پلتفرم رویدادهای آنلاین Delegate Connect 10 میلیون دلار AUD به رهبری AirTree – TechCrunch دریافت می کند

جردن والش و جیکوب توماس ، موسسین کانکت را معرفی کنید

جردن والش و جیکوب توماس ، موسسین کانکت را معرفی کنید

Delegate Connect جدیدترین بستر رویدادهای مجازی/ترکیبی برای تامین بودجه است. این استارتاپ مستقر در ملبورن امروز اعلام کرد که 10 میلیون دلار استرالیا (حدود 7.3 میلیون دلار) به عنوان کمک مالی به رهبری AirTree Ventures جمع آوری کرده است ، که Delegate Connect را بزرگترین چک بذر در تاریخ این صندوق نوشت. سایر شرکت کنندگان شامل Skip Capital ، TEN13 و بنیانگذاران استارتاپ استرالیایی مانند Alex Zaccaria از LinkTree و اندرو بارنز Go1 بودند.

این پایتخت برای ساختن تیم های Delegate Connect در ملبورن ، لندن و نروژ مورد استفاده قرار می گیرد ، که به آن امکان مدیریت رویدادها در سراسر جهان را می دهد و تعداد افراد از 45 نفر به بیش از 100 نفر تا ماه دسامبر افزایش می یابد. همچنین قصد دارد به زودی دفتر مستقر در ایالات متحده افتتاح کند.

تجارت Delegate Connect در سال 2017 تأسیس شد و تا مرحله بعدی راه اندازی شد ، در طول همه گیری COVID-19 ، مانند بسیاری دیگر از سیستم عامل های رویداد مجازی ، رشد کرد. مشتریان آن شامل جشنواره تلویزیونی ادینبورگ ، Sportsbet ، کنگره جهانی دندانپزشکی و کنگره جهانی کتابخانه و اطلاعات هستند. برخی از بخشهایی که Delegate Connect بر آنها متمرکز است شامل انجمن های پزشکی ، دارویی و صنعتی است.

Delegate Connect پس از اینکه بنیانگذاران جردن والش و جیکوب توماس یک شرکت تولید فنی و تجاری را آغاز کردند ، ایجاد شد و به دنبال یک “پلتفرم فناوری” بود که بتواند در یک رویداد بزرگ ، از جمله ثبت نام ، پخش مستقیم ، میزبانی ویدئو ، همه چیز مورد نیاز ما را انجام دهد. -در صورت تقاضا و ادغام یکپارچه با محل برگزاری. ” آنها تصمیم گرفتند خودشان را در ابتدا به عنوان یک ابزار داخلی بسازند. سپس در سفری به هند در سال 2019 برای کار روی سمپوزیوم ، این دو متوجه شدند که نیاز گسترده تری به پلتفرم آنها وجود دارد.

“[We] یک لحظه لامپ داشتیم که ما فکر می کردیم “ما در اینجا یک مشکل واقعی را حل می کنیم.” یکی از بزرگترین شرکت های فناوری جهان ما را به بمبئی می برد تا از سیستم ما (که حتی درست ساخته نشده بود) برای ارائه دارایی های فنی رویداد خود استفاده کند! ” والش در ایمیلی به TechCrunch گفت.

این دو در پایان سال 2019 ساخت پلت فرم را به پایان رساندند و در ژانویه 2020 راه اندازی کردند.

والش و توماس حتی قبل از COVID-19 به رویدادهای ترکیبی علاقه داشتند.

والش می گوید: “رویدادهای ترکیبی از دیرباز در حال انجام بوده است ، به ویژه در بخش های پزشکی ، دارویی و انجمن ها.” وی گفت: “قبل از COVID ، آنها معمولاً فردی را پخش می کردند که یک جریان مستقیم را از محل پخش می کرد ، ضبط می کرد و سپس پس از رویداد در صورت تقاضا میزبانی می کرد. اینها همه اصول پلتفرمی است که ما ساخته ایم و ما در ایجاد بستری که تجربه رویداد ترکیبی را گسترش می دهد بسیار بیشتر از پخش مستقیم و فیلم درخواستی گسترش می دهیم.

