پلتفرم اتوماسیون نرم افزاری بدون کد مبتنی بر هوش مصنوعی با سری A 10 میلیون دلاری را تأیید کنید-TechCrunch

ریو چیکازاوا ، مدیرعامل و بنیانگذار Autify در 10 سال گذشته به عنوان مهندس نرم افزار در ژاپن ، سنگاپور و سان فرانسیسکو کار می کرد ، متوجه شد که یک مشکل مشترک در صنعت توسعه نرم افزار وجود دارد. آزمایش نرم افزار زمان زیادی می برد.

چیکازاوا و بنیانگذار آن سام یاماشیتا Autify را در سال 2016 در سانفرانسیسکو برای توسعه خودکار تست نرم افزار آغاز کردند و توسعه دهندگان نرم افزار را قادر می سازد تا تحویل نرم افزارهای با کیفیت به مشتریان خود را در بازار در حال تغییر سریع تسریع کنند.

در حال حاضر ، اتوماسیون تست نرم افزار Autify مسائل مربوط به کمبود نیروی کار و همچنین مشکلات فنی را از طریق پلت فرم بدون کد خود حل می کند.

Autify امروز اعلام کرد که 10 میلیون دلار سری A برای حمایت از توسعه محصول جدید ، از جمله راه اندازی آزمایش برنامه بومی برای موبایل و توسعه جهانی ، تضمین کرده است.

چیکازاوا گفت ، آخرین بودجه ، جمع آوری شده Autify را به 12.2 میلیون دلار می رساند. Autify ، یک شرکت کاملاً از راه دور ، دارای 30 کارمند در سراسر جهان است.

World Innovation Lab (WiL) سری A را رهبری کرد ، با سرمایه گذاران جدید Uncorrelated Ventures و سرمایه گذار فردی Jonathan Siegel نیز شرکت کردند. حامیان موجود Archetype Ventures ، Salesforce Ventures و Tably نیز به این دور پیوستند.

اکثریت همتایان جهانی Autify راه حل های اتوماسیون آزمایشی با کد پایین را ارائه می دهند و این هدف را قادر می سازد تا توسعه دهندگان نرم افزار با طیف وسیعی از مهارت های کد نویسی بتوانند کار خود را سریعتر انجام دهند. ماسایا کوبوتا ، شریک WiL در مصاحبه با TechCrunch گفت ، اما چندین کشور ، از جمله ژاپن ، هنوز با مشکل کمبود شدید توسعه دهندگان روبرو هستند.

کوبوتا به TechCrunch گفت: “راه حل های کم کد ممکن است برای شرکت های دارای فناوری مفید باشد ، اما هیچ کد نمی تواند بازار انبوه بزرگتری را در سراسر جهان تسخیر کند.”

چیکازاوا ادامه می دهد: “قبلاً ، تست های خودکار نرم افزاری فقط توسط افرادی که می توانستند کد بنویسند انجام می شد ، اما Autify به عنوان راه حل بدون کد در اینجا قرار دارد تا به هر کسی امکان آزمایش خودکار را بدهد ، که هم برای توسعه دهندگان و هم برای توسعه دهندگان مفید است.”

سه ویژگی کلیدی Autify برای وب و تلفن همراه عبارتند از: مرورگرهای مختلف ، آزمایش چند دستگاه به صورت موازی. تعمیر خودکار با AI ؛ و آزمون رگرسیون بینایی هوش مصنوعی Autify هرگونه تغییر در کد منبع/UI را تشخیص می دهد و به طور خودکار سناریوی آزمایش را در هر مرحله تصحیح می کند در حالی که رگرسیون بصری آن به طور خودکار تشخیص می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری ، بر اساس بیانیه آن عمل کنند.

