پخش کننده های Twitch پس از نشت بزرگ داده های پرداخت سازندگان – TechCrunch پاسخ می دهند

تکان دادن تایید شده دیروز پس از نقض ، حجم زیادی از داده های داخلی ، از جمله پرداخت های سازندگان ، به صورت آنلاین منتشر شد. پلتفرم استریم در یک پست وبلاگی گفت که این نشت به دلیل خطایی در تغییر پیکربندی سرور Twitch رخ داده است ، که توسط شخص ثالث مخرب به آن دسترسی پیدا کرده است. این نشت برای بسیاری از پخش کنندگان ، تنش های موجود بر سر شفافیت پرداخت در جریان و ایمنی در Twitch را تشدید می کند.

این افشاگری ها چند ماه سخت برای پلتفرم متعلق به آمازون به دنبال دارد ، که-تا اوایل سال جاری-72.3 of از تماشای پخش مستقیم بازی های ویدیویی را نشان می داد ، و همچنان بر سیستم عامل هایی مانند Facebook Gaming و YouTube Gaming غالب بود. پس از آنکه سازندگان حاشیه ای بارها مورد هدف حملات ربات های نفرت انگیز قرار گرفتند ، برخی از پخش کنندگان با تجمع در اجتماع در 1 سپتامبر این پلتفرم را برای #ADayOffTwitch تحریم کردند ، که باعث شد اوج تماشای همزمان این پلتفرم 1 میلیون بیننده را از حد متوسط ​​پایین بیاورد. اگرچه Twitch از آن زمان ویژگی های ایمنی جدیدی را اضافه کرده است ، تنش ها همچنان در جامعه بالاست.

لوسیا ایوربلاک ، پخش کننده تراجنسیتی که یکی از سازمان دهندگان تحریم #ADayOffTwitch بود ، می گوید: “من فکر می کنم این فقط یک موضوع زمان بود که چنین چیزی رخ دهد.” “به وضوح آشکار شد که ایمنی و امنیت هیچگاه در رأس کاری نبود که Twitch در ابتدا انجام می داد.”

این نشت شامل داده هایی مانند کد منبع ، کیت توسعه نرم افزار اختصاصی (SDK) و یک رقیب ناشناخته Steam از Amazon Game Studios بود. اما Everblack ، یک مهندس نرم افزار در روز ، فکر می کند که نشت داده های پرداخت سازندگان فقط احساس او را تأیید می کند که اولویت Twitch این است که به پخش کننده هایی که بیشترین درآمد را دارند رسیدگی کند. طبق یک پست Reddit که داده های استریمر فاش شده را از سال 2019 تا به امروز تجزیه و تحلیل کرده است ، 10 درصد از 10000 استریمر برتر 49 درصد از کل درآمد استریمر در Twitch را شامل می شود. در آن مدت حدود 2000 پخش کننده بیش از 100،000 دلار در Twitch درآمد کسب کردند.

او به TechCrunch گفت: “آنها تمام ویژگی های خود را فقط بر اساس آن بنا می کنند ، اما بقیه پلت فرم واقعاً نمی تواند رشد کند.” این فقط یک بازدارندگی بزرگ برای دیگران است ، به ویژه کسانی که BIPOC ، LGBTQI+ یا معلول هستند. “

اسکات هلیر ، یکی از همکاران Twitch که بیش از 9 سال است به عنوان tehMorag پخش می شود ، همچنین احساس می کند که Twitch کاربران پردرآمد خود را در اولویت قرار می دهد.

هلیر به TechCrunch گفت: “در کل Twitch ، کشف همیشه یک مسئله بوده است.” یوتیوب یک الگوریتم بسیار جالب دارد – آنها به شما کمک می کنند تا راهی را برای برقراری ارتباط با افرادی که مایل به تماشای محتوای شما هستند پیدا کنید ، و در Twitch ، آنها تلاش کرده اند ، اما به نظر نمی رسد که آنها به اندازه کافی تلاش می کنند. در حال حاضر ، مردم می گویند: “اوه ، جای تعجب نیست که آنها نمی خواهند کشف را بهبود ببخشند ، آنها فقط مردم را به جریانهای برتر هدایت می کنند ، زیرا آنها در حال حاضر پول مورد نیاز برای Twitch را به دست می آورند.” این یک بازگشت سرمایه خوب است ، که قابل درک است. “

