پلت فرم یادگیری شرکت 360Learning 200 میلیون دلار افزایش می دهد – TechCrunch

360Learning 200 میلیون دلار سرمایه از Sumeru ، SoftBank’s Vision Fund 2 و Silver Lake Waterman جمع آوری کرده است. و این بار ، نام استارتاپ به خوبی عملکرد خود را توصیف می کند. 360Learning به شما امکان می دهد با یک پلت فرم آسان برای استفاده از همسالان خود یاد بگیرید که به شما امکان می دهد دوره هایی را با همسالان خود ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید.

سرمایه گذاران فعلی صندوق سرمایه گذاری بزرگ Bpifrance ، XAnge و Educapital نیز در دور بودجه امروز شرکت می کنند.

وقتی صحبت از ایجاد محتوا می شود ، 360Learning به شما امکان می دهد انواع مختلف رسانه ها را مخلوط کرده و با چندین نفر در تیم خود در یک دوره آموزشی کار کنید. به عنوان مثال ، می توانید ویدیو ضبط کنید ، س addالات خود را اضافه کنید و در صورت عدم پاسخگویی مناسب ، بازخورد بدهید. همچنین می توانید فایل های خود را بارگذاری کنید ، فیلم های YouTube را اضافه کنید و موارد دیگر. رابط کاربری به اندازه کافی آسان است که نیازی نیست که یک متخصص یادگیری الکترونیکی باشید تا یک دوره ایجاد کنید. تا زمانی که در زمینه خود متخصص هستید ، می توانید دانش خود را با همکاران به اشتراک بگذارید.

با گذشت زمان ، شرکت ها مجموعه ای از دوره های خود را ایجاد می کنند که می توانند به کارکنان جدید ارائه دهند. همچنین می تواند فرصتی مناسب برای کارکنانی باشد که به دنبال کار جدید در همان شرکت بزرگ هستند.

پس از آن ، شرکت ها می توانند دوره را به طور خاص به همه کارکنان یا گروهی از کارکنان توزیع کنند. مدیران می توانند بازخورد کارکنانی را که دوره ای را گذرانده اند پیگیری کنند و میزان اتمام آن را مشاهده کنند ، که می تواند برای آموزشهای اجباری رعایت موارد مفید باشد.

این شرکت همچنین می گوید که از هوش مصنوعی برای شناسایی دوره هایی استفاده می کند که می توان آنها را بهبود بخشید زیرا اطلاعات مفقوده ای وجود دارد. همچنین می تواند در مورد تطبیق دوره مناسب با کارمند مناسب در زمان مناسب مفید باشد.

1500 شرکت در حال حاضر از 360Learning مانند LVMH ، Aircall ، تویوتا و اپن استفاده می کنند. آنها از این پلت فرم برای سوار شدن کارکنان ، آموزش نرم افزار و دوره های مختلف استفاده می کنند که به شما کمک می کند در فروش ، رهبری و به طور کلی مهارت های نرم افزاری بهتر کسب کنید.

دور بودجه امروز یک دور قابل توجه است زیرا این شرکت قبل از آن فقط 40 میلیون دلار جمع آوری کرده بود. این شرکت قصد دارد افراد بیشتری را استخدام کند ، به بازارهای جدید گسترش یابد و برخی از خریدها را انجام دهد.

اعتبار تصویر: Alexandre Lenoble / 360Learning