پلتفرم منابع انسانی Hibob 150 میلیون دلار با ارزش 1.65 میلیارد دلار افزایش می دهد – TechCrunch

دیروز در پی افزایش شخصیت شخصی ، یکی از رقبای آن و یک استارتاپ بزرگ دیگر در حوزه منابع انسانی منابع مالی خود را جمع آوری کردند. Hibob ، یک شرکت مستقر در لندن که بازار میانی را با یک پلتفرم همه کاره هدف قرار می دهد که وظایف مختلف منابع انسانی را بر عهده دارد ، سری C 150 میلیون دلاری را بست. بر اساس شایعات فاش شده در بازار در اوایل این هفته ، بودجه این شرکت در حدود 1.65 میلیارد دلار ارزش دارد ، قبل از اینکه شرکت امروز این خبر را تأیید کند.

جنرال آتلانتیک پیشرو بود و سرمایه گذاران قبلی Bessemer Venture Partners ، Battery Ventures ، Eight Roads و Entrée Capital از دیگر سرمایه گذاران بودند. هیبوب آخرین بار حدود 10 ماه پیش ، مبلغ 70 میلیون دلار در دسامبر 2020 (دور تحت رهبری SEEK و Israel Growth Partners) جمع آوری کرد. ارزش آن از آن زمان تا کنون بیش از سه برابر شده است ، این نشان می دهد که بازار در حال حاضر برای منابع انسانی داغ است.

“داغ” و HR دو اصطلاح نیستند که معمولاً در یک جمله می شنوید. وظایفی که شامل منابع انسانی است – در مورد هیبوب ، پیگیری حضور ، مرخصی ، غرامت ، حقوق و دستمزد و انجام نظرسنجی ها – معمولاً به عنوان برخی از جنبه های خشک تر و اغلب بیش از حد وظیفه ای از زندگی کاری دیده می شود.

شیوه های کار Covid-19 و همه گیر-جایی که اکثریت قریب به اتفاق کارگران دانشمند در بخش اعظم یک سال یا بیشتر به خانه فرستاده شدند (و برخی از ما هنوز در آشپزخانه های خود هستیم)-قطعاً نحوه ارتباط با کار را تغییر داده است ، و بنابراین سیستم های منابع انسانی ناگهان به عنوان راهی برای ردیابی امور و حتی کمک به برقراری ارتباط همه ما به کار گرفته شده اند.

Hibob ، که پلتفرم خود را با عنوان “Bob” می فروشد ، می گوید که سال گذشته شاهد رشد درآمد سه رقمی بوده ایم و این فرصت بوده است که محصول خود را-که همکاری و سایر ابزارها را نیز ارائه می دهد-به عنوان یک نگاه مدرن در مورد منابع انسانی ارائه دهیم. می تواند به یک شرکت باشد

روني زهاوي ، مديرعامل Hibob ، كه اين شركت را با اسرائيل ديويد بنيان گذارد ، در دسامبر گذشته به من گفت: “ماموريت ما مدرن كردن فناوري منابع انساني است.” “ما یک بستر مدیریت مردم برای نحوه کار مردم امروز هستیم. چه از راه دور و چه از نظر فیزیکی مشارکتی ، مشتریان ما در کار با چالش هایی روبرو هستند. ما معتقدیم که پلتفرم های منابع انسانی در آینده ، سیستم های دست و پاگیر ، سکوهای غول پیکر و مزاحم نخواهند بود. ما معتقدیم که باید متفاوت باشد. ما یک سیستم تعامل هستیم تا ثبت. “

در حالی که ریشه های این شرکت در اسرائیل است ، دفتر مرکزی آن در لندن است و دفتر دیگری در نیویورک دارد. این شرکت 1500 مشتری متوسط ​​دارد که در 134 کشور جهان فعالیت می کنند ، اما در حال حاضر می گوید که 65 درصد از مشتریان-که شامل افرادی مانند Ebury Partners Ltd. ، G.Network ، Revolut و Cazoo هستند-در انگلستان و سایر کشورهای اروپایی هستند. بازارها

این بودجه تا حدی در تلاش برای دستیابی به رشد بیشتر در سطح بین المللی برای تکمیل آن پایه موجود استفاده می شود.

در چند سال گذشته شاهد تحولی در فناوری منابع انسانی بوده ایم که همه فناوری اطلاعات سازمانی را منعکس می کند: انفجار بودجه موجود برای استارتاپ ها ، تعداد زیادی از متخصصان راه حل را به وجود آورده است که به جنبه های منحصر به فرد فرایند منابع انسانی بزرگتر ، چه حقوق و دستمزد ، و چه موارد دیگر پرداخته اند. مزایا ، یا استخدام و سوار شدن ، یا نظرسنجی و رضایت کارکنان ، یا آموزش ، یا استخدام. با این حال ، به نظر می رسد که نیروی گرانش بزرگتر فناوری همیشه ما را به مفهوم پلتفرم های بزرگتر باز می گرداند ، که در نوع خود راحت تر اجرا می شوند و به طور کلی به طور بالقوه ارزان تر هستند. در منابع انسانی ، کسانی که مشتریان کوچک و متوسط ​​مانند Hibob یا Personio را هدف قرار می دهند ، سابقه ای در قالب روز کاری (و بیشتر شرکت هایی مانند SAP) دارند.

Personio یک شرکت جالب در مقایسه با Hibob است: این شرکت بزرگتر است اما مشاغل کوچکتری در ترکیب مشتریان خود دارد. هنگامی که دیروز بودجه خود را با ارزش 6.3 میلیارد دلار اعلام کرد ، خاطرنشان کرد که مراحل بعدی آن اتوماسیون گردش کار گسترده تر خواهد بود ، و داده های بیشتری را که در سیستم های منابع انسانی (و به طور خاص سیستم های منابع انسانی Personio) می گیرید ، به شیوه ای کارآمدتر به سایر برنامه ها منتقل می کند. به جالب خواهد بود که ببینیم آیا هیبوب مسیری مشابه را طی می کند یا خیر ، چگونه می خواهد پلت فرم خود را در طول زمان توسعه دهد. منابع انسانی با تمرکز بر مدیریت افراد ، به نوعی در قلب نحوه عملکرد یک شرکت در کل فعالیت خود قرار دارد ، بنابراین مسیرهای زیادی می تواند طی کند.

هیبوب آنتون لوی ، رئیس و مدیر جهانی فناوری در جنرال آتلانتیک ، در بیانیه ای گفت که راه حلی ایجاد کرده است که به نیازهای مشاغل مدرن و در حال توسعه کمک می کند و پیش بینی می کند. “ما سالهاست که شرکت را ردیابی کرده ایم و بازخورد مثبت مشتریان این امر را تایید می کند هیبوبپلتفرم به جزء مهم ماموریت پشته های فناوری منابع انسانی تبدیل شده است. هیبوب ششمین سرمایه گذاری ما در یک شرکت مستقر در اسرائیل در کمتر از دو سال ، نشان دهنده اعتقاد قوی ما در بازار این کشور است. ما مشتاقانه منتظر حمایت از رشد جهانی تجارت هستیم زیرا تعامل کارکنان و فناوری منابع انسانی را دوباره تعریف می کند. “