پلتفرم اطلاعات دریایی Greywing بودجه اولیه سرمایه گذاران مانند Flexport – TechCrunch را افزایش می دهد

Greywing مستقر در سنگاپور که در سال 2019 تأسیس شد ، برای کمک به اپراتورهای کشتی و سایر اعضای صنعت دریایی در تصمیم گیری های مهم ایجاد شد. این شامل ابزارهایی برای مدیریت تغییر خدمه ، گزارش پیش بینی خطرات احتمالی مانند دزدی دریایی و به روز رسانی محدودیت سفر مربوط به همه گیری است. امروز Greywing راه اندازی یک راه حل جدید را اعلام کرد که به اپراتورهای کشتی کمک می کند تا انتشار کربن ناشی از تغییرات خدمه را همراه با 2.5 میلیون دلار بودجه بذر پیگیری کنند. سرمایه گذاران عبارتند از Flexport ، Transmedia Capital ، Signal Ventures ، Motion Ventures ، Rebel Ventures ، Y Combinator (Greywing بخشی از دسته زمستانی 2021 آن بود) و Entrepreneur First.

Greywing در حال حاضر اپراتورهای کشتی را قادر می سازد تا تاثیر کربن احتمالی تغییر خدمه را قبل از وقوع تخمین بزنند.

ابزار انتشار کربن داده هایی مانند مکانهای فعلی تک تک خدمه ، بنادر خانه آنها و تغییرات احتمالی مسیریابی را در بر می گیرد. هنگامی که نقاط بین راهی وارد می شوند ، پلت فرم پروازهایی را که اعضای خدمه می توانند انجام دهند ، اسکن می کند. میزان انتشار کربن که یک پرواز ایجاد می کند به همراه قیمت آن ذکر شده است ، بنابراین اپراتورهای کشتی می توانند پروازهایی را رزرو کنند که کل انتشارات ایجاد شده را بدون تأثیر قابل توجهی بر هزینه های عملیات کاهش دهد.

مدیر اجرایی ، نیک کلارک ، در یک ایمیل توضیح داد که 3 درصد از انتشارات جهانی از حمل و نقل ناشی می شود و حدود یک سوم آن از انتشارات “محدوده 3” یا اثر کربن عوامل خارج از خروجی سوخت کشتی ، از جمله تغییرات خدمه ناشی می شود. بسیاری از اپراتورهای کشتی به دلایل اخلاقی متعهد به کاهش انتشار کربن هستند. آنها همچنین باید با اهداف بین المللی کربن زدایی سازمان بین المللی دریانوردی 2030 و 2050 مطابقت داشته باشند.

انتشار ابزار انتشار کربن سه ماه پس از آن آغاز شد که Greywing Crew Change را برای کمک به شرکت های حمل و نقل در آزمایش ، قرنطینه و سایر مقررات COVID-19 برای اعضای خدمه خود مدیریت کرد.

Greywing در سال 2019 پس از ملاقات بنیانگذاران کلارک و مدیر ارشد فناوری Hriishi Olickel در Entrepreneurs First در سنگاپور ایجاد شد. اولیکل در ایمیلی به TechCrunch گفت که قبل از پیوستن به برنامه ، که با بنیانگذاران احتمالی مطابقت دارد ، “تقریباً هیچ چیز در مورد صنعت دریانوردی نمی دانست” زیرا سابقه وی در بیمه پارامتریک و روباتیک بود.

بنیانگذاران Greywing نیک کلارک و هریشی اولیکل

م foundسسان Greywing ، هریشی اولیکل و نیک کلارک

او گفت: “چیزی که من را به ماموریت گریوینگ کشاند نیک بود و درک اینکه دریانوردی یک صنعت ضروری در آستانه دیجیتالی شدن است که می توانیم تغییراتی در آن ایجاد کنیم.”

Greywing برای کاهش میزان نیاز اپراتورهای کشتی کار هنگام آماده شدن برای سفر ایجاد شده است. این داده ها را از منابع خصوصی و عمومی دریافت می کند و آنها را به گزارش های کاربرپسند و ناوبری تبدیل می کند (این پلت فرم ابتدا برای موبایل طراحی شده بود). کلارک گفت: “تا زمانی که سیستم عامل ما شروع به کار نکرد ، تصمیم گیرندگان از تمام این جزئیات مهم از کانال های جداگانه تغذیه می کردند و آنها را در سیستم عامل های مختلف – ایمیل ها ، سیستم های ردیابی اولیه کشتی ها ، HR ERP ، تماس های تلفنی یا حتی صفحات گسترده Excel” مدیریت می کردند. “همانطور که می توانید تصور کنید ، هضم همه این نقاط داده و تبدیل آنها به اطلاعات عملی دشوار است” ، به ویژه هنگامی که یک تصمیم اشتباه می تواند پرهزینه باشد ، به محیط زیست آسیب برساند یا برای اعضای خدمه خطرناک باشد.

اولیکل اضافه کرد که هدف Greywing این است که “از گزارش اطلاعات بیکار ، که در آن صنعت در حال حاضر قرار دارد ، به تصمیم گیری در زمان واقعی و به هشدارهای پیش بینی کننده برسد” ، به همین دلیل استارتاپ ابزارهای انتشار کربن و Crew Change خود را ایجاد کرد.

دور جدید بودجه به Greywing این امکان را می دهد تا از منابع داده دریایی بیشتری استفاده کرده و سیستم های مدیریت کشتی های هوشمند را توسعه دهد که با پیچیدگی الگوریتم های پلتفرم مستقل تر می شوند.

کلارک می گوید: “در نهایت ، این دور بودجه به ما کمک می کند تا از راه حل Greywing برای ایجاد تحرک در صنعت حمل و نقل استفاده کنیم تا بتوانیم 1٪ از انتشار جهانی کربن را که در غیر این صورت دست نخورده است ، برطرف کنیم.” وی افزود: “ما در حال حاضر مشغول به کارگیری راه حل خود در بیش از 2000 کشتی هستیم که 3.5 درصد از ناوگان تجاری جهان را به خود اختصاص می دهد. با این کار بیش از 230 هزار تن کربن از جو زمین حذف می شود. معادل برداشتن هفت کشتی از اقیانوس های ما است. “