چگونه امنیت ملی با تغییر آب و هوا تعریف می شود – TechCrunch

یکی از تأسف بارترین خطاهای موجود در سیاست تغییرات آب و هوایی امروز عدم همکاری بین محیط بانان و جامعه امنیت ملی است. فعالان چپ گرای اقلیمی دقیقاً با استراتژیست های نظامی بیشتر راست گرا در ارتباط نیستند ، اولی اغلب دومی را غارتگران مخرب ضد اکولوژیکی می دانند ، در حالی که دومی اغلب تصور می کنند که اولی آفات غیرواقعی هستند که درختان و دلفین ها را بر انسان ترجیح می دهند. ایمنی

با این حال ، تغییرات آب و هوایی این دو را وادار می کند که هر چه بیشتر ناراحت کننده تر به یکدیگر نزدیک شوند.

در “همه جهنم شکستن” ، استاد برجسته و نویسنده پرکار ، مایکل تی کلر ، یک ارزیابی متا از ارزیابی های استراتژیک پنتاگون در دو دهه گذشته درباره چگونگی شکل گیری آب و هوا در محیط امنیتی آمریکا نوشته است. این کتاب هوشیار و تکراری است اما نه خسته کننده ، نگاهی بازکننده به نحوه کنار آمدن جامعه دفاعی با یکی از سخت ترین چالش های جهانی امروز است.

تغییرات آب و هوایی محیط امنیتی را تقریباً در هر حوزه ای تضعیف می کند ، و به طریقی که ممکن است برای متخصص غیر دفاعی واضح نباشد. برای نیروی دریایی ایالات متحده ، که متکی به دسترسی ساحلی به کارخانه های کشتی سازی و بنادر است ، افزایش سطح دریا تهدید به کاهش و حتی گاهی اوقات آمادگی ماموریت خود را از بین می برد ، مانند زمانی که طوفان های اقیانوس اطلس ویرجینیا ، یکی از بزرگترین مراکز زیرساخت های دریایی در ایالات متحده را هدف قرار داد.

اگرچه شاید بدیهی باشد ، اما باید تکرار شود که ارتش آمریکا به اندازه یک نیروی جنگنده صاحبخانه است و صدها پایگاه در سراسر کشور و سراسر جهان گسترده شده است. درصد زیادی از این تاسیسات با چالش های مربوط به آب و هوا مواجه هستند که می تواند آمادگی ماموریت را تحت تأثیر قرار دهد ، و هزینه سخت شدن این تاسیسات به احتمال زیاد به ده ها میلیارد دلار می رسد-و شاید حتی بیشتر.

سپس بحث انرژی مطرح می شود. به طور قابل ملاحظه ای پنتاگون یکی از بزرگترین مصرف کنندگان انرژی در جهان است که به نیرو برای پایگاه ها ، سوخت جت برای هواپیماها و انرژی برای کشتی ها در مقیاس جهانی نیاز دارد. مدیران تدارکات به وضوح نگران هزینه ها هستند ، اما نگرانی واقعی آنها در دسترس بودن است – آنها باید گزینه های قابل اطمینان سوخت را حتی در آشفته ترین محیط ها داشته باشند. این اولویت بحرانی با تغییرات آب و هوایی به طور فزاینده ای ناچیز است ، زیرا گزینه های ترانزیت نفت را می توان با همه چیز از طوفان بد تا کشتی گیر کرده در کانال سوئز مختل کرد.

در اینجاست که مأموریت پنتاگون و منافع فعالان سبز اندیش ، اگر نه کاملاً ، همسو هستند. کلار نمونه هایی از نحوه سرمایه گذاری پنتاگون در زمینه هایی مانند سوخت های زیستی ، فناوری شبکه های غیر متمرکز ، باتری ها و موارد دیگر را ارائه می دهد و به نظر می رسد که به نظر می رسد که برای نیروهای جنگنده خود مقاومت ایجاد می کند. منابع بودجه ای پنتاگون ممکن است مورد انتقاد منتقدان قرار بگیرند ، اما این موقعیت منحصر به فردی است که به اصطلاح حق بیمه سبز را برای انرژی قابل اطمینان تر پرداخت می کند به نحوی که تعداد کمی از موسسات به طور واقعی می توانند از عهده آن برآیند.

