پوینت 46.5 میلیون دلار برای کارت نقدی برتر خود – TechCrunch ، جمع آوری می کند

Challenger bank Point دور 46.5 میلیون دلاری از سری B را جمع آوری کرده است. این شرکت یک حساب مرتبط با کارت بدهی ارائه می دهد. و این استارتاپ خود را به عنوان یک شرکت کارت اعتباری برتر معرفی می کند و سعی می کند با کارت های نقدی پاداش های کارت اعتباری ارائه دهد.

سرمایه گذار فعلی پیتر تیل ، Valar Ventures در حال سرمایه گذاری بیشتر در این شرکت و رهبری دور سری B است. سرمایه گذاران دیگر عبارتند از Breyer Capital ، YC Continuity و Human Capital. این شرکت یک سری 10.5 میلیون دلاری سری A را 18 ماه قبل و یک دور قبل از آن جمع آوری کرد ، به این معنی که Point در مجموع 60 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

پوینت می خواهد کارت ضد اعتباری بسازد. این شرکت سعی می کند بهترین چیزها را در مورد کارت های اعتباری حفظ کند اما آنچه خوب نیست را پشت سر بگذارد. بسیاری از مردم فکر می کنند که کارت های اعتباری دارای شیب لغزنده هستند. اگر پول زیادی خرج کنید بدون اینکه بدانید قادر به تأمین هزینه های زندگی خود نخواهید بود ، سود پرداخت خواهید کرد. این منافع حتی می تواند بازپرداخت بدهی کارت اعتباری شما را دشوارتر کند.

به همین دلیل مشوق های کارت اعتباری هم جذاب و هم ترسناک هستند. اگر پس انداز کافی دارید یا پول زیادی به دست می آورید ، پرداخت قبض کارت اعتباری شما مشکلی ایجاد نمی کند. اما همیشه اینطور نیست.

پوینت به شما می گوید که باید کارت اعتباری خود را به کل کنار بگذارید. وقتی حساب Point را باز می کنید ، می توانید آن را با یک کارت نقدی دیگر پر کنید یا سپرده های مستقیم را نزد کارفرمای خود تنظیم کنید. افتتاح حساب Point در حال حاضر 49 دلار در سال هزینه دارد. شما هر ماه دو بار برداشت خودپرداز رایگان دریافت می کنید و هیچ هزینه معامله خارجی نمی پردازید.

پس از آن ، می توانید با خیال راحت پول خود را با کارت پوینت خود خرج کنید. شما می دانید که پول کافی برای پرداخت هزینه خریدهای خود را دارید زیرا این یک کارت نقدی است. هر زمان که می خواهید چیزی گران قیمت بخرید ، ابتدا باید حساب خود را شارژ کنید.

کاربران امتیاز با هر خرید امتیاز کسب می کنند. در اشتراک ها ، مانند Spotify و Netflix ، 5 برابر امتیاز ، برای تحویل غذا و اشتراک سواری ، 3 برابر و برای سایر موارد 1 امتیاز دریافت می کنید. در صورت پرداخت با کارت پوینت ، بیمه لغو سفر ، بیمه اجاره خودرو ، کمک مسافرتی جهانی ، بیمه تلفن و بیمه خرید جدید نیز دریافت می کنید.

می توانید کارت Point را از طریق برنامه Point کنترل کنید – می توانید آن را قفل کرده و در هر زمان که بخواهید قفل آن را باز کنید و هر زمان که بخواهید می توانید اعلان ها را دریافت کنید. کارت نقدی Point با Apple Pay و Google Pay نیز کار می کند.

با سرمایه گذاری امروز ، این شرکت قصد دارد افراد بیشتری را استخدام کند ، ویژگی های جدیدی را راه اندازی کند و محصولات جدید را معرفی کند. به عبارت دیگر ، انتظار تغییرات اساسی را نداشته باشید. اما این شرکت در حال حاضر پول بیشتری برای توسعه سریعتر دارد.

اعتبار تصویر: نقطه