چالش های بزرگ و فرصت های فراوان در فناوری آب و هوا – TechCrunch

کربن زدایی از به گفته شان O’Sullivan شریک اصلی SOSV و Carmichael Roberts از Breakthrough Energy Ventures ، سیاره زمین اختلال بزرگ بعدی قرن 21 خواهد بود.

اختلال به این بزرگی تغییراتی را ایجاد می کند که همه صنایع و گوشه های زندگی روزمره را تحت تأثیر قرار می دهد و در نتیجه ، شبکه پیچیده ای از چالش ها و مقاومت ها را در بر می گیرد. همچنین این فرصت بی سابقه ای را برای کارآفرینان-و سرمایه گذاران حامی آنها-فراهم می کند که می توانند ایده های فناوری آب و هوایی خود را به محصولات و خدمات تجاری تبدیل کنند ، خواه غذاهای گیاهی ، جذب کربن ، خودروهای برقی یا بازیافت باتری.

او سالیوان هنگام حضور در مرحله مجازی TechCrunch Disrupt 2021 گفت: “مشکل اینجا این است که ما باید همه چیز را تغییر دهیم.” “فناوری آب و هوا تنها چیزی نیست که باید تغییر کند. ما 100 منطقه داریم ، 1000 منطقه مختلف که باید دوباره اختراع شوند و صنایعی که باید بازسازی شوند. “

این فرصت به فناوری آب و هوا کمک کرده است تا به یکی از داغترین بخشهای سرمایه گذاری تبدیل شود. اما این بدان معنا نیست که موفقیت تضمین شده است. بر خلاف سایر بخش ها ، فناوری آب و هوا تقریباً در همه صنایع از جمله حمل و نقل ، انرژی ، کشاورزی ، کالاهای مصرفی ، مواد غذایی و نوشیدنی ها و بسته بندی قرار دارد.

برای سرمایه گذاران ، چالش اولیه این است که استارتاپ ها را همراه با فناوری و طرح تجاری خود بررسی کنیم تا مشخص شود این واقعا فناوری آب و هوا است یا فقط روکش پنجره.

روبرت خاطرنشان کرد: “این فقط یک دسته بزرگ و گسترده است که شامل همه چیز و همه چیز است که می تواند کربن کلی را کاهش دهد.”

آیا مردم آماده فناوری آب و هوا هستند؟

نیروهای در صنایع ریشه دار می توانند پیشرفت را تهدید کنند حتی پس از آنکه استارتاپ های فناوری آب و هوا در جمع آوری کمک های مالی با موفقیت حرکت کرده و مقیاس خود را آغاز کردند. همانطور که او سالیوان خاطرنشان کرد ، مردم ذاتاً در برابر تغییر مقاومت می کنند.

با این حال ، هر دو سرمایه گذار باز بودن بیشتری را مشاهده کرده اند.

“اگر امروز به صحبت های مردم گوش دهید ، آنها سعی می کنند بفهمند چگونه انتقال دهند ، ترکیب کنند ، اضافه کنند. من خیلی بیشتر از “چگونه ما گذار را پذیرفته ایم؟” و حتی بیشتر ، “چگونه از آن نمی ترسیم؟”