چگونه در دنیای بدون کوکی اعتماد مصرف کننده ایجاد کنیم

Shutterstock 1968951361 1 800x450

ایجاد اعتماد مصرف کننده برای بازاریابان بسیار مهم است. اما چگونه این اعتماد در آینده بدون کوکی ایجاد می شود؟

این وبینار به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه برندها می‌توانند از انتخاب، کنترل، و شفافیت برای ایجاد تجربیات شخصی‌شده و مبتنی بر مجوز استفاده کنند که خطر انطباق را به حداقل می‌رساند و ROI بازاریابی را بدون تکیه بر کوکی‌های شخص ثالث هدایت می‌کند.

با ثبت نام و شرکت در “موضوعات اعتماد: ایجاد اعتماد مصرف کننده در دنیای بدون کوکی” بیشتر بیاموزید. ارائه شده توسط OneTrust.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.