پروژه Loot اسکریپت را در NFTs – TechCrunch تغییر می دهد

یادداشت ویراستار: کایل راسل بنیانگذار Playbyte است ، استارتاپی که برنامه ای را ایجاد می کند که به مردم امکان می دهد با تلفن خود بازی بسازند.

جمعه گذشته ، Dom Hofmann توئیت کرد راه اندازی Loot ، یکی از پروژه های جدید خود که به بازیها و ایجاد بازی از طریق لنز NFT ها نگاه می کند:

اگر “NFTs” ، “gas” و “minting” نامفهوم به نظر برسند ، نسخه کوتاه آن این است که این پروژه به شما اجازه می دهد مقداری پول برای ایجاد هزینه کنید یک لیست منحصر به فرد از موارد که می توانید در همان کیف پول (برنامه ای مانند رنگین کمان) نگهداری کنید که در آن ارزهای رمزنگاری شده یا دیگر مجموعه های دیجیتال ، معمولاً هنری (یا همانطور که شکاکان با خوشحالی به JPEG ها توجه دارند) نگهداری می کنید.

تکرار می کنم: یک لیست منحصر به فرد از موارد هیچ اثر هنری ، آماری برای مقایسه کیفیت یا حتی قوانین بازی که می تواند چنین آماری را مطلع کند.

مردم برای به دست آوردن آن لیست های منحصر به فرد پول خرج کردند. هزاران. و همانطور که در NFT ها اتفاق می افتد ، بازار به سرعت در اطراف این لیست های منحصر به فرد اقلام شکل گرفت. “کف” ، یا حداقل قیمت برای خرید در “کیف” Loot ، به ارزش هزاران دلار اتریوم شلیک شدبه برخی از اقلام موجود در این لیست ها جالب به نظر می رسیدند و با تجزیه و تحلیل کل مجموعه نادر بودند و بنابراین کیسه های حاوی آنها از نظر ارزش به ارتفاع شدید رسید:

و مردم شروع به پر کردن عناصر گمشده مانند هنر کردند – نه اینکه اساساً لیستهای اساسی را تغییر دهند ، بلکه آثار جدیدی خلق کردند که به صراحت به موارد موجود در لیستهای خاص اشاره می کند:

و مانند خود لیست ها ، مردم برای تولید آن هنر از رویکرد الگوریتمی استفاده کردند:

تا 31 آگوست ، جامعه ای خوانا از مردم وجود داشت…

  • سرمایه گذاری در کیسه های حاوی انواع خاصی از اقلام ؛
  • ایجاد ابزارهایی برای تجسم موارد Loot و نظارت بر نوسانات قیمت در این بازار طاقچه ؛
  • کار بر روی پروژه های مشتقه جدید ، مانند ایجاد قلمرو برای ماجراجوی نظری با وسایل موجود در کیف لوت برای کاوش:

با این وجود ، هنوز هیچ قانون بازی برای این موارد وجود ندارد – از جمله اینکه حتی یک شخصیت مجهز به آنها چه معنایی می دهد!

هی ، آن چیست؟ ? درست است ، مردم می توانند آمار نیز تهیه یا تولید کنند!

این توییت واقعاً پدیده کلی را منعکس می کند:

در کمتر از یک هفته ، جامعه ای از لیست متن به تصویرهای بی نهایت بسیاری از آن موارد به جهانیان تبدیل شده است تا اقلام در آن اقامت داشته باشند و کاراکترها از آنها استفاده کنند. همه از گرفتن ابتدایی ساده و ایجاد زمینه ای در اطراف آنها که به آنها ارزش می بخشد.

این چیزهای بسیار جادویی است اما حتی اگر زاویه ای حدس و گمان برای ایجاد وجود داشته باشد ، اگر حداقل این کیف ها ده ها هزار دلار هزینه داشته باشند ، چند نفر شرکت می کنند؟ از یک سو: اگر فقط فکر می کنید بازی ساخت بازی سرگرم کننده است ، زیرا همه این کیف ها و اقلام در شبکه اتریوم زندگی می کنند ، هنوز می توانید چیزهایی را تهیه کنید که بدون هیچ هزینه ای (بدون هزینه های دردناک) در حال حاضر با استفاده از اتریوم مرتبط است).

و اگر واقعاً برای شما مهم است که آن اشیاء منحصر به فرد را در کیف خود داشته باشید تا بتوانید واقعاً شرکت کنید ، مردم در آنجا نیز به راههای جالبی فکر می کنند:

اگر این همه اصطلاحات بدی است ، من مجدداً خلاصه می کنم: راه هایی وجود دارد که می توانید “داشتن” این موارد را به منظور بازی با مجموعه فزاینده برنامه ها یا بازی های سازگار که ممکن است Loot را شامل شوند ، رایگان کنید. فقط یک کیف Legit با اقلام کمیاب که بتواند با پول زیادی به فروش برسد ، نخواهد داشت.

اوه ، و اگر برخی از اقلام موجود در یک کیف Loot را دوست داشته باشید ، اما آرزو می کنید که ماجراجو شما بتواند با سایر اقلام موجود در مجموعه گسترده ای که به تازگی رها شده اند ، ترکیب و مطابقت کند؟

کمتر از یک هفته و در حال حاضر با تفکیک اختلال ایجاد می شود!

