پلوتن برنامه تمرینی خود را با ردیف‌های اشتراک رایگان و گران‌تر دوباره راه‌اندازی می‌کند

Peloton در حال اصلاح برنامه تمرینی خود است تا به کاربران سه سطح مختلف ارائه دهد، از جمله یک ردیف جدید رایگان و یک سطح پیشرفته که هزینه آن 24 دلار در ماه است. این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که به دنبال تغییر نام تجاری به عنوان یک شرکت تناسب اندام برای همه است، نه اینکه به عنوان یک شرکت دوچرخه خانگی شناخته شود.

اولین لایه Peloton App Free نام دارد و بیش از 50 کلاس در 12 دسته تناسب اندام ارائه می دهد. این ردیف شامل مجموعه‌ای چرخشی از کلاس‌های ویژه است که به‌طور مداوم بازخوانی می‌شوند، اما شامل کلاس‌های زنده نمی‌شوند.

سطح میانی که Peloton App One نام دارد، پیش از بازسازی وجود داشت و ماهیانه 12.99 دلار هزینه دارد. این شامل دسترسی نامحدود به هزاران کلاس در 9 مورد از 16 روش Peloton، از جمله قدرت، مدیتیشن، پیاده روی در فضای باز، یوگا، و غیره و همچنین تمام کلاس های موجود در ردیف رایگان است. اعضای App One می توانند تا سه کلاس کاردیوی مبتنی بر تجهیزات در ماه (دوچرخه / آج / ردیف) شرکت کنند. کلاس‌های جدید درخواستی و زنده همراه با دسترسی به چالش‌ها، برنامه‌ها و مجموعه‌های Peloton به اعضا ارائه می‌شود.

سطح سوم، به نام Peloton App+، 24 دلار در ماه هزینه دارد و شامل دسترسی نامحدود به کتابخانه Peloton، بدون کلاس های Lanebreak یا Scenic است. این ردیف شامل همه پیشنهادات App One می‌شود و دسترسی به هزاران کلاس کاردیوی مبتنی بر تجهیزات را برای شرکت در هر دوچرخه، تردمیل یا پاروزن داخل سالن باز می‌کند. این ردیف دسترسی انحصاری به کلاس ها را ارائه می دهد.

برنامه اصلاح شده Peloton همچنین دارای یک عملکرد جدید “Gym” است که به کاربران اجازه می دهد برنامه را با خود به باشگاه ببرند. این ویژگی در تمام سطوح عضویت در دسترس است. این شرکت خاطرنشان می‌کند که این راه‌اندازی اولین پیشنهاد خود را نشان می‌دهد که در آن تمرین‌ها نوشته می‌شوند، در یک ویدیوی پشتیبانی نمایش داده می‌شوند و طراحی می‌شوند تا با سرعت خود کاربر انجام شوند. اعضا به مجموعه‌ای از روال‌های روی زمین دسترسی خواهند داشت که در آن می‌توانند بین انواع مختلف کلاس قدرت انتخاب کنند.

ردیف عضویت اصلاح شده و ویژگی Gym از امروز در تمام پنج بازاری که Peloton در آنها در دسترس است، از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، آلمان و استرالیا قابل استفاده است.

شایان ذکر است که سطوح جدید جایگزین اشتراک استاندارد 44 دلاری در ماه Peloton که برای انجام کلاس‌های تجهیزات خانگی این شرکت لازم است، نیستند.

لزلی برلند، مدیر ارشد بازاریابی پلوتن، در بیانیه‌ای گفت: «با راه‌اندازی مجدد این نام تجاری، ما سرزندگی و کامل بودن همه چیزهایی را که Peloton به همه ارائه می‌دهد منعکس می‌کنیم. ما در حال تغییر ادراکات از خانه به همه جا، علاقه مندان به تناسب اندام به افراد در همه سطوح، انحصار به فراگیر بودن در همه اعضای فعلی و آینده Peloton هستیم. مربیان و اعضای ما هر روز با تجربه واقعی Peloton زندگی می کنند و نفس می کشند. ما هیجان زده هستیم که این انرژی و الهام را به جهان بیاوریم.»

Peloton در بحبوحه همه‌گیری به محبوبیت رسید زیرا مردم در خانه‌های خود محبوس بودند و به دنبال راه‌هایی برای ورزش کردن در خانه بودند. با بازگشایی مجدد سالن های ورزشی حضوری، تقاضا برای تجهیزات این شرکت کاهش یافت. بری مک کارتی، مدیر عامل شرکت، که سال گذشته وارد این شرکت شد، در اوایل سال جاری به سرمایه گذاران گفت که “مسیر این شرکت به سرزمین موعود” اپلیکیشن موبایل آن است.

اعلامیه امروز نشان می دهد که پلوتن به دنبال کاهش وابستگی خود به فروش سخت افزار است. با این پیشنهادات جدید، Peloton امیدوار است افرادی را جذب کند که ممکن است توانایی خرید تجهیزات سخت افزاری آن را نداشته باشند. برای شرکت منطقی است که بر درآمد خدمات تمرکز کند، زیرا Peloton در سه ماهه گذشته نزدیک به 290 میلیون دلار از اشتراک ها درآمد داشته و بیش از 17 میلیون دلار از سخت افزار خود را از دست داده است.