پس از فاش شدن نقص صفر روزه توسط هکتیویست ها ، اپل از کاربران می خواهد همه دستگاه ها را به روز کنند-TechCrunch

با سلام و بازگشت مجدد به Daily Crunch برای 13 سپتامبر 2021. این است الکس و من برگشتم! یک تشکر بزرگ از گرگ برای تصاحب هفته گذشته در حالی که در اقامت بودم. برگشتن با همه شما بسیار خوب است.

قبل از اینکه به اخبار بپردازیم ، یک یادآوری که Disrupt است هفته بعدبه بنابراین ، مطمئن شوید که یک بلیط دارید و از تبلیغات استفاده می کنید. بیشتر اینجا. این یک نمایش خوب خواهد بود.

TechCrunch 3++

  • جنگ اپل و حماسه هنوز به پایان نرسیده است: در حالی که اینترنت حکم جنجالی اخیر اپل و غول بازی Epic را نقض می کند ، طرف دوم اجازه نمی دهد این تصمیم به سرانجام برسد. حماسه جذاب است. آنچه در خطر است کسب درآمد از برنامه های تلفن همراه در سالهای آینده است. با توجه به میزان پول موجود در مخلوط ، تعجب بزرگی نیست که دعوای حقوقی به زمان نیاز دارد.
  • به فصل IPO خوش آمدید: Toast ، یک استارتاپ نرم افزاری و سخت افزاری که نان تست نان تست بوستون است ، ارزش افزوده عظیمی را در IPO خود هدف قرار داده است. Freshworks هم همینطور. ما در حال پیگیری هر دو شرکت هستیم و با نزدیک شدن به معاملات ، یادداشت های بیشتری خواهیم داشت. در هفته های آینده منتظر پیشنهادات بسیار زیاد دیگری باشید.
  • سرکوب مقررات چین می تواند به بازار ابری آن آسیب برساند: این خلاصه اخیر گزارشی است که TechCrunch در مورد بازار بزرگتر نرم افزار چینی پوشش داده است. همچنین اوایل امروز اخباری مبنی بر تجزیه Ant توسط دولت چین ، وابسته مالی علی بابا ، منتشر شد و این کشور خواستار کاهش تعداد شرکت های الکتریکی است که بازار آن در حال حاضر از آنها پشتیبانی می کند.
  • آخرین اخبار امروز: اپل وصله ای را برای یک نقص صفر روز منتشر کرد TechCrunch گزارش می دهد: “این روی همه iPhone ، iPad ، Mac و Apple Watch تأثیر می گذارد.” مردم دستگاه های خود را به روز کنید

استارتاپ ها/VC

  • GrubMarket 120 میلیون دلار برای اتصال تولیدکنندگان مواد غذایی و مصرف کنندگان دریافت می کند: مطمئناً شما سفارش تحویل غذا را داده اید. این یک تخته بازی غذا است. اما برای توزیع کنندگان ، عمده فروشان و سوپر مارکت ها ، نیازهای بسیار بیشتری باید از آنچه من و شما برای شام مصرف می کنیم ، ارائه شود. این همان بازار است که GrubMarket در آن بازی می کند و فقط یک بلوک عظیم پول نقد جمع آوری کرد تا نرخ رشد خود را بالا نگه دارد.
  • BitSight از مودی افزایش می یابد ، VisibleRisk را خریداری می کند: BitSight ، استارتاپی که “احتمال نقض یک سازمان” را ارزیابی می کند ، بر اساس TechCrunch ، یک استارتاپ ارزیابی سایبری اسرائیل VisibleRisk را با قیمتی نامعلوم خریداری کرده است. دور Moody’s 250 میلیون دلار به BitSight اختصاص داد ، وجوهی که ما تصور می کنیم از آن برای جلوگیری از VisibleRisk استفاده می کرد. چه ارتباطی دارد؟ ما معتقدیم مودیز می خواهد از خطرات سایبری در رتبه بندی اعتباری خود استفاده کند.
  • SpotOn همچنین افزایش می یابد ، شرکت کوچکتری را خریداری می کند: Unicorn SpotOn که نرم افزار و فناوری مالی را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد ، مبلغ 300 میلیون دلار جمع آوری کرده است که ارزش شرکت را 3.15 میلیارد دلار اعلام کرده است. همچنین خرید Appetize ، “یک پلت فرم پرداخت تجارت دیجیتال و تلفن همراه برای شرکت هایی مانند مکان های ورزشی و سرگرمی ، پارک های موضوعی و باغ وحش ها”. این دور نه تنها به دلیل اندازه آن قابل توجه است ، بلکه به این دلیل است که SpotOn در ماه مه با ارزش 1.875 میلیارد دلار و ارزش گذاری سال گذشته 625 میلیون دلار افزایش یافته است.
  • JumpCloud 159 میلیون دلار افزایش می دهد: JumpCloud خدمات فهرست ابری و تعداد زیادی سرویس هویت مبتنی بر ابر را می فروشد. در حال حاضر ارزش آن 2.56 میلیارد دلار است ، مبلغی مرتب. Jai Das از Sapphire Ventures رهبری دور را بر عهده داشت. او در تجربه من شخص خوبی است. این شرکت از نوامبر گذشته تعداد مشتریان خود را حدود 40 درصد افزایش داد. من از ران میلر ، نویسنده داستان پرسیدم چرا JumpCloud به اندازه کافی سرد بود که بتواند آن را پوشش دهد. او گفت که تلاش شرکت برای “ارائه طیف وسیعی از خدمات هویت ، مانند ورود به سیستم تک و تأیید هویت چند عاملی” مهم است.
  • من فکر می کنم وقت آن است که بدانیم DevSevOps چیست: هر فناوری نئولیسم خاص خود را می خواهد. DevOps. ادتک خدمات حامی جهنم ، حتی دریاچه Databricks. DevSecOps را به فرهنگ لغت شخصی خود اضافه کنید. از نظر اینگرید لوندن ، DevSecOps “حوزه فناوری اطلاعات است که نیازهای تیم های امنیتی و کارهای فنی مورد نیاز آنها را در مشاغل خود برطرف می کند.” استارتاپ Rezilion فقط 30 میلیون دلار برای تلاش های خود برای خدمت به آن بازار خاص جمع آوری کرده است.
  • همه بازی پلتفرم تجارت الکترونیکی را دوست دارند: Shopify بزرگ است. BigCommerce به خوبی در حال رشد است. و سرمایه گذاران می خواهند سرمایه را در تلاش بعدی و مشابه قرار دهند. استارتاپ مصری Capiter را وارد کنید که 33 میلیون دلار برای کمک به تولید کنندگان و فروشندگان در توزیع محصولات و … [ … ] به آنها در یک پلت فرم واحد دسترسی پیدا کنید “در آفریقا.
  • برای بستن پوشش استارتاپی خود ، جنرال موتورز به تازگی در راه اندازی نرم افزار راداری Oculi سرمایه گذاری کرده است. این حرکت کاملاً با روند بهتر شدن و بهتر شدن اتومبیل های خودران در طول زمان ، حتی اگر آنها هنوز خوب نشده اند ، مطابقت دارد. آنجا، در صورت تمایل