متاسفم ، چرا این جالب است؟

Marvel Cinematic Universe با برداشتن وام میلیاردی از Marvel Comics برای تأمین مالی چهار فیلم اول بر اساس شخصیت های نمادین ابرقهرمانی خود شروع کرد. بذر آگاهی از این شخصیت ها در ده ها سال حضور در کمیک ها و تلویزیون تا اولین حضور آنها در فیلم های پرفروش در ذهن توده مردم کاشته شد. شاید دهها صدها نویسنده و هنرمند برای ایجاد داستانهای خارق العاده برای آن دسته از شخصیتها دستمزد می گرفتند که مردم می خواستند بخوانند و آنها را مجاب می کرد تا برای شماره بعدی بازگردند. مردم آمدند تا خود را با شخصیت هایی با منشاء خنده دار (با عنکبوت رادیواکتیو!) تداعی کنند.

همه اینها در زمینه تولید انبوه از بالا به پایین ، شرکتی اتفاق افتاد. تعدادی از خلاقان مارول به صورت مستقل یا داخلی کارهایی با اهرم بالا انجام دادند ، چاپگرها تعداد زیادی کپی تهیه کردند و یک زنجیره تامین این مسائل را به مغازه های طنز و فروشگاه های سکه در سراسر کشور رساند. استن لی مانند دومینوها به ابرقهرمان جدیدی فکر می کند (زمین: این مرد هیپی نیست ، او یک صنعتگر تولید کننده سلاح است!) تا پنج دهه بعد ، Avengers: Endgame و Black Panther تعریف فیلم پرفروش را برای همیشه تطبیق می دهند.

اما اگر شخصی بخواهد به جای رودررویی با دیزنی ، یک رقیب MCU به عنوان یک اجتماع ایجاد کند ، چطور؟

جمع بندی از هفته گذشته Loot…

شما می بایست قراردادی را برای ایجاد مجموعه ای از نام های ابرقهرمانان و قدرت های مرتبط آزاد کنید. مردم آن قهرمانان را ضرب می کردند و آنها شروع به تجارت در بازار آزاد می کردند. مردم ابزارهایی می سازند که تعیین می کند کدام نیروها کمیاب تر هستند ، به ویژه در مورد ابزارهایی که به نظر جالب می آیند (“پرواز” یک حیله است).

آنها قهرمان خود را تصور می کردند ، خودشان را نشان می دادند و هنرمندانی سفارش می دادند که می توانستند آنها را باحال جلوه دهند. سرانجام افراد فنی بیشتری در جامعه با جمع آوری ابزارهایی که می توانند برای شخصیت ها به سبک مشترک هنر ایجاد کنند ، یا با برخی پارامترهای کلیدی قابل سفارشی سازی باشند ، کارهای سنگینی انجام می دهند.

در نهایت ، مردم هنر متقاطع را سفارش می دهند ، و سپس شما تنها یک قدم با خط داستانی مشترک فاصله دارید (ارزش چند شخصیت را با یک قطعه سفارش شده افزایش دهید!).

DAO ها یا گروه های غیر متمرکز که برای ایجاد پروژه های جدید در فضای رمزنگاری گرد هم می آیند یا حتی “فقط” با هم سرمایه گذاری می کنند ، ممکن است شخصیت های محبوب بیشتری بخرند و داستانهای بصری مفصل تری را با هدف افزایش ارزش آن مورد اصلی که حاوی یک قهرمان است سفارش دهند. نام + قدرتها و آثار هنری محبوب که از آنها الهام گرفته شده است.

و با فرض این که مبتکران پروژه با راهنمای Lot zeitgeist رفتند ، همه اینها IP خواهد بود که می تواند توسط هر کسی مجدداً مورد استفاده و ریمیکس قرار گیرد. این ممکن است دیوانه به نظر برسد – آیا مالکیت آن مهم نیست و هدف داشتن آن کنترل نحوه استفاده از آن است؟

این وضعیت موجود دیزنی است. در دنیایی از پروژه ها مانند Loot ، می خواهید ارزش NFT خود را تقویت کنید – و این ارزش نشان دهنده شهرت و شهرت NFT است. تکرار عبارت “all press is good press”: هر ریمیکس یک ریمیکس خوب است. منظور از ارجاع به این معنی است که هنوز از نظر فرهنگی دارای اهمیت است. بنابراین اگر صاحب یک NFT هستید که توصیف کننده Arachnid Person است ، می خواهید در محیطی مشارکت داشته باشید که در آن بسیاری از افراد می خواهند تا Arachnid Person را تا آنجا که ممکن است در آثار خود بگنجانند تا Arachnid Man No. 1 به چیزی تبدیل شود که ارزش داشتن آن را دارد.

من در حال گسترش فقط در زمینه Dylan Field هستم:

و جان پالمر به درستی بر چیز خاصی تأکید می کند: فقدان کسی که می تواند “نه” بگوید ، زیرا مردم سعی می کنند بفهمند چگونه Loot را خنک کنند: