پیتر بک می گوید آزمایشگاه موشکی از روز اول برای ماموریت های بین سیاره ای آماده شده است – TechCrunch

آزمایشگاه موشک طولانی قبلاً از ارائه دهنده پرتاب underdog به صنعت سنگین صنعتی فارغ التحصیل شده است (با بودجه برای مطابقت). اکنون این شرکت قصد دارد در دهه آینده به ماه ، مریخ و ناهید برود. اما ممکن است شگفت آور باشد که این شرکت از همان ابتدا قصد داشت از مدار زمین فراتر رود ، همانطور که بنیانگذار پیتر بک در TechCrunch Disrupt 2021 توضیح داد. در واقع ، این در تمام مدت در معرض دید بود.

بک با حکایتی تکان دهنده توضیح داد که جاه طلبی خود برای کاوش و یادگیری از فضا به دوران جوانی برمی گردد. او می گوید: “می دانید ، اولین خاطرات دوران کودکی من بیرون در پایین جزیره جنوبی ، شهری کوچک در نیوزلند به نام اینورکارگیل ، در یک شب سرد زمستانی است که به همراه پدرم به آسمانی کریستالی و صاف نگاه می کنند.” “او به من اشاره می کرد که همه ستاره های آسمان سیاره هایی روی خود دارند ، و شاید در یکی از این سیارات ، ممکن است کسی به گذشته نگاه کند و همان س questionsالاتی را که من می پرسیدم بپرسد.

“این واقعاً نقطه ای از زمان بود که من تصمیم گرفتم فضا کاری است که قرار است انجام دهم. آن خاطره برای همیشه در ذهن من ماند. من همیشه احساس می کردم که اگر بتوانم این فرصت را داشته باشم که به آن ستارگان بروم و اکتشاف کنم و شاید س askال یا پاسخ دهم ، یکی از بزرگترین س questionsالات تاریخ بشریت – “آیا ما تنها زندگی در جهان هستیم یا نه؟” – من از این فرصت استفاده می کنم. “

البته ، بسیاری از ما در دوران کودکی آرزو داشتیم که فضانورد بشویم و فضانوردان بی پروا بشویم ، اما او کار خود را انجام داد و همچنین “بسیار خوش شانس” بود.

اما مهمتر از همه ، او گفت که برنامه رفتن از سواری های بلند به مدار به منظور طراحی فضاپیماها و ماموریت های بین سیاره ای بخشی از این شرکت بوده است.