پلتفرم زنجیره تامین نرم افزار Cloudsmith 15 میلیون دلار سری A به رهبری Tiger Global جمع آوری می کند – TechCrunch

Cloudsmith ، یک بستر ابری برای مدیریت زنجیره تامین نرم افزار ، 15 میلیون دلار کمک مالی سری A به رهبری Tiger Global را جمع آوری کرده است ، که ادعا می کند بزرگترین دور سرمایه گذاری سری A در ایرلند شمالی از سال 2005 است (طبق داده های PitchBook). این شرکت قصد دارد از بودجه جدید برای استخدام 60 کارمند جدید و توسعه تیم های فروش و مهندسی خود در ایالات متحده استفاده کند.

سرمایه گذاران دیگر در این دور شامل Shasta ، Amaranthine ، Sorenson و Leadout Capital و همچنین سرمایه گذاران قبلی Frontline ، MMC و Techstart هستند. مدیر عامل داکر ، اسکات جانستون ، مدیرعامل Nextdoor ، سارا فریار ، و مدیر اجرایی عروسک ها ، ایوون واسنار نیز در این دور شرکت کردند.

این استارتاپ که مقر آن در بلفاست است به مشاغل اجازه می دهد تا تمام نرم افزارهای ورودی مورد استفاده خود را از طریق ابر مدیریت کنند ، به این معنی که نیازی به داشتن کارکنان پشتیبانی اختصاصی در دفتر ندارید که به کارکنان اختصاصی ، VPN ها و مجوزها نیاز دارد.

Cloudsmith می گوید نرم افزار آن آسیب پذیری های امنیتی را اسکن می کند و مشتریانی در اروپا ، ایالات متحده ، خاورمیانه و استرالیا دارد ، از جمله کنسرسیوم سیستم های اینترنت ، Carta و Font Awesome.

Cloudsmith در سال 2016 توسط توسعه دهندگان سابق NYSE ، Alan Carson و Lee Skillen تأسیس شد و اعلام کرد که سرمایه گذاری 2.1 میلیون پوندی توسط Frontline Ventures ، MMC Ventures و Techstart در سال 2019 انجام شده است.

آلن کارسون ، بنیانگذار و مدیر عامل Cloudsmith ، گفت: “Cloudsmith برای مقابله با پیچیدگی مدیریت دارایی های نرم افزاری ساخته شده است ، که یک چالش کلیدی برای هر شرکتی برای تامین امنیت زنجیره تامین نرم افزار خود است. خدمات ما به مشتریان اجازه می دهد تا توزیع هرگونه دارایی نرم افزاری را ردیابی و کنترل کنند و ابزاری برای به حداقل رساندن خطرات استفاده از نرم افزار منبع باز ارائه می دهد. این یک مشکل بزرگ برای کل صنعت است و سرمایه گذاران ما ، به رهبری Tiger Global ، نیاز به یک راه حل کاملاً مدیریت شده برای ابر را که Cloudsmith ارائه می دهد ، درک می کنند. “

ویدیا رامان ، مدیر شرکت Sorenson Ventures ، می گوید: “در حالی که مدیریت بسته به هیچ وجه یک فضای نرم افزاری جدید یا پر زرق و برق نیست ، اما جزء حیاتی چرخه عمر توسعه نرم افزار است. نیاز به توسعه نرم افزاری بومی ابر و زنجیره تأمین نرم افزار ایمن منجر به نیاز به اختراع مجدد مدیریت بسته شده است. آنجاست که بستر بسته بندی مداوم Cloudsmith وارد بازار شده و همچنان رهبری آن بازار را بر عهده دارد. در دنیای جدید است که Cloudsmith واقعاً می درخشد. “

کارسون در گفتگو با TechCrunch افزود: “اگر به 10 سال گذشته فکر کنید ، در مورد ساخت خطوط لوله خودکار صحبت می شود. برای اینکه شرکت ها بتوانند برنامه های خود را مستقر کنند یا نرم افزار خود را در شرکت های دیگر توزیع کنند ، به ابزارهایی نیاز دارند ، اما آنها همچنین باید دارایی ها را جابجا کرده و دارایی هایی را ذخیره کنند که هم در آن فرآیند کشیده شده و هم توسط آن فرآیند تولید می شود و این همان کاری است که در نهایت CloudSmith انجام می دهد. ”

وی افزود: “سایر شرکت ها تمایل به راه حل های قدیمی دارند. محصول ما کاملاً مدیریت می شود و کار را برای شرکت ها بسیار آسان می کند. آنها مجبور نیستند هیچ منبع دیگری را پشت سر بگذارند ، ما آن را برای آنها مدیریت می کنیم. بنابراین هزینه کل مالکیت کمتر است. و آنها می توانند زمان بیشتری را صرف ایجاد نرم افزار کنند تا نگران نحوه ذخیره و توزیع آن در سیستم های داخلی خود نباشند. “