پلت فرم تجارت آسیایی Pine Labs 100 میلیون دلار جمع آوری می کند – TechCrunch

Pine Labs روز پنجشنبه اعلام کرد که 100 میلیون دلار دیگر جمع آوری کرده است ، تنها چند هفته پس از تأمین 600 میلیون دلار در دور تامین مالی ، هنگامی که پلت فرم تجارت تجاری آسیایی شروع به کاوش در بازارهای عمومی می کند.

این استارتاپ در بیانیه ای اعلام کرد که شرکت مدیریت سرمایه گذاری Invesco Funding Markets Fund در ایالات متحده 100 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. Pine Labs ، که سفر خود را در هند آغاز کرد ، در دور تامین مالی جولای 3 میلیارد دلار ارزش داشت.

Pine Labs ، که Sequoia Capital India ، Temasek ، PayPal و Mastercard را از جمله حامیان اولیه خود می داند ، صدها هزار پایانه پرداخت بازرگانان ، ابزارهای صورتحساب و سرمایه در گردش را ارائه می دهد.

پایانه پرداختی آن-که به عنوان دستگاه های فروش نیز شناخته می شود-به ابر متصل است و طیف وسیعی از خدمات اضافی مانند سرمایه در گردش را به تجار ارائه می دهد. پایانه پرداخت های Pine Labs با بیش از دوجین بانک و شرکای مالی و فناوری ادغام شده است.

این امر Pine Labs را از رقبا متمایز می کند ، پایانه های آن معمولاً فقط با یک بانک ادغام می شوند. هر بار که یک شرکت رقیب با بانک همکاری جدیدی می کند ، باید ماشین های جدیدی را در بازار مستقر کند. این باعث می شود که کل استقرار برای fintech و بانک گران شود. (به همین دلیل است که اغلب می بینید که رستوران در هنگام خروج چندین پایانه دارد.) این استارتاپ می گوید ده ها میلیارد تراکنش پرداخت را پردازش می کند.

“در 18 ماه گذشته ما مجموعه صدور اعتباری ، پرداخت های آنلاین و همچنین پیشنهاد خرید اکنون پرداخت بعدا (BNPL) را افزایش داده ایم. ما با بستر BNPL خود به پیشرفت در بازارهای بزرگتر آسیایی ادامه می دهیم. ب امریش رو (در تصویر بالا) ، مدیر اجرایی Pine Labs ، در بیانیه ای گفت: بسیار هیجان زده هستم که یک سرمایه گذار خیمه شب بازی مانند Invesco در سفر به ما بپیوندد. “

راو در ژوئیه گفت که این استارتاپ به دنبال ارائه پیشنهاد اولیه عمومی ظرف دو سال است. روزنامه هندی اکونومیک تایمز روز پنجشنبه گزارش داد که این شرکت مورگان استنلی و گلدمن ساکس را برای مشاوره این شرکت در مورد IPO استخدام کرده است.

جاستین لوورنز ، مدیر توسعه بازارهای سهام در جاستین لوورنز می گوید: “صندوق توسعه بازار Invesco خوشحال است که در Pine Labs ، یک شرکت خدمات فن آوری پیشرو در هند سرمایه گذاری می کند. Invesco ، در بیانیه ای.