پریسا تبریز گوگل در مورد ایمن نگه داشتن یک میلیارد کاربر و بیشتر در مرحله امنیتی Disrupt بحث می کند

نمی‌توانیم با قطعیت علمی بگوییم، اما امنیت می‌تواند عامل اصلی بی‌خوابی بنیانگذار استارت‌آپ در مراحل اولیه باشد. قفل کردن امنیت شرکت، محصول و مشتری خود در برابر تهدیدات دائماً در حال تکامل، یک کار ضروری و البته دلهره آور است. مهم نیست که در مسیر راه اندازی کجا قرار بگیرید، از راهنمایی های متخصص بهره مند خواهید شد.

ما خوشحالیم که اعلام کنیم پریسا تبریز، معاون و مدیر کل کروم و خودخوانده گوگل “شاهزاده خانم امنیتی”، در طول مصاحبه ای در کنار آتش در مرحله امنیتی در TechCrunch Disrupt 2023 که برگزار می شود، چنین راهنمایی های فراوانی را ارائه خواهد کرد. در تاریخ 19-21 سپتامبر.

تبریز – که قلمرو آن متشکل از میلیاردها کاربر کروم در سراسر جهان است – به عنوان شاهزاده امنیت گوگل، تیم مهندسی امنیت اطلاعات گوگل را رهبری می کند. او مسئول امنیت مرورگر وب کروم و همچنین Project Zero، گروه نخبه‌ای از محققان امنیتی این شرکت است که آسیب‌پذیری‌های امنیتی را پیدا می‌کنند. از طریق این کار است که تبریز کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که محصولات (و نرم افزار) این شرکت هنگام ارسال، ایمن هستند.

موضوعات روی میز شامل تلاش های عظیمی است که برای ایمن سازی Chrome لازم است، و ما آنچه را که بنیانگذاران استارتاپ برای انجام بازی طولانی با امنیت محصول باید بدانند، بررسی خواهیم کرد. به بیان ساده، شرکت شما باید زمانی که آماده مقیاس‌پذیری هستید، ایمن باشد.

ما مشتاقیم تا بشنویم که تبریز امروز چه چیزی را بزرگترین چالش در امنیت محصول می‌داند. ما همچنین می‌پرسیم که یک شرکت در هنگام ساخت محصولات شاخص خود چه مسئولیت‌هایی را بر عهده می‌گیرد. چه محافظت از داده‌های کاربر، جلوگیری از حملات زنجیره تامین یا دفاع در برابر تهدیدات دولت-ملت – مانند گروه‌ها یا دولت‌های تهدید مداوم (APT) – شرکت‌ها چه چیزی باید بدانند؟

پریسا تبریز پیشرو در فناوری و کارشناس امنیت سایبری است که در حال حاضر مسئولیت مهندسی، تولید و طراحی گوگل کروم را بر عهده دارد. تبریز بیش از یک دهه در زمینه توسعه محصول و امنیت اطلاعات در گوگل کار کرده است و به عنوان مهندس نرم افزار “هکر استخدام شده” برای تیم امنیتی گوگل شروع به کار کرده است.

تبریز برای افزایش امنیت فناوری دولتی با سرویس دیجیتال ایالات متحده کاخ سفید مشورت کرده است و او با نویسندگان سرگرمی همکاری می کند تا به آنها کمک کند تا دنیای فناوری را درک کنند تا بتوانند داستان های دقیق تر و متنوع تری خلق و به تصویر بکشند.

گفتگوهای بیشتری را با کارشناسان برجسته در مرحله امنیت بشنوید، که شامل موضوعاتی مانند حفاظت از داده ها، مقررات حریم خصوصی، اشتراک گذاری اطلاعات، مدیریت ریسک و موارد دیگر است. این تنها یکی از شش مرحله جدید برای شش بخش پیشرفت در Disrupt است.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.