با تبدیل شدن کار از راه دور به استاندارد در بسیاری از شرکت های جهان ، توسعه دهندگان نرم افزار و تیم های QA به سختی آماده می شوند و دستگاه های تلفن همراه را برای آزمایش دستی آماده و مدیریت می کنند. کد بدون Autify برای موبایل به هرکسی اجازه می دهد به آسانی با استفاده از برنامه تلفن همراه خود در مرورگر وب ، بدون آزمایش برنامه نویسی یا مهارت های اتوماسیون ، سناریوهای تست نرم افزار را ایجاد ، اجرا و خودکارسازی کند. چیکازاوا گفت ، نیازی به آماده سازی دستگاه های تلفن همراه واقعی با ترکیبات مختلف سیستم عامل ها ، اندازه صفحه نمایش ، اپراتورهای شبکه و سناریوهای کاربر نیست.

نسخه بتای “Autify for mobile” که به تازگی راه اندازی شده است ، کارآیی آزمایش برنامه های کاربردی بومی موبایل را بهبود می بخشد ، با هدف بهبود چشمگیر بهره وری از کیفیت خدمات با اجازه دادن به کاربران برای مدیریت آزمایش برای برنامه های کاربردی بومی و تلفن همراه در یک پلت فرم.

به گفته چیکیزاوا ، Autify for web در اکتبر 2019 راه اندازی شد و تعداد زیادی مشتری B2C و B2B SaaS از جمله Unity ، DeNA و ZOZO در ژاپن ، ایالات متحده ، سنگاپور و همچنین اروپا دارد.

چیکیزاوا گفت ، این شرکت در حال حاضر بر دو بازار آمریکا و ژاپن تمرکز دارد ، اما قصد دارد به توسعه بیشتر جهانی دامن بزند.

“Autify از همان ابتدا دارای چنین دیدگاه جهانی بود و از طریق یک استراتژی خوب برای رفتن به بازار پشتیبانی می شود. کوبوتا به TechCrunch گفت: به جای سفارشی کردن راه حل آنها فقط برای کاربران ژاپنی که مقیاس آنها در سطح جهانی دشوار است ، تصمیم گرفت که راه حل خود را با استانداردهای جهانی طراحی کند.

بر اساس تحقیقات Global Market Insights ، پیش بینی می شود بازار آزمایش نرم افزار تا سال 2027 60 میلیارد دلار افزایش یابد.

چیکازاوا گفت: “با توجه به اینکه 75 درصد از شرکت های جهانی هنوز به صورت دستی آزمایش های توسعه نرم افزار را انجام می دهند ، Autify امیدوار است با ارائه یک برنامه بدون کد برای آزمایش خودکار ، بازار جهانی تست 1.3 تریلیون دلار را مختل کند.” “رویکرد سه جانبه Autify در اتوماسیون آزمایشات-بدون کد ، با استفاده از هوش مصنوعی و موفقیت مشتری-به رفع چالش هایی که مدت طولانی بازار آزمایش را درگیر کرده بود ، مانند کمبود نیروی کار ، هزینه نگهداری بالا و مشکلات فنی کمک می کند. بهترین بخش همه اینها این است که Autify بدون نیاز به از دست دادن کیفیت محصول در هر مرحله از توسعه به این مسائل می پردازد. “

“Autify می تواند در بازار تست برنده شود زیرا فقدان توسعه دهندگان تنها یک مشکل ژاپن نیست. به عنوان مثال ، حتی در ایالات متحده ، اداره آمار کار نشان می دهد که تا سال 2026 ، کمبود مهندسان از 1.2 میلیون نفر فراتر می رود. “

کوبوتا خاطرنشان کرد: Autify نه تنها شرکت های فناوری را قادر می سازد ، بلکه شرکت هایی را در مناطق و صنایع که ممکن است کادر فنی کافی برای بهبود توسعه نرم افزار خود نداشته باشند ، فعال می کند.

بر اساس بیانیه آن به نقل از Sensor Tower ، هزینه مصرف کننده جهانی در برنامه های تلفن همراه در سال 2020 به 111 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش یافته است و بازار همچنان با سرعت بالایی رشد می کند.