پلیس ایالت میشیگان آزمایش فورد Mach-E Interceptors را آغاز می کند-TechCrunch

دفعه بعد که در میشیگان رانده می شوید ، ممکن است توسط یک پلیس در یک SUV برقی باشد – حداقل اگر فورد در این مورد چیزی برای گفتن داشته باشد. این خودروساز آمریکایی برنامه Interceptor پلیس خود را افزایش می دهد ، که مدلهای موجود را برای استفاده توسط نیروی انتظامی تغییر می دهد ، معمولاً با تعلیق ، ترمز و قدرت اسب بخار بیشتر.

این شرکت این ایده را به سازمان های اجرای قانون در بریتانیا ارائه کرده است ، در حالی که شهر Ann Arbor ، MI در حال حاضر دو دستگاه از این خودروها را سفارش داده است. روز جمعه ، فورد اعلام کرد که در کوتاه مدت ، یکی از نمونه های اولیه Mustang Mach-E Interceptor خود را-که به نظر می رسد بر اساس نوع Mach-E GT ساخته شده است-به پلیس ایالت میشیگان نیز تحویل دهد ، جایی که در آنجا تحت آزمایش واقعی قرار می گیرد. آزمایش در جهان برای بررسی اینکه آیا EV می تواند سختگیری های پلیس را انجام دهد.

فورد امیدوار است “به عنوان بخشی از سرمایه گذاری چند ساله 30 میلیارد دلاری خود در فناوری EV ، از آزمایش برنامه آزمایشی به عنوان معیار استفاده کند در حالی که در آینده به بررسی خودروهای پلیس الکتریکی هدفمند می پردازد.”

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.