پلتفرم آموزشی شخصی Geniebook مستقر در سنگاپور 16.6 میلیون دلار سری A-TechCrunch را افزایش می دهد

Geniebook در سال 2017 تأسیس شد ، یک پلتفرم آموزشی مبتنی بر سنگاپور است که از ترکیبی از یادگیری ماشین و آموزه های انسانی برای شخصی سازی تحصیلات هر دانش آموز استفاده می کند. این شرکت امروز اعلام کرد که 16.6 میلیون دلار در سری A به سرپرستی East Ventures و Lightspeed Venture Partners با مشارکت سرمایه گذاران فرشته از جمله جان دانر ، بنیانگذار Dunce Capital ، جمع آوری کرده است. گائوراو مونجال و رومن سائینی ، بنیانگذاران هندی unicademy edtech unicorny ؛ بنیانگذاران Snapdeal Kunal Bahl و Rohit Bansal ؛ و مدیران ارشد از Grab ، Shopee و Gojek.

بنیانگذاران Geniebook می گویند که سودآور است و درآمد آن از ابتدای سال 2019 بیش از 2000 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر 150،000 دانش آموز دارای پایگاه کاربر و 350 کارمند در دفاتر سنگاپور ، ویتنام ، اندونزی و مالزی است.

اکثر دانشجویان Geniebook در سنگاپور و ویتنام مستقر هستند و قصد دارد بخشی از بودجه خود را برای ادامه رشد در این بازارها قبل از تمرکز بر سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا استفاده کند. مجموعه A این استارتاپ جمع آوری شده خود را به حدود 18 میلیون دلار می رساند. آخرین دور سرمایه گذاری Geniebook ، 1.1 میلیون دلار دور پیش از سری A در سال 2019 از Apricot Capital بود.

Geniebook دوره های زبان انگلیسی ، ریاضیات و علوم را بر اساس برنامه درسی ملی سنگاپور برای دانش آموزان دبستانی و راهنمایی ارائه می دهد. سه ویژگی اصلی این پلتفرم GenieSmart یا ورق های تمرین سفارشی برای دانش آموزان با فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی است. کلاسهای آنلاین زنده که می تواند همزمان 900 دانش آموز را میزبانی کند. و GenieAsk ، جایی که یک معلم و دستیار آموزشی به گروه های 50 نفری برای بحث و کمک در کلاس اختصاص داده شده است.

بنیانگذاران Geniebook Neo Zhizhong و Alicia Cheong

بنیانگذاران Geniebook Neo Zhizhong و Alicia Cheong

این استارتاپ توسط نئو ژیژونگ و آلیشیا چئونگ تاسیس شد که در زمان تحصیل در دانشگاه با یکدیگر آشنا شدند. چئونگ ریاضی ، نئو درس علوم و این دو اغلب دانش آموزان را به یکدیگر ارجاع می دادند. سرانجام ، آنها تصمیم گرفتند که یک مرکز آموزشی آجر و ملات ایجاد کنند که به سرعت سودآور شد. نئو گفت: “ما متوجه شدیم که فناوری می تواند شیوه تدریس معلمان و یادگیری دانش آموزان را تغییر دهد.”

گرچه Geniebook مدت ها قبل از شروع همه گیری به یک پلت فرم آنلاین تبدیل شد ، نئو گفت COVID-19 آگاهی بیشتری را در بین والدین و دانش آموزان ایجاد کرد. جنوب شرقی آسیا یک بازار 60 میلیارد دلاری برای آموزش خصوصی است و این بازار ناگهان به یک بازار 60 میلیارد دلاری تبدیل شد برخط تحصیلات.” وی افزود که دانش آموزان با کلاس های پخش زنده عادت کردند ، انتظار محتوای شخصی تر و تعاملی تری را داشتند.

به جای کاربرگ های عمومی ، تکالیف هر دانش آموز توسط GenieSmart سفارشی می شود ، که از یک شبکه عصبی برای انتخاب سوالات بر اساس نقاط قوت و ضعف آنها استفاده می کند ، بنابراین آنها مجبور نیستند به سوالات مفاهیمی که قبلاً برای آنها راحت است پاسخ دهند. جوامع تحت هدایت جفت معلم/آموزگار راه دیگری برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان است. نئو گفت ویژگی های شخصی سازی Geniebooks یکی از روش های تمایز آن با سایر سیستم عامل های آموزشی مانند Koobits و Superstar Teacher است.

“یکی از س questionsالاتی که هر مربی باید به آن پاسخ دهد این است که” چگونه می توان محیطی ایجاد کرد که جامعه ای از زبان آموزان را به خود مشغول کند “، بنابراین مربیان مجبور نیستند دائماً یادگیرندگان را ناراحت کنند ، زیرا در این صورت بچه ها فقط شبیه” لطفاً “باشید دیگر با من صحبت نکن ، “گفت نئو.

در جوامع Geniebook ، دانش آموزان تشویق می شوند که با هم کار کنند ، و معلمان و دستیاران آموزشی محتوای آموزشی ، راهنمایی و اصلاحات را ارائه می دهند. دانش آموزان همچنین برای تکمیل کاربرگ یا پاسخ صحیح به سوالات که می توانند برای مواردی مانند پول مجازی Roblox و اعتبارات Apple App Store استفاده کنند ، امتیاز دریافت می کنند (اگرچه برخی آنها را برای دریافت هدایای تعطیلات برای والدین خود ذخیره می کنند).

هر معلم با چندین جامعه از دانش آموزان کار می کند. Geniebook برای کمک به آنها در راستای افزایش پلتفرم ، یک عملکرد چت هوش مصنوعی را برای پاسخ به سوالات اساسی و متداول پیاده سازی می کند.

بودجه جدید Geniebook برای استخدام برای نقش های رهبری ، ایجاد تیم توسعه محصول و توسعه بازار استفاده می شود.

Dev Share ، شریک Lightspeed در بیانیه ای در مورد بودجه ، گفت: “منطقه جنوب شرقی آسیا دارای چندین کشور با فرهنگ های آزمون محور است که در آن کاربرگ های Geniebook و رویکرد یادگیری زنده مبتنی بر کوهورت تجربه ای برتر با بهبود قابل اندازه گیری در نتایج دانش آموزان ارائه می دهد.”