3 کلید برای قیمت گذاری محصولات SaaS در مراحل اولیه

هر موسسی که راه اندازی یک نرم افزار سازمانی را راه اندازی می کند ، باید مدل قیمت گذاری “مناسب” محصولات خود را پیدا کند.

این یک تصمیم مهم است: مدیریت مجوزهای هر صندلی آسان است ، اما اگر مشتریان یک مدل مجوز همزمان را ترجیح دهند ، چه؟

یوسف خان ، شریک Ridge Ventures ، که قبلاً به عنوان CIO کار می کرد ، می گوید: “بحث های اولیه قیمت گذاری باید بر دیدگاه خریدار و ارزش محصول برای آنها متمرکز باشد.”

او خاطرنشان می کند: “البته ،” ارزیابی خود دشوار است ، به ویژه هنگامی که از شخص دیگری می خواهید که بهای چیزی را که ایجاد کرده اید به شما پرداخت کند. “

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

با شروع بخش کوتاه فناوری بزرگ امروز ، بیایید با موضوع خودرو از اخبار GM که در بالا مورد بحث قرار گرفتیم ، استفاده کنیم. فورد همچنین امروز با استخدام مایک آپمند به عنوان رئیس دیجیتال و اطلاعات ، خبرساز شد. این که تعجب آور نیست که فورد چنین استخدام هایی را انجام دهد ، به خوبی نشان می دهد که بازار خودرو به کجا می رود.

  • اینستاگرام فکر می کند افراد زیادی را دنبال می کنید: این خواندن من از تلاش خدمات اجتماعی برای ایجاد محصولی در سرویس آن است که به کاربران امکان می دهد حساب های دلخواه خود را داشته باشند و در نتیجه به روزرسانی های خود را از دست ندهند. من فکر می کنم مشکلات زمان بندی الگوریتمی
  • داور هلندی اوبر را ناراحت می کند: مطمئناً ، این یک خلاصه کمی ذهنی است ، اما اخباری مبنی بر اینکه یک قاضی هلندی حکم کرده است که رانندگان Uber در واقع کارمند هستند ، با موقعیت شرکت سواری مخالف است. بنابراین نمی تواند خوشحال باشد. و نقطه مقابل خوشبختی چیست؟

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

آیا همه شما از پوشش هفته گذشته بازاریابی رشد مطلع شده اید؟ اگر نه ، اینجا بخوانید.

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابانی که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.

انجمن

تصویری ترکیبی از سوفی آلکورن ، وکیل حقوق مهاجرت ، در پس زمینه با لوگوی TechCrunch.

اعتبار تصویر: جوانا بنیاک / سوفی آلکورن (در پنجره جدیدی باز می شود)

با دنی کریچتون همراه شوید فضاهای توییتر فردا ، سه شنبه ، 14 سپتامبر ، ساعت 2 بعد از ظهر PDT/5 بعد از ظهر EDT در حالی که او در مورد اینکه آیا کار از راه دور باعث می شود ویزای H-1B با سوفی آلکورن، وکیل در قانون مهاجرت Alcorn و ستون نویس مهمان “سوفی عزیز” در Extra Crunch.