چرا NFT جدید من تقریباً 400 دلار ارزش دارد و مشاهدات دیگر از یک هفته جذاب در فناوری – TechCrunch

به The TechCrunch Exchange ، خبرنامه هفتگی استارتاپ ها و بازارها ، خوش آمدید. از آنچه در روزهای هفته الهام گرفته شده است ستون مبادله بررسی می کند ، اما رایگان است ، و برای مطالعه آخر هفته شما ساخته شده است. آیا هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ ثبت نام اینجابه

سلام به همگی! این هفته اختلال ایجاد شد ، به این معنی که من زمان بیشتری را نسبت به حالت عادی با پاهای بالا ، به تماشای پانل ها و زمین های استارتاپ گذراندم. سرگرم کننده خوبی بود ، اما این بدان معنا بود که در هفته ای معمولی تماس های کمتری نسبت به تلفن های قبلی داشتم. بنابراین ، آنچه در پی می آید ، یک روزنامه کوتاه شده است که در صورت دنبال کردن ، بیشتر مشاهده ای است تا گزارش شده. بیا کمی تفریح ​​کنیم!

مشاهده یک: حدس و گمان NFT سرگرمی خوبی است

من به تازگی یک انگشت پا را به دنیای NFT ها فرو کردم. پس از پوشش فضا ، نوبت به مشارکت در شیوه ای بسیار جزئی رسیده بود ، زیرا با انجام این کار می توانید چیزهای بیشتری نسبت به خواندن یاد بگیرید. البته من سعی می کنم از همه و همه مشکلات اخلاقی احتمالی اجتناب کنم ، اما فکر نمی کنم داشتن ارز دیجیتال ارزشمند دو رقمی به منظور خرید JPEG کم هزینه ، واقعاً سبد خرید سیب را ناراحت کند.

همه چیز به جهنم رسید ، اما NFT که یک کاربر مهربان توییتر برای من ارسال کرده است ، پیشنهادات خود را جمع آوری می کند. در حالی که من از تصویر خاصی که در حال حاضر امضای دیجیتال آن را بر روی یک بلاک چین خاص دارم ، بیشتر از سایر تصاویر آنلاین لذت نمی برم ، تماشای افرادی که سعی می کنند آن را از من بخرند بسیار جالب است.

چندین پیشنهاد به ارزش صدها دلار افزایش یافته است (آخرین جلسه 382.94 دلار) ، که باعث شد من بنشینم و تعجب کنم که واقعاً چه کسی تصویر من را می خواهد. من تصور می کنم که من در مورد پیشنهادات در مورد جمع آوری ارزش ، حدس و گمان می بینم ، اما اکنون بهتر می فهمم که چرا طرفداران NFT از صنعت کلبه خود خسته می شوند. به هر حال ، چه کسی نمی خواهد به طرز جادویی ارزش واقعی را از تصویری تولید کند که تا همین اواخر اساساً دارای ارزش صفر بود؟ احساس تقلب می کند. (به طور واضح ، من NFT خود را نمی فروشم ، زیرا نمی خواهم با مالیات مزاحم شوم میکند به نظر می رسد فروش آن برای سود ، نوعی مسئله اخلاقی ایجاد می کند. بنابراین من حدس می زنم من hodl؟ تا ابد؟)

مشاهده دو: این یک لحظه عالی برای IPO های fintech است

استقبال شدید بازار عمومی از نان تست تک شاخ fintech مستقر در بوستون در این هفته به جهان نشان داد که می توان از ارزش افزوده نرم افزاری برای درآمدهای پرداخت استفاده کرد ، به شرطی که نرخ رشد آن به اندازه کافی سریع باشد. خواندن ما این بود که گرمی که نان تست در بازار سهام استقبال کرد نشان می دهد که زمان بسیار خوبی برای تک شاخ های فین تک است که از داف جمعی خود خارج شده و به بازار عمومی بروند.

من روی آن ایستاده ام اما چیزی که شاید آن را از دست داده بودم این بود که چقدر در حاشیه نشسته است. نه از نظر ارزش گذاری – ما قبلاً آن اعداد را می شناسیم – بلکه از نظر تعداد کاربران. توییت زیر را رعایت کنید:

من نمی توانم حدس بزنم که Chime در رتبه پنجم قرار دارد ، اما این ارقام به معنای جریانهای پرداخت عظیمی است که همانطور که اخیراً مشاهده کردیم ، در حال حاضر مانند رودخانه های طلا ارزش گذاری شده است. بنابراین NuBank و Chime و Dave و دیگران ، بیایید این کار را انجام دهیم؟ لطفا؟

مشاهده سوم: فناوری چین به طور فزاینده ای سمی است

این هفته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه توافق Zoom-Five9 می تواند برای مسائل نظارتی در مورد ریشه های چینی شرکت خریدار باشد. اگر Zoom با فعالیت های تحقیق و توسعه در چین به این معنا باشد که پنج میلیارد تومان خرج می کند ، این نه تنها نشان دهنده افزایش فاصله بین دو اقتصاد پیشرو در سطح جهان ، بلکه یک لحظه بسته شدن درها برای منبع احتمالی نقدینگی فناوری است.

همچنین این هفته لیتوانی هشدار داد که سخت افزار شرکت چینی شیائومی قادر به تشخیص و مسدود کردن برخی از شرایطی است که دولت چین دوست دارد آنها را سانسور کند. در حال حاضر ، شاید اینگونه باشد که شیائومی تمام گوشی های خود را می سازد ، اما این یک گوشی نیست عالی نگاه کن به گزارش تایمز ، این کشور “به کارمندان دولت خود گفته است پس از آنکه کارشناسان متوجه شدند نرم افزار سانسور خودکار و سایر اشکالات امنیتی در آنها وجود دارد ، تلفن های هوشمند خود را که چینی آنها هستند را کنار بگذارید.”

باز هم سمی

الکس