با انتشار این خبر ، اکثریت پخش کنندگان برتر مرد سفیدپوست هستند که نشان دهنده عدم تنوع بیشتر در صنعت بازی است – پوکیمانه ، پردرآمدترین پخش کننده زن در لیست ، Pokimane ، تنها 39 ام است. اما ویژگی های قابلیت کشف بیشتر می تواند به Twitch کمک کند تا سازندگان متنوع تری را تقویت کند. Everblack و دیگر پخش کننده های حاشیه ای ، Twitch را مجبور کردند تا برچسب های مبتنی بر هویت را به جریانها اضافه کند تا کاربران بتوانند از سازندگان متنوع برای پشتیبانی استفاده کنند. Twitch این برچسب ها را در ماه مه اضافه کرد ، و قبل از آن ، Everblack Peer2Peer.live را تأسیس کرد ، یک ابزار کشف قابلیت انتخاب برای پخش کننده ها و بینندگان حاشیه ای برای یافتن یکدیگر. برخی از کاربران نگران هستند که این برچسب ها به بازیگران بد کمک کرده اند تا اهداف حمله های نفرت انگیز را پیدا کنند ، اما ایوربلاک گفت که او رشد چشمگیری از برچسب ها دیده است. در همین حال ، محافظت از این کاربران در برابر احتمال حملات هدفمند در Twitch است ، که تا کنون با افزودن ویژگی های چت تأیید شده توسط تلفن انجام شده است.

اما حتی هنگامی که یک پخش کننده مخاطب ایجاد می کند ، به رغم آنچه ممکن است درآمدزندگان برتر دریافت کنند ، درآمد قابل توجهی در Twitch ایجاد می شود. وقتی پخش کننده به اندازه کافی محبوبیت پیدا کرد ، ممکن است برای پیوستن به برنامه Twitch Partner درخواست کند ، که به سازندگان ابزارها و گزینه های درآمدزایی بیشتری ارائه می دهد. اما چندین پخش کننده TechCrunch صحبت کردند که این یک راز آشکار است که همه شرکای Twitch ساختار دستمزد یکسانی ندارند – در سال 2017 ، Insider گزارش داد که “شرکا بر اساس میزان محبوبیت آنها تقسیم درآمد 20/80 تا 60/40 دریافت می کنند. ” اگرچه برای Twitch Partners استاندارد است که درآمد مشترک خود را 50/50 با Twitch تقسیم کند ، برخی از پخش کنندگان ادعا می کنند که امروزه سازندگان نام های بزرگ موفق به مذاکره در مورد سودهای مفید 60/40 یا 70/30 شده اند که با بازی های آینده YouTube Gaming مطابقت دارد. پرداخت پیش فرض برخی از پخش کننده های محبوب مانند CouRage ، DrLupo و Valkyrae حتی Twitch را ترک کرده اند تا معاملات منحصر به فردی با YouTube انجام دهند.

جس بولدن ، که به عنوان JessGOAT بازی می کند ، به Input گفت: “اگر میزان LGBTQIA+ و زنان پخش کننده که 50-50 بار تقسیم شده اند را با Twitch مقایسه کنم با مردان ، که احتمالاً 75-25-25 با توافقنامه های تبلیغاتی تقسیم شده اند-که من نداریم – ما در شرف یک مشکل بزرگ هستیم. “

توییچ از اظهار نظر در مورد این ادعا که برخی از شرکا شرایط قراردادی بهتری نسبت به سایرین دارند ، خودداری کرد.

هلیر در توییتر منتشر شده است پس از افشای اطلاعاتی که او همیشه می خواست در مورد دستمزد خود در Twitch بیشتر صحبت کند ، اما قرارداد شریک او مانع از این کار شد.