برخی از ویژگی های ایجاد شده برای بخش های دارویی و دارویی عبارتند از: توانایی ثبت ساعت صرف شده برای مشاهده محتوای آموزشی یا علمی ، که برای نمایندگانی که برای کسب امتیاز توسعه حرفه ای (CPD) در رویدادها شرکت می کنند مفید است ، ارسال چکیده ، ثبت نام با محدودیت محتوا و توانایی برای اجرای جریانهای همزمان

پیگیری نقاط توسعه حرفه ای به ویژه یک نقطه فروش عمده است ، زیرا “این معمولاً از نظر فنی برای مشتریان بسیار پیچیده است ، و ما با بررسی نحوه اعتباردهی ، ساختن ، پیگیری و سپس اعتباربخشی آنها را برای آنها حل می کنیم”. والش

اگر طی یک سال و نیم گذشته در بسیاری از رویدادهای آنلاین شرکت کرده اید ، احتمالاً می پرسید Delegate Connect چه تفاوت هایی با سیستم عامل هایی مانند Hopin (که سال گذشته برای TechCrunch Disrupt استفاده شد) ، Bizzabo ، MeetingPlay یا Cvent دارد.

یکی از تمایزهای اصلی آن این است که با توجه به مخاطبان خاص (پزشکی ، دارویی ، انجمن ها و کنگره های بین المللی) ساخته شده است و قصد دارد یک پلت فرم سلف سرویس برای آنها راه اندازی کند. Delegate Connect نیز کاملاً قابل تنظیم است ، بنابراین رویدادها می توانند از آن به عنوان یک راه حل برچسب سفید استفاده کنند.

والش می گوید: “سهولت استفاده در UX بسیار مهم است.” “به عنوان مثال ، ما محدودیت های محتوایی کاملی از طریق درگاه ثبت نام خود داریم ، که به مردم اجازه می دهد برای جلسات ، روزها ، موضوعات و جریانها ثبت نام کنند. ما می توانیم حامیان مالی را از دیدن غرفه های حامی دیگر محدود کنیم و اطمینان حاصل کنیم که محتوا به اشتراک گذاشته نمی شود (به عنوان مثال اگر یک شرکت دارویی نتواند اطلاعاتی را با غیر داروسازان به اشتراک بگذارد ، ما می توانیم این موارد را محدود کنیم) و همچنین به نمایندگان خاص اجازه دهیم فقط برخی از مطالب را مشاهده کنند در صورت نیاز. ”

نوع دلتا و تجدید حیات COVID-19 بسیاری از برگزارکنندگان را مجبور کرده است که رویدادهای حضوری را به رویدادهای آنلاین تبدیل کنند. والش گفت Delegate Connect بسیاری از درخواست های لحظه آخری را انجام داده است و می تواند در عرض چند ساعت این کار را انجام دهد. به عنوان مثال ، در ماه آگوست ، این استارتاپ روی یک کنفرانس پزشکی کار می کرد که در ابتدا قرار بود به عنوان یک رویداد ترکیبی از یک مکان در ژاپن با هزاران نماینده اجرا شود. درست قبل از شروع برنامه ، با این حال ، سازمان دهندگان به Delegate Connect گفتند که باید به رویداد کاملاً مجازی تغییر دهند.

“ما می توانیم این کار را به راحتی انجام دهیم زیرا پلت فرم تغییر نمی کند. همه کاره است ، صرف نظر از روش تحویل ، “والش گفت. “نمایندگان فقط باید در همان روز وارد سیستم شده و با محتوا در ارتباط باشند همانطور که اگر در این رویداد حضور داشتند.”