کشور برای کمک به برق رسانی استفاده کند. در میشیگان ، این شرکت مجتمع روژ خود ، کارخانه انتقال Livonia ، کارخانه اجزای Rawsonville و مرکز انتقال نیرو الکتریکی Van Dyke را شناسایی کرده است.

فورد در حال ساختن یک مرکز خودروهای برقی به عنوان بخشی از مجتمع تاریخی خود در روژ در دیربورن است که به راحتی در نزدیکی کارخانه کامیون واقع شده است. این مرکز تولید وانت فورد F-150 Lightning را در خود جای داده است.

کارخانه انتقال نیرو لیونیا و مراکز انتقال نیرو ون دایک به تولید eMotor فورد کمک می کنند و کارخانه قطعات Rawsonville آن در حال حاضر بسته های باتری PHEV و FHEV را در کنار سایر اجزای مورد نیاز برای خودروهای ICE تولید می کند.

برق رسانی فورد در اوهایو ، ایلینوی و میسوری

اعتبار تصویر: شرکت فورد موتور

فورد همچنین کارخانه های مونتاژ و انتقال موجود در اوهایو ، ایلینوی و میسوری را برای تولید برق توضیح داده است. در اوهایو ، فورد کارخانه های موتور کلیولند و لیما و کارخانه انتقال شارون ویل را شناسایی کرده است ، که در حال حاضر به نظر می رسد همه آنها هنوز موتورهای ICE یا گیربکس تولید می کنند.