پس از اینکه مردم آن را با اسکریپت «فیلم زنبور عسل» اسپم کردند، «فرم اسنیچ» را از بین برد

یک سایت اطلاعاتی دولت میسوری برای ارسال شکایات و نگرانی‌ها در مورد مراقبت‌های تأیید جنسیت پس از آن که مردم آن را با داستان‌های تخیلی، حکایت‌های گیج‌کننده و فیلمنامه «فیلم زنبور عسل» پر کردند، از کار افتاد.

دفتر دادستان کل میسوری راه اندازی شد یک فرم آنلاین برای “نگرانی های مرکز ترنسجندر” در اواخر مارس، از کسانی که شاهد “روش های دردسرساز” در کلینیک هایی هستند که مراقبت های تایید کننده جنسیت را ارائه می دهند، دعوت می کند تا نکاتی را ارائه دهند. این سایت از کاربران نخواست که نام بیماران یا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را ذکر کنند، اما کاربران را تشویق کرد تا فرم را با جزئیات کامل تکمیل کنند.

این فرم از کاربران می‌خواست شکایت‌ها و نگرانی‌های خود را در مورد مراقبت‌های تأییدکننده جنسیت ارسال کنند.

قبل از حذف این فرم، مردم آن را با فانتزی های تخیلی و حکایت های گیج کننده اسپم می کردند.

اما پس از چند روزی که کاربران TikTok و Twitter هرزنامه‌ای در سایت منتشر کردند، خط راهنمایی به طور کامل از سایت دولتی میسوری حذف شد. اکنون به جای فرم آنلاین، پیوند خط راهنمایی می گوید که صفحه دیگر وجود ندارد.

مادلین سیرن، دبیر مطبوعاتی اندرو بیلی، دادستان کل میسوری، “فعالان چپ افراطی” را به دلیل شکستن سایت مقصر دانست. او گفت خط انعام به طور موقت پایین است.

Sieren در ایمیلی به TechCrunch گفت: «به جای ایستادن بر روی علم فرضی خود برای پشتیبان‌گیری از حقایق خود، آنها به تلاش برای هک کردن سیستم ما متوسل می‌شوند تا قربانیان دقیقاً شبکه‌ای را که می‌خواهیم افشا کنیم، ساکت کنند. “به منظور اطمینان از یکپارچگی یک وب سایت دولتی، تا زمانی که ما این موارد را بررسی می کنیم، صفحه به طور موقت خاموش است.”

Sieren توضیح نداد که این “هک” چه چیزی را شامل می شود.

بیلی گفت که دفتر او خط راهنمایی برای والدین ایجاد کرده است تا نگرانی های خود را در مورد مراقبت های تایید کننده جنسیت فرزندانشان از مراکز جوانان ترنس دریافت کنند. او همچنین یک قانون اضطراری صادر کرد که دسترسی به مراقبت های تایید کننده جنسیت را به شدت محدود می کرد.

PROMO، یک سازمان حمایت از LGBTQ در میسوری، گفت که بیلی با صدور قانون اضطراری “شعله های نفرت را شعله ور کرد”.

PROMO در یک قانون اضطراری گفت: “ادعاهای دادستان کل بدخواهانه انتخاب شده است و از منابع تأیید نشده ای است که به او اجازه می دهد اطلاعات منزجر کننده، بازدارنده و گمراه کننده را در یک قانون اضطراری منتشر کند.” بیانیه. برای هر کسی که توجه می کند باید روشن باشد که تهدید واقعی برای مردم میسوری، خود دادستان کل است.

کاربران رسانه‌های اجتماعی در TikTok، Twitter و Tumblr اطمینان حاصل کردند که دفتر بیلی شواهد زیادی برای بررسی در اختیار دارد و سایت را با شکایات جعلی و سایر موارد زودگذر پر کرده است.

هنگامی که این فرم آنلاین برای اولین بار راه اندازی شد، فاقد CAPTCHA بود که کاربران باهوش توییتر به سرعت از آن به نفع خود استفاده کردند. استفاده از ربات ها برای اسپم کردن سایت. کاربران همچنین از یک ژنراتور برای پیدا کردن نام های جعلی و آدرس های جعلی میسوری. دیگران فقط متنی را در فرم شکایت ریخته اند کل فیلمنامه «فیلم زنبور عسل» به زمین فروش OxiClean بیلی می، به مونولوگ مقدماتی والتر وایت در «برکینگ بد». کاربران TikTok گفتند که آنها را ارسال کرده اند “سرسخت ترین فن از AO3” و “داستان عاشقانه ماریو و لوئیجی.”

یکی از کامنت‌گذاران TikTok: «می‌دانستم آن فن‌فیک‌های عجیب و غریبی که در ساعت 3 صبح خواندم مفید خواهند بود. گفت.

بسیاری از حکایات استادانه از مادران را از خواب بیدار کرد که بچه های خود را برای انتقال به کلینیک جنسیت گوشه ای ببرند. و شکایت از “مردان زیادی که از طریق ویاگرا مراقبت های تایید کننده جنسیت دریافت می کنند.” نکته دیگری که به «بوته بوته» اشاره دارد به شوخی پرداخت“من دیدم پروکتور خوب استروژن را با شیطان تزریق می کند.”

فرم راهنمایی روز پنجشنبه یک CAPTCHA اضافه کرد، اما این به تنهایی برای جلوگیری از ترول ها کافی نبود. این فرم تا صبح جمعه از سایت دادستان کل حذف شد.

فرم‌های ارسال هرزنامه، که در محاوره‌ای از سوی مخالفان به عنوان «خطوط اسنیچ» نامیده می‌شود، جدید نیست. سایت افشاگر سقط جنین در تگزاس در سال 2021 پس از آن بسته شد فعالان آن را با پورن شرک پر کردند. در میان اعتراضات گسترده پس از مرگ جورج فلوید در سال 2020، فعالان خطوط اطلاعاتی آژانس مجری قانون را اسپم کردند با دوربین‌های کی‌پاپ و ویدئوهایی از خشونت پلیس علیه معترضان. ترول بی امان به نوعی اعتراض علیه نظارت سختگیرانه تبدیل شده است.

خط راهنمایی بخشی از یک “تحقیق” بزرگتر است که دادستان کل میسوری از آن برای هدف قرار دادن جامعه ترنس ایالت استفاده می کند. اوایل این ماه، بیلی اعلام کرد یک دستورالعمل اضطراری که دسترسی به مراقبت های تایید کننده جنسیت در ایالت را به شدت محدود می کند.

محدودیت‌های جدید که از 27 آوریل اجرایی می‌شود، بیماران را ملزم می‌کند تا قبل از دریافت بلوک‌کننده‌های بلوغ، داروهای هورمونی یا جراحی تأیید جنسیت، در 15 جلسه درمانی در طول 18 ماه شرکت کنند. در حکم اضطراریبیلی به قانون حمایت از مصرف کننده ایالت اشاره کرد و مدعی شد که “مسئول محافظت از مصرف کنندگان، از جمله خردسالان، در برابر آسیب است.”

قانون اضطراری به استناد الف گزارش افشاگر مورد مناقشه با این ادعا که یک مرکز جوانان تراجنسیتی در بیمارستان کودکان سنت لوئیس، بیماران را بدون رضایت آگاهانه به مراقبت‌هایی که جنسیت را تایید می‌کنند، می‌رساند.

ACLU از میسوری استدلال می کند که قانون اضطراری بیلی مبتنی بر ادعاهای رد شده است، نه شواهد علمی.

ACLU از میسوری: «مراقبت تأیید جنسیت برای کمک به موفقیت نوجوانان تراجنسیتی در مدرسه، برقراری روابط سالم با دوستان و خانواده، زندگی واقعی مانند خودشان و رویاپردازی در مورد آینده‌شان حیاتی است». توییت کرد. این مقررات اضطراری تأثیر منفی شدیدی بر جوانان ترنس‌جندر خواهد داشت و تعصب، تبعیض، خشونت و سایر اشکال ننگی را که آنها همچنان در زندگی روزمره خود با آن مواجه می‌شوند، ترکیب می‌کند.»