پلت فرم بهره وری Vector.ai برای حمل و نقل حمل و نقل 15 میلیون دلار به رهبری بسمر افزایش می دهد – TechCrunch

با زنجیره های تأمین تحت فشار مداوم به دلیل همه گیری ، حمل و نقل کالا به یکی از داغترین بخش های راه اندازی در دو سال گذشته تبدیل شده است. در واقع ، حمل و نقل بین المللی در حال حاضر یک بازار 199 میلیارد دلاری است. و شواهد رو به افزایش است.

در نوامبر سال گذشته ، حمل و نقل دیجیتال فورتو 50 میلیون دلار دیگر در یک دور به رهبری Inven Capital جمع آوری می کند. در آوریل امسال ، Nuvocargo مبلغ 12 میلیون دلار برای دیجیتالی سازی صنعت لجستیک حمل و نقل جمع آوری کرد. در ماه مه ، Zencargo ، با یک پلت فرم حمل و نقل ، 42 میلیون دلار جمع آوری کرد. در ماه ژوئن ، فرستنده حمل و نقل 80 میلیون دلار با ارزش 1 میلیارد دلار+ جمع آوری کرد. در ماه جولای Freightify 2.5 میلیون دلار فرود آورد تا مدیریت نرخ برای حمل و نقل حمل و نقل آسان تر شود.

و امروز ، Vector.ai ، که می گوید به حمل و نقل بار از طریق پلت فرم AI خود کمک می کند ، 15 میلیون دلار در سری A به رهبری VC Bessemer Venture Partners ایالات متحده جمع آوری کرده است. سرمایه گذاران فعلی Dynamo Ventures و Episode 1 به سرمایه گذاران پیوستند. سرمایه گذاری بسمر نشانه دیگری است که نشان می دهد VC آمریکا همچنان به عرصه فناوری انگلستان و اروپا ادامه می دهد.

وکتور در حال حاضر قصد دارد برنامه های توسعه بین المللی خود را به عنوان یک سیستم خودکار برای حمل و نقل باری تسریع کند.

مشکلی که با آن روبرو است این است: حمل و نقل بار هنگام انجام حمل و نقل ، مانند شکار از طریق ایمیل های مشتریان و غیره ، به جای تمرکز بر فعالیت های با ارزش ، زمان خود را برای انجام کارهای اداری تکراری از دست می دهند. Vector.ai می گوید پلت فرم یادگیری ماشین می تواند این وظایف را خودکار کند.

مشتریان آن در حال حاضر شامل Fracht ، EFL ، NNR Global Logistics ، The Scarbrough Group ، Steam Logistics و Navia Freight و همچنین 10 نفر دیگر از حمل و نقل های حمل و نقل هستند.

جیمز کومبس ، بنیانگذار و مدیرعامل Vector.ai ، اظهار داشت: “اکثر کارکنان حمل و نقل بار بیشتر وقت خود را صرف برقراری ارتباط با 10-25 واحد مختلف می کنند که ممکن است با یک محموله خاص مرتبط بوده و حرکت و اسناد حمل و نقل را هماهنگ کنند. به ارتباطات معمولاً از طریق ایمیل و پیوست ها انجام می شود … حجم حمل و نقل جهانی همچنان افزایش می یابد – و با اضافه شدن بار برکسیت و اختلالات همه گیر مانند بسته شدن بندر اخیر در چین – حمل و نقل بار با کمبود نیروی انسانی ، افزایش شدید دستمزد و تأخیر حمل و نقل روبرو است. که همچنان باعث از دست رفتن درآمد و کالاهای فاسد شده برای شرکت ها می شود. آنها نمی توانند وقت خود را برای پردازش سطح پایین هدر دهند ، به همین دلیل است که ما فناوری را برای خودکارسازی کارهای اساسی ایجاد کردیم. “

مایک دروش ، شریک Bessemer Venture Partners ، می گوید: “Vector.ai یکی از رهبران اولیه در دسته ای نوظهور از اتوماسیون جریان کار حمل و نقل و ابزارهای دیجیتالی شدن است. این محصول بصری و متمرکز بر صنعت ساخته است-که در حال حاضر برنده برخی از بزرگترین حمل و نقل بار است. “

Vector با Shipamax در خارج از انگلستان که 9.5 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است ، آزمایشگاههای ՀՀԿ از ایالات متحده که 1.2 میلیون دلار جمع آوری کرده است و slync.io نیز در ایالات متحده که 75.9 میلیون دلار جمع آوری کرده است.