پیتر بک از آزمایشگاه موشکی در مورد خراب کردن یک شرکت بین سیاره ای در Disrupt 2021 – TechCrunch بحث خواهد کرد

ایجاد یک کسب و کار راه اندازی مداری از ابتدا چیز ساده ای نیست ، اما اگر این تجارت فقط یک پله برای یک شرکت فضایی بین سیاره ای به طور عمودی یکپارچه باشد ، چه؟ بنیانگذار آزمایشگاه موشکی ، پیتر بک هفته آینده در TechCrunch Disrupt 2021 (21 تا 23 سپتامبر) به ما ملحق می شود تا در مورد چالش و نشاط در جستجوی اشتیاق خود برای فضا ، تا مدار ، ماه و فراتر از آن صحبت کند.

Rocket Lab بیش از یک دهه پیش با آزمایش بک به طور فزاینده ای راکت های بزرگ ، با هدف نهایی (ظاهرا) ، ایجاد یک وسیله پرتاب کوچک ، قابل اعتماد و نسبتاً ارزان آغاز کرد که می تواند بارهای بار را با سرعت هفتگی – یا حتی سریعتر – به مدار زمین برساند.

از آن زمان این شرکت و وسیله نقلیه پرتاب کننده Electron آن نه تنها به دنبال یک حرکت در مدار نبودند ، بلکه توسعه و طراحی فضاپیماهای فضایی را با Photon آغاز کردند و یک وسیله نقلیه بسیار بزرگتر به نام Neutron را معرفی کردند. اکنون آنها حتی برای مأموریت قمری مرتبط با آرتمیس مورد استفاده قرار گرفته اند و در حال برنامه ریزی برای مأموریتی با بودجه خصوصی به ناهید هستند. (و البته آنها مقدار زیادی پول جمع آوری کرده اند و در معرض دید عموم قرار می گیرند.)

بک که همیشه در حال آمدن است ، تقریباً از مقر اصلی کشورش در نیوزلند به ما ملحق می شود تا در مورد موفقیت و تلاش های آینده آزمایشگاه موشکی و چالش انطباق یک شرکت از ارائه دهنده پرتاب موشک به شرکت خدمات فضایی گسترده با رقابت در اواخر آن بحث کند.

امیدواریم هفته آینده در Disrupt به ما ملحق شوید. تا دوشنبه 20 سپتامبر می توانید گذرنامه های خود را زیر 100 دلار دریافت کنید.