چرا فناوری صدا هنوز واقعا مفید نیست – TechCrunch

به طور متوسط ​​، مردان و زنان تقریباً 15000 کلمه در روز صحبت می کنند. ما با دوستان و خانواده خود تماس می گیریم ، برای ملاقات با همکاران خود وارد Zoom می شویم ، روزهای خود را با عزیزانمان بحث می کنیم ، یا اگر شما هم مانند من هستید ، در مورد تماس بدی که آنها در مرحله حذفی برقرار کردند ، با داور بحث می کنید.

مهمان نوازی ، مسافرت ، اینترنت اشیاء و صنعت خودرو در آستانه دستیابی به سطح بالا از دستیار صوتی و کسب درآمد از صدا هستند. بر اساس تحقیقات دقیق ، انتظار می رود بازار جهانی تشخیص صدا و گفتار با CAGR 17.2 درصد از سال 2019 رشد کند و تا سال 2025 به 26.8 میلیارد دلار برسد. شرکت هایی مانند آمازون و اپل با استفاده از قابلیت های محاسبات محیطی ، این رشد را تسریع خواهند کرد ، که به پیشبرد رابط های صوتی به عنوان رابط اصلی ادامه خواهد داد.

با فراگیر شدن فناوری های صوتی ، شرکت ها تمرکز خود را بر روی ارزش داده های نهفته در این کانال های جدید معطوف کرده اند. خرید اخیر مایکروسافت از Nuance فقط در مورد دستیابی به فناوری بهتر NLP یا دستیار صوتی نیست ، بلکه در مورد داده های مراقبت های بهداشتی است که هوش مصنوعی مکالمه جمع آوری کرده است.

فن آوری های صوتی ما برای مقابله با آشفتگی دنیای واقعی یا کاکوفونی زندگی واقعی ما طراحی نشده است.

گوگل از هر کلیک ماوس شما درآمد کسب کرده است ، و همین امر اکنون در مورد صدا اتفاق می افتد. آگهی دهندگان دریافتند که نرخ تبدیل از طریق نرخ مکالمه از طریق کلیک بیشتر است. برندها باید استراتژی های صوتی را برای دستیابی به مشتریان توسعه دهند – وگرنه ریسک عقب ماندگی را دارند.

پذیرش فناوری صدا قبلاً در حال افزایش بود ، اما با توجه به اینکه اکثر کشورهای جهان تحت پروتکل قرنطینه در طول همه گیری COVID-19 قرار گرفته اند ، پذیرش به سرعت افزایش می یابد. به گفته Insider Intelligence ، تقریباً 40 درصد از کاربران اینترنت در ایالات متحده حداقل سالانه از بلندگوی هوشمند در سال 2020 استفاده می کنند.

با این حال ، چندین موانع اساسی فناوری مانع از دستیابی به پتانسیل کامل فناوری می شود.

صعود شدید به تجاری سازی صدا

تا پایان سال 2020 ، حمل و نقل جهانی دستگاه های پوشیدنی 27.2 درصد افزایش یافته و به 153.5 میلیون دستگاه در مقایسه با سال قبل رسیده است ، اما علیرغم تمام پیشرفت های صورت گرفته در فناوری های صوتی و ادغام آنها در تعداد زیادی از دستگاه های کاربر نهایی ، هنوز تا حد زیادی محدود به دستگاه های ساده است. وظایف این امر سرانجام شروع به تغییر می کند زیرا مصرف کنندگان بیشتر از این تعاملات تقاضا می کنند و صدا به یک رابط ضروری تر تبدیل می شود.

در سال 2018 ، خریداران داخل ماشین 230 میلیارد دلار هزینه کردند تا غذا ، قهوه ، مواد غذایی یا اقلامی را برای خرید در یک فروشگاه سفارش دهند. صنعت خودرو یکی از اولین پذیرندگان هوش مصنوعی صوتی است ، اما برای به دست آوردن پتانسیل واقعی فناوری صدا ، باید به تجربه ای بدون دردسر و واقعاً بدون دست تبدیل شود. سر و صدای ماشین هنوز سیگنال را به اندازه ای کدر می کند که باعث می شود کاربران از استفاده از تلفن های خود متصل شوند.