پیش بینی هزینه جستجوی پولی ایالات متحده در سال 2023 به 110 میلیارد دلار خواهد رسید

طبق پیش‌بینی جدید eMarketer، انتظار می‌رود هزینه جستجوی پولی در سال جاری به ۱۱۰ میلیارد دلار برسد.

جستجو و خرده فروشی رسانه جستجوی پولی 41.8 درصد از کل هزینه های دیجیتال را تشکیل می دهد. اگر به 110 میلیارد دلار برسد، رشد آن کمی بیشتر از کل هزینه تبلیغات دیجیتال ایالات متحده است (8.2٪) که انتظار می رود تا 7.8٪ افزایش یابد.

در جستجو، شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی (RMNs) یک ستاره در حال رشد هستند، با 18.7 درصد رشد در جستجوی رسانه‌های خرده‌فروشی. پیش بینی می شود این بخش در سال 2023 نزدیک به 30 میلیارد دلار هزینه داشته باشد.

درآمد تبلیغات دیجیتال RMN (نه فقط در جستجو) در مسیر افزایش از 31 میلیارد دلار در سال 2021 به 45 میلیارد دلار در سال جاری است. اگر هزینه ها با نرخ فعلی خود ادامه یابد، در سال 2027 باید از 106 میلیارد دلار فراتر رود.

چرا ما اهمیت می دهیم. ما انتظار داریم سال 2023 یک سال چالش برانگیز در جستجو باشد. تغییرات زیادی در ارتباط با هوش مصنوعی و چت مولد در جستجو (هم در گوگل و هم در مایکروسافت بینگ) رخ داده است، و امیدواریم به زودی شفافیت بیشتری در مورد معنای این تغییرات از نظر تعامل و عملکرد تبلیغات به دست آوریم. تا آن زمان، خوب است که رشد کلی هزینه جستجوی پولی را مشاهده کنید – به ویژه در خرده فروشی.

اطلاعات بیشتر در مورد درآمد تبلیغات جستجوی ایالات متحده طبق گزارش IAB، این رقم در سال 2022 به رکورد 84.4 میلیارد دلار رسید.

هزینه تبلیغات دیجیتال ایالات متحده این پیش‌بینی نشان می‌دهد که در حالی که برای اولین بار در ۱۴ سال اخیر به زیر ۱۰ درصد می‌رسد، پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌های تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۲۴ به ۱۱.۲ درصد افزایش یابد. پیش بینی می شود که افزایش سالانه تا سال 2027 حدود 10 درصد باشد.

هزینه تبلیغات دیجیتال در سال 2021 پس از موج اولیه همه‌گیری کووید – زمانی که شاهد رشد 37.6 درصدی بودیم، بازگشت چشمگیری داشت. در سال 2022، اعداد با رشد 10.6 درصدی به شدت کاهش یافت.

برش دیجیتالی پای. انتظار می‌رود که هزینه‌های کلی رسانه در سال جاری 3.8 درصد افزایش یابد، زیرا سرمایه‌گذاری‌های رسانه‌های سنتی همچنان به سمت دیجیتال مهاجرت می‌کنند.

رسانه های دیجیتال باید 74.6 درصد از کل هزینه های رسانه ای ایالات متحده را تشکیل دهند که انتظار می رود در سال 2023 به نزدیک به 264 میلیارد دلار برسد. پیش بینی می شود که بخش دیجیتال از کل هزینه های رسانه ای سالانه حدود 2 درصد در سال های آینده رشد کند.

نمایشگر و CTV. تبلیغات تلویزیون متصل (CTV) همچنان در حال شارژ شدن است.

برای برخی دیدگاه ها، بیش از نیمی (55٪) از هزینه های دیجیتال مربوط به تبلیغات نمایشی است که انتظار می رود درآمد آنها در سال جاری 7.9٪ افزایش یابد. رشد پیش‌بینی‌شده CTV برای سال 2023، 21.2 درصد است – رشد تقریباً سه برابری دیجیتال.

طبق گزارش eMarketer، هزینه تبلیغات CTV در سال جاری به 25 میلیارد دلار رسیده و 9.5٪ از کل درآمد تبلیغات دیجیتال را تشکیل می دهد.

از سوی دیگر، پیش‌بینی می‌شود که صفحه نمایش اجتماعی در سال 2023 تنها شاهد رشد 3.4 درصدی باشد. تبلیغات نمایشگر شبکه‌های اجتماعی حدود یک چهارم کل هزینه‌های دیجیتال است.