پلت فرم یادگیری آنلاین کلاس 101 برای حمایت از رشد 26 میلیون دلار سری B دریافت می کند – TechCrunch

همه چیز در حال تغییر از حالت آفلاین به حالت آنلاین است ، که به دلیل همه گیری همه گیر ایجاد شده است ، و این نیز شرایطی را برای اقتصاد خلاق تغییر داده است. متخصصان خلاق همچنان به دنبال راه هایی برای کسب درآمد از استعدادها و دانش خود از طریق سیستم های آموزشی آنلاین مانند کلاس 101 هستند که درآمد پایدار و فرصت ها را بهبود می بخشد.

کلاس 101 ، یک پلت فرم آموزشی آنلاین مستقر در سئول ، امروز اعلام کرد که 25.8 میلیون دلار (30 میلیارد وون) بودجه سری B را برای سرعت بخشیدن به رشد خود در کره جنوبی ، ایالات متحده و ژاپن بسته است.

دور سری B توسط Goodwater Capital و با مشارکت بیشتر حامیان قبلی Strong Ventures ، KT Investment ، Mirae Asset Capital و Klim Ventures هدایت شد.

در سال 2019 ، شرکت 10.3 میلیون دلار (12 میلیارد وون) سری A به رهبری SoftBank Ventures Asia همراه با Mirae Asset Venture Investment ، KT Investment ، Strong Ventures و SpringCamp جمع آوری کرد.

موسس و مدیر عامل کلاس 101 موند کو به TechCrunch گفت که این شرکت از عواید خود برای تمرکز بر استخدام استعدادهای بیشتر و همچنین توسعه مشاغل داخلی و بازارهای خارج از کشور در ایالات متحده و ژاپن استفاده خواهد کرد.

کو گفت که کو و چهار بنیانگذار دیگر کلاس 101 را در سال 2018 تأسیس کردند که از پلتفرم خدمات آموزشی که در سال 2015 تأسیس شد ، تشکیل شده است. در حال حاضر 350 کارمند دارد.

کو گفت: “ما به حمایت از خالقان برای کسب درآمد از استعدادهای خود ادامه می دهیم و همچنین به سازندگان اجازه می دهیم با فروش کالاها ، فایل های دیجیتالی و محصولات بیشتر از طریق بستر خود ، جریان درآمد خود را گسترش دهند.”

کو گفت ، وقتی از او پرسیدند که چه چیزی آن را از دیگر همسالان متمایز می کند ، تمام ابزار و مواد لازم “Class Kit” را در اختیار شما قرار می دهد و ارسال می کند.

این شرکت بیش از 2000 کلاس در طیف وسیعی از رشته ها ، با نقاشی ، صنایع دستی ، عکاسی ، آشپزی ، موسیقی و موارد دیگر ارائه می دهد. همچنین حدود 230 کلاس در ایالات متحده و 220 کلاس در ژاپن ارائه می دهد. در آگوست 2021 تقریباً 100000 خالق ثبت شده و 3 میلیون کاربر ثبت شده وجود دارد.

کلاس 101 پلتفرم خود را در ایالات متحده در سال 2019 راه اندازی کرد و سال گذشته وارد ژاپن شد. این شرکت کلاس های آنلاین را برای کودکان زیر 14 سال در سال 2020 افتتاح کرد.

اریک کیم ، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Goodood Capital ، گفت: “کلاس 101 شرکتی است که مزایای Patreon و YouTube را با هم ترکیب می کند و پشتیبانی لازم را برای سازندگان ارائه می دهد ، در حالی که نیازهای یادگیری کاربران را برآورده می کند.” در یک پدیده اقتصادی که در آن افراد از احساسات خود پیروی می کنند و کاری را انجام می دهند که واقعاً از آن لذت می برند و در عین حال از آن امرار معاش می کنند. “