پلت فرم یادگیری آنلاین هندی Vedantu با 100 میلیون دلار بودجه تک شاخ می شود – TechCrunch

پلتفرم آموزش آنلاین Vedantu 100 میلیون دلار در دور جدید تامین مالی جمع آوری کرده است و تبدیل به جدیدترین استارتاپ هندی شده است که پس از یک سال رشد قوی به تک شاخ تبدیل شده است.

Vedantu ، که ماه گذشته شایعات مربوط به فروش آن توسط Byju را رد کرد ، روز چهارشنبه گفت که 100 میلیون دلار در دور تامین مالی سری E خود جمع آوری کرده است که ارزش آن 1 میلیارد دلار است ، در حالی که اوایل سال گذشته حدود 275 میلیون دلار بود.

این دور توسط شرکت سرمایه گذاری خصوصی ABC World Asia در سنگاپور رهبری شد. این استارتاپ گفت که سرمایه گذاران فعلی Coatue Management ، Tiger Global ، GGC Capital و WestBridge نیز “به شدت” در این دور شرکت کردند.

Vedantu دوره های زنده و تعاملی را برای دانش آموزان در کلاس های ششم تا دوازدهم ارائه می دهد. دانش آموزانی که برای جلسات تعاملی ثبت نام کرده اند ، روی صفحه تلفن هوشمند خود ضربه بزنید یا روی دسکتاپ کلیک کنید تا به سوالات پاسخ دهید.

این استارتاپ ، که همچنین با ایرتل و تاتا اسکای همکاری دارد تا دوره های خود را در تلویزیون های کابلی ماهواره ای خود ارائه دهد ، کتابخانه بزرگی از درس ها را بدون هیچ هزینه ای به دانش آموزان ارائه می دهد.

این استارتاپ مستقر در بنگلور می گوید بیش از 35 میلیون کاربر فعال ماهانه جمع آوری کرده است و تا سال گذشته ، 200،000 مشتری پرداخت کننده داشته است. وامسی کریشنا ، بنیانگذار و مدیر اجرایی Vedantu ، در مصاحبه ای با TechCrunch گفت: این رقم مشترکان امسال باید بیش از دو برابر شود. وی گفت که درآمد این استارتاپ در یک سال گذشته بیش از 4 برابر افزایش یافته است و نرخ اجرای سالانه فعلی آن حدود 65 میلیون دلار است.

هند محل زندگی بزرگترین جمعیت سنی مدرسه در جهان (بیش از 250 میلیون نفر) است. خانواده های سراسر کشور در طول تاریخ سرمایه گذاری زیادی برای آموزش فرزندان خود برای پیشرفت در زندگی انجام داده اند.

اما کیفیت آموزش و مقرون به صرفه بودن آن دو چالش عمده ای است که میلیون ها دانش آموز ، به ویژه کسانی که در شهرها و شهرک های کوچکتر زندگی می کنند ، همیشه با آن روبرو بوده اند. اینها همچنین دو چالش عمده ای هستند که سیستم های آموزشی آنلاین در تلاش برای رفع آنها هستند.

ودانتو با Unacademy و Byju’s که ارزشمندترین استارتاپ کشور است رقابت می کند. اما بر خلاف رقبای خود ، این استارتاپ تمرکز بسیار کمتری بر بازاریابی دارد و هر چند ماه یکبار دور جدیدی را مطرح نمی کند. برخی از مدیران صنعت گفته اند که Vedantu به اندازه رقبای خود تهاجمی نیست – هر چند بسیاری آن را به عنوان یک تعریف تعریف کرده اند.

کریشنا گفت ودانتو پول زیادی جمع آوری نکرده است زیرا به آن نیاز ندارد. او گفت که این استارتاپ هنوز نیمی از 100 میلیون دلار را که سال گذشته در بانک جمع آوری کرده است ، دارد. وی گفت با وجوه جدید ودانتو تلاش می کند در دو سال آینده سودآور شود.