این هماهنگی سیاسی در مورد واکنش بشردوستانه ادامه می یابد ، اگرچه به دلایل بسیار متفاوت. یکی از نگرانی های اصلی پنتاگون در رابطه با گرمایش زمین این است که به طور فزاینده ای از مأموریت های اولویت دار خود-مانند حفاظت در برابر چین ، روسیه ، ایران و دیگر دشمنان دیرینه-در پاسخ به بحران های بشردوستانه جلوگیری می کند. پنتاگون به عنوان یکی از تنها نهادهای آمریکایی با تجهیزات و دانش لجستیکی قادر به استقرار هزاران پاسخ دهنده در مناطق حادثه خیز ، منبع اصلی اعزام است. برای دفاع ، مشکل این است که نیروهای مسلح برای مأموریت های بشردوستانه آموزش ندیده اند – آنها برای جنگیدن آموزش دیده اند. حمله به داعش-کی و مدیریت اردوگاه پناهندگان اقلیمی مهارت های کاملاً متفاوتی است.

فعالان آب و هوا برای جهانی با ثبات تر و عادلانه تر می جنگند ، جهانی که منجر به فرار میلیون ها پناهنده آب و هوایی از قحطی و گرمای شدید نشود. پنتاگون نیز به همین ترتیب می خواهد کشورهای شکننده را تقویت کند به این امید که از اعزام خارج از مأموریت اصلی خود اجتناب کند. این دو گروه به زبان های مختلف صحبت می کنند و انگیزه های متفاوتی دارند ، اما اهداف تقریباً یکسان است.

کتابهای تغییرات آب و هوا تابستان 2021

البته جالب ترین پویایی تغییرات آب و هوا و امنیت ملی نحوه تغییر نقشه استراتژیک جهانی است. روسیه برنده اصلی است و کلار گزارش دقیقی از نحوه حفاظت پنتاگون از قطب شمال در حال حاضر که یخ ها ذوب شده اند و خطوط کشتیرانی در قطب در بیشتر سال و به زودی در طول سال باز شده است ، ارائه می دهد. آمریکا برای اولین بار مأموریت های آموزشی را برای نیروهای مسلح خود در مورد نحوه عمل در قطب شمال و آماده سازی برای احتمالی احتمالی احتمالی در منطقه اجرا کرده است.

کتاب کلار قابل خواندن است و موضوع آن بسیار جذاب است ، اما این یک متن درخشان و با قوه تخیل نیست. من آن را متا ارزیابی نامیدم زیرا کاملاً طوری خوانده می شود که گویی توسط تیمی از متخصصان برنامه ریزی دفاعی در حلقه E نوشته شده است. این یک مقاله اندیشکده چند صد صفحه ای است-و به عنوان خواننده ، شما یا استقامت خواندن آن را دارید یا ندارید.

از نظر جذابیت بیشتر ، مرکز تحقیقات و استنادات اصلی کتاب بر روی گزارش های ارزیابی پنتاگون و شهادت کنگره و برخی گزارش های ثانویه در روزنامه ها و جاهای دیگر است. در مورد مصاحبه های مستقیم با شرکت کنندگان در اینجا هیچ اشاره ای نشده است و این با توجه به ماهیت فوق العاده سیاسی تغییرات آب و هوایی در گفتمان مدرن ایالات متحده یک مشکل عمده است. کلار مطمئناً سیاست را دنبال می کند ، اما ما نمی دانیم ژنرالها و رهبری دفاع غیرنظامی واقعاً چه می گویند اگر مجبور نباشند به طور علنی گزارش دولت را امضا کنند. این یک خلیج عظیم است – و این سال را مطرح می کند که ما واقعاً چقدر با این حجم تصویری واقعی از تفکرات پنتاگون به دست می آوریم.

با این وجود ، این کتاب سهم مهمی است و یادآوری آن است که جامعه امنیت ملی – در حالی که از منافع خود محافظت می کند – می تواند پیشتاز مهمی برای تغییر در اختلال آب و هوا باشد. فعالان و چشمک ها باید دشمنی را کنار بگذارند و کمی بیشتر با یکدیگر صحبت کنند ، زیرا اتحادهایی باید ایجاد شود.


شکستن جهنم: دیدگاه پنتاگون در مورد تغییرات آب و هوا توسط مایکل تی کلار
کتابهای متروپولیتن ، 2019 ، 304 صفحه

همچنین ببینید