چگونه رایان رینولدز بر بازاریابی اصیل تسلط دارد – TechCrunch

اکثر مردم می دانند رایان رینولدز از فیلم هایش ، اما این بازیگر در تعدادی از کارهای کارآفرینانه دست دارد. او صاحب اکثریت سهام Mint Mobile ، اپراتور شبکه مجازی تلفن همراه است که در سه سال گذشته بیش از 50،000 درصد رشد کرده است. و همچنین قبل از فروش آن به مبلغ سرسام آور 600 میلیون دلار در Aviation Gin سرمایه گذاری شد.

اما شاید بیشترین کاربرد را در دنیای استارتاپ ها داشته باشد ، رینولدز همچنین موسس Maximum Effort است ، یک شرکت بازاریابی که مسئول تبلیغاتی است که برای حق امتیاز Deadpool ، Aviation Gin و Mint Mobile (البته) و آن Match.com خنده دار مشاهده کرده اید. آگهی شیطان و سال 2020 به عنوان مسابقه ای ساخته شده در جهنم.

من دریافته ام که همه چیزهایی که در این دنیا ساخته و ساخته ام و برای آنها ارزش قائلم و برای آنها ارزش قائل هستم ، از جمله خانواده و مشاغل ، همه بر اساس شکست ها و اشتباهات بنا شده اند.

در TechCrunch Disrupt 2021 این هفته ، ما با رینولدز گفت و گو کردیم که چگونه استارتاپ ها می توانند از “سرعت سریع” (واژه ای که رینولدز ابداع کرده است) استفاده کنند ، که شامل برخورد با لحظات فرهنگی در زمان واقعی به عنوان یک سکوی پرش ، برای ایجاد سر و صدا در برند خود است.

ما همچنین در مورد اینکه چرا او به جای استارت آپ های کوچک فناوری ، در مشاغل بزرگ و موفق سرمایه گذاری می کند ، چرا Mint هنوز در کانادا در دسترس نیست ، و شاید مهمتر از همه ، این که چگونه اصالت و شکست در واقع کلید موفقیت او هستند ، صحبت کردیم.

اسرار بازاریابی عالی

رینولدز دقیقاً می داند که هنگام معامله با یک شرکت چه چیزی را به میز می آورد. اول از همه ، آگاهی است. به هر حال او رایان رینولدز است و با توجه به داشتن بیش از 18 میلیون دنبال کننده توییتر و نزدیک به 40 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام ، می تواند یک مارک کمتر شناخته شده را نسبتاً راحت معرفی کند.

اما برخلاف سلبریتی های دیگر که تبلیغات نامعلوم مارک هایی را که در ارتباط با آنها هستند ، توییت می کنند ، رینولدز واقعاً می خواهد یک صندلی پشت میز بنشیند و از طرفداران و طرفدارانش دارای درجه اعتبار است که نتیجه مستقیم شخصیت او است.