بنیانگذاران ودانتو. (ودانتو)

کریشنا در مورد مقایسه با سایر شرکت ها گفت: “هیچ راه درست یا غلطی برای فعالیت وجود ندارد.”

“شما باید به پیدایش ما نگاه کنید. ما در حال حاضر یک پروژه آموزشی موفق را در دست اجرا داشتیم. دلیل شروع ودانتو حل چالش هایی بود که معلمان و دانش آموزان با آن روبرو بودند. با گذراندن 16 سال در حال حاضر در فضای آموزشی ، می دانیم که ایجاد تأثیر قابل توجه زمان می برد. بنابراین جهت گیری ما همیشه بلند مدت بوده است. “

“تا زمانی که بتوانیم برای دانش آموزان خود نوآوری داشته باشیم و ارزش ارائه دهیم ، هیچ چیز نمی تواند شما را از ایجاد یک شرکت پایدار بلند مدت باز دارد. شما نمی توانید تمرکز خود را از آنچه دیگران انجام می دهند و چگونه درآمد یا ارزش گذاری آنها در حال رشد است ، حفظ کنید. این همان چیزی است که ما از ابتدا به تیم خود می گفتیم. “

ودانتو قصد دارد بودجه تازه ای را برای گسترش پیشنهادات خود برای دانش آموزان کلاس اول تا پنجم به کار گیرد. کریشنا گفت ، این استارتاپ در حال بررسی توسعه بین المللی است و به دنبال فرصت های ادغام و خرید است. (Vedantu به طور ارگانیک برخی از کاربران را در بیش از 47 کشور دیگر جمع آوری کرده است. در حال بررسی این است که کجا می تواند به طور رسمی پیشنهادات خود را راه اندازی کند.)

یک بازار پررونق فناوری در هند در معرض خطر است که تحلیلگران برنستاین تخمین می زنند تا سال آینده 126 میلیارد دلار ارزش داشته باشد ، در حالی که این رقم در سال 2016 به 63 میلیارد دلار رسیده بود. “هزینه های مربوط به بازار آموزش K12 تا سال 2022 55 میلیارد دلار پیش بینی می شود. بازار آموزش پس از K12 با 71 میلیارد دلار. پایگاه کاربران هند edtech به دلیل Covid شاهد افزایش شدید بود: کل کاربران 2 برابر از 45 میلیون در سال 2019 به 90 میلیون در آوریل 20 افزایش یافته است. ”

در بیانیه ای ، سوگاندی ماتا ، مدیر تأثیر اصلی ABC World Asia ، گفت: “Vedantu مضمون سرمایه گذاری ما در زمینه دسترسی بهتر به آموزش با کیفیت و استفاده از فناوری دیجیتال برای بهبود زندگی و معیشت است. در هند ، آموزش آنلاین این پتانسیل را دارد که دامنه “حق تحصیل” را به دانش آموزان جامعه محروم برساند و گروه درآمد “نیم میلیارد بعدی” را که بیش از نیمی از جمعیت دانشجویی کشور را نمایندگی می کند ، به خود اختصاص دهد. “

“با افزایش سرعت هوا در هند ، ودانتو به عنوان پیشگام و خالق دسته در تدریس آنلاین آنلاین در حال ایجاد تغییر زمین ساختی به سمت یادگیری آنلاین است. پلتفرم نوآورانه ودانتو به معلمانی که نتایج بسیار خوبی را ارائه کرده اند ، این امکان را می دهد که آموزش های شخصی را به طور همزمان به بسیاری از دانش آموزان ارائه دهند و پتانسیل تأثیرگذاری در مقیاس بالا را ایجاد کنند. ما خوشحالیم که با Vamsi و تیم Vedantu همکاری می کنیم ، زیرا آنها به پیشرفت و شکل دهی نتایج یادگیری برای دانش آموزان در هند ادامه می دهند. “