وی گفت: “تا کنون در مورد نشت ، آنها در مورد هیچ یک از انشعابات یا انواع مختلف قراردادها صحبت نمی کنند ، اما من مطمئن هستم که اکنون که این اعداد خام را در اختیار داریم ، افراد واقعاً هوشمند می توانند بفهمند CPM چیست ( هزینه به ازای هر مایل ، مبلغ پرداختی به ازای 1000 نمایش تبلیغات) برخی از این پخش کننده ها ، آیا هزینه آنها بهتر می شود ، آیا درآمد اشتراک آنها نیز کاهش می یابد ، زیرا متفاوت است هلیر به TechCrunch گفت ، سایتهایی که تمام این اطلاعات را دنبال می کنند ، منهای این بخش از معادله: چقدر از آن درآمد کسب می کنند. “ما نمی توانیم در مورد درآمد واقعی خود صحبت کنیم ، اما می توانیم یک مقدار دلخواه ، مانند تعداد مشترکان خود ارائه دهیم. اما شفافیت وجود ندارد مشترکین من نمی دانند که من 50-50 اسپلیت دارم یا نه. “

در صنعت فناوری ، جنبش های بزرگتری برای ایجاد شفافیت بیشتر در حقوق وجود دارد ، که شرکت ها را مسئول می داند تا مطمئن شوند که به عنوان مثال ، به دو مهندس با مسئولیت های شغلی یکسان حقوق متفاوتی پرداخت نمی شود.

RekItRaven به TechCruch گفت: “Twitch منعکس کننده جامعه است.” ریون تحریم #ADayOffTwitch را رهبری کرد و هشتگ #TwitchDoBetter را آغاز کرد. “ما قرار نیست در مورد حقوق یا پول صحبت کنیم ، اما هرگز دلیل خوبی برای آن وجود نداشته است.”

اما مبالغ پرداختی Twitch پیچیده تر از فهرستی است که یک شرکت فناوری به هر یک از مهندسان خود می پردازد – Twitch شرایط قرارداد شرکای خود را تعیین می کند ، اما همه کانال ها برابر نیستند.

Critical Role در صدر لیست پردرآمدترین استریمرها قرار گرفت و از آگوست 2019 9،626،712 دلار درآمد داشت. در رتبه دوم xQcOW قرار داشت که 8،454،427 دلار بود. اما هزینه های نمایش نقش حیاتی – نمایش Dungeons & Dragons با 31 نفر از اعضای تیم – بیشتر از هزینه های xQcOW ، پخش کننده eSports است. بعلاوه ، همه پخش کننده ها یک درصد از کل درآمد خود را از Twitch دریافت نمی کنند – بسیاری از سازندگان قراردادهای حمایتی ، صفحات Patreon ، کمک های مستقیم و پروژه های دیگر دارند که به آنها کمک می کند جریان درآمد خود را تغییر دهند.

هلیر گفت: “Twitch تنها 40 of از درآمد واقعی من است.” “من مجبور شدم تنوع ایجاد کنم تا مطمئن شوم وقتی چنین مواردی اتفاق می افتد ، امیدوارم خوب باشم.”

Everblack گفت که نگران است که سازندگان کوچکتر نسبت به کسانی که میلیون ها پول دریافت می کنند پول بیشتری دریافت کنند. او معتقد است که Twitch برای سازندگان حاشیه ای ، لو رفته یا نه ، بهتر خواهد بود ، اگر Twitch ویژگی های بیشتر مبتنی بر جامعه را اجرا کند تا به پخش کننده های کوچک کمک کند تا ضمن رشد کانال های خود ، احساس امنیت کنند. او راه هایی را برای پخش کننده ها به منظور پاداش بینندگان به خاطر اعضای بزرگ جامعه پیشنهاد کرد ، یا ابزارهایی برای پخش کنندگان بزرگ برای ارسال حملات کوچکتر به چندین جریان ، به جای این که هزاران نفر را به یک پخش کننده ناشناس منتقل کند.

“صداهای حاشیه ای در جامعه Twitch بسیار مهم هستند و من فکر می کنم که اگر Twitch واقعاً آنها را صادقانه وارد کند و به آنها گوش دهد ، می توان از بسیاری از این موقعیت هایی که آنها به آن ادامه می دهند اجتناب کرد ، و همچنین می توانند به طور فعال ویژگی ها را اضافه کنند. ایوربلاک گفت: “این واقعاً به نفع مردم است.” “من فکر می کنم آنها فقط روی گروه کوچکی از خالقان بزرگ متمرکز شده اند که به طور کامل یک شبکه عظیم از افرادی را که هنوز روی پلتفرم نیستند ، از دست می دهند ، زیرا آنها فقط به بازی مردان سفیدپوست اهمیت می دهند. . »