پس از افشای گزارش ، Google به دادگاه هند علیه ناظر محلی پرونده داد – TechCrunch

گوگل روز پنجشنبه در دادگاه عالی دهلی علیه کمیسیون رقابت هند دادخواستی را پس از افشای یک گزارش محرمانه محکوم کرد که جزئیات مربوط به یافته های موقت ناظر ملت در یک تحقیقات ضدتراست را شرح می داد.

در این گزارش ، که گوگل هنوز به طور رسمی دریافت یا بررسی نکرده است ، آمده است که غول آمریکایی از موقعیت غالب اندروید در هند سوءاستفاده کرده است تا به طور غیرقانونی رقبای خود را در دومین بازار بزرگ اینترنت جهان آسیب ببیند.

گوگل اعلام کرد که در پی جبران خسارت در این زمینه است ، به ویژه اعتراض به نقض اعتماد که توانایی دفاع گوگل از خود را مختل کرده و به گوگل و شرکای آن آسیب می رساند.

سخنگوی گوگل در بیانیه ای گفت: “ما عمیقا نگران هستیم که گزارش مدیرکل ، که حاوی اطلاعات محرمانه ما در یک پرونده در حال انجام است ، در حین نگهداری CCI به رسانه ها فاش شده باشد.”

“حفاظت از اطلاعات محرمانه برای هرگونه تحقیقات دولتی اساسی است و ما حق قانونی خود را برای جبران خسارت و جلوگیری از افشای غیرقانونی بیشتر دنبال می کنیم. ما به طور کامل همکاری کردیم و محرمانگی را در طول فرآیند تحقیق حفظ کردیم و امیدواریم که همان میزان محرمانه بودن را از موسساتی که با آنها تعامل داریم انتظار داشته باشیم. “

این یک داستان در حال توسعه است. موارد بیشتر برای پیگیری…