پلتفرم مصاحبه فنی Byteboard از منطقه 120 Google خارج می شود و بودجه جدیدی به خود اختصاص می دهد – TechCrunch

Byteboard ، سرویسی که برای جایگزینی بخش مصاحبه فنی در محل استخدام یک شرکت با جایگزینی مبتنی بر وب طراحی شده است ، از Google خارج می شود ، TechCrunch آموخت و گوگل تأیید کرد. این محصول در ابتدا به عنوان بخشی از آزمایشگاه تحقیق و توسعه داخلی شرکت معروف به منطقه 120 انکوبه شد ، جایی که توسط مدیر کل Sargun Kaur هدایت می شد. با این حرکت ، Byteboard اولین پروژه منطقه 120 خواهد بود که از گوگل خارج می شود و به شرکت مستقل خود تبدیل می شود. اما گوگل خاطرنشان می کند که این یک استثنا خواهد بود ، نه یک قاعده.

گوگل به ما گفت که spinout هیچ تاثیری روی هیچ تیم فعلی منطقه 120 یا استراتژی آینده گروه نخواهد داشت. در عوض ، بخش تحقیق و توسعه آن همچنان بر بودجه پروژه هایی تمرکز می کند که به احتمال زیاد فرصت های خود گوگل را پیش می برد.

علاوه بر spinout ، Byteboard سرمایه گذاری جدیدی از Cowboy Ventures و دیگران را در محدوده 10 تا 15 میلیون دلار انجام داده است. اما ما می دانیم که این یک “خرید” نیست ، زیرا گوگل در شرکت جدید ، که همچنان توسط بنیانگذاران Kaur و Nikke Hardson-Hurley رهبری می شود ، سهام خود را حفظ می کند.

یک سخنگوی گوگل به TechCrunch گفت: “ما از دیدن پیشرفت هایی که Byteboard طی سه سال گذشته در منطقه 120 گوگل انجام داده است بسیار خوشحال هستیم.” راه حل Byteboard این است که مشاغل با رشد بالا را به ابزارهایی که برای ارزیابی و استخدام استعدادهای فنی برتر نیاز دارند ، با کارآیی و انصاف بیشتر مجهز کند. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار خود با Sargun ، Nikke و بقیه تیم Byteboard هستیم. “

ایده Byteboard که در سال 2019 راه اندازی شد ، ایجاد ابزاری بود که تجربه مصاحبه فنی را کمتر خسته کننده و م moreثرتر کند. تیم در آن زمان خاطرنشان کرد که فرایند فعلی مصاحبه با مهندسان نرم افزار در واقع برای اندازه گیری اینکه فرد در یک کار مهندسی روزانه چگونه خوب عمل می کند کار نمی کند. در عوض ، مصاحبه ها غالباً به نفع کسانی است که زمان و منابع لازم را برای آماده سازی داشتند ، زیرا برای حفظ بیشتر آزمایش می کردند تا کاربرد عملی مهارت های افراد.

تمرین مشخصات فنی مصاحبه با بایت برد

اعتبار تصویر: صفحه بایتی

Byteboard با ارائه یک محیط برنامه نویسی واقعی به داوطلبان شغلی ، این مورد را برعکس می کند که می توانند از بین زبانهای پشتیبانی شده مانند جاوا ، پایتون ، روبی ، C ++ ، C#، جاوا اسکریپت (node.js) ، Go و PHP انتخاب کنند.

مصاحبه مبتنی بر وب در HTML ، CSS و JavaScript انجام می شود در حالی که مصاحبه تلفن همراه در Swift (iOS) و Kotlin (Android) ارائه می شود ، و مصاحبه مهندسی داده در پایتون و جاوا ارائه می شود.

خدمات انتهای آن شامل بستر مصاحبه ، بانکی از سوالات کالیبره شده در بیش از 20+ مهارت های اساسی مهندسی نرم افزار و ارزیابی پس از این واقعیت است. گروهی از مهندسان باتجربه مصاحبه ها را بررسی و به آن امتیاز می دهند. و این ارزیابی به صورت ناشناس و با هدف حذف تعصب از روند انجام می شود.

این تجارت پس از اولین رونمایی در سال 2019 رونق گرفت. پس از یک رکود کوتاه در روزهای اولیه قرنطینه Covid ، Byteboard دوباره در سه ماهه سوم 2020 با بازگشت شرکت ها به استخدام افزایش یافت. طبق وب سایت Byteboard ، کسانی که از خدمات آن استفاده می کنند شامل Lyft ، Hulu ، Figma ، Imperfect Foods ، PlayVS ، Betterment ، Robinhood ، GoodRx ، ETHOS ، Ezoic و Glowforge هستند.

علاوه بر مزایای اجرای فرایند مصاحبه از طریق وب ، به جای حضوری (نگرانی دیگر در عصر Covid) ، کیفیت داده ها و ارزیابی و محیط کمتر استرس زا برای نامزدها ، Byteboard همچنین می تواند شرکت ها را نجات دهد از آنجا که آنها دیگر مجبور به پرداخت هزینه مهندسان برای مصاحبه و اندازه گیری نتایج نیستند.

با این حال ، ممکن است پتانسیل Byteboard به عنوان یک محصول متعلق به Google محدود شده باشد.

از آنجا که مهندسان بخشی از فرایند ارزیابی انسانی با Byteboard هستند ، این امر باعث می شد که Google بخشی از گروه استخدام سایر شرکت ها – از جمله ، در برخی موارد ، شرکت هایی باشد که مستقیماً با آنها رقابت می کرد. این بدیهی است که مسائل اخلاقی را ایجاد می کند ، زیرا شرکت ها به طور کلی اجازه نمی دهند رقبا خود را در فرایند استخدام خود دخیل کنند. به همین دلیل است که Byteboard به جای یک پروژه متعلق به Google ، به عنوان مشاغل خود پیش می رود.

یک منبع نزدیک به موضوع به TechCrunch گفت ، از بین ده ها نفر از اعضای تیم Byteboard ، تعداد کمی به شرکت مستقل می پیوندند و یک زن و شوهر تصمیم می گیرند در Google بمانند و به پروژه های جدید ادامه دهند. گوگل جزئیات این جنبه از معامله را تأیید نکرد ، اما اشاره کرد که Byteboard به توسعه محصول اصلی خود و تمرکز عملیاتی خود ادامه می دهد و موارد بیشتری در ماه های آینده به اشتراک گذاشته می شود.