پخش همزمان برای همه سازندگان در بازی فیس بوک-TechCrunch

Co-streaming در حال پخش برای همه کاربران در پلتفرم پخش بازی فیس بوک Facebook Gaming است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا با یکدیگر متحد شوند و با یکدیگر جریان داشته باشند ، در حالی که بینندگان را قادر می سازد تا بین جریانهای مشترک حرکت کرده و انتخاب کنند که از چه منظری مایل به دیدن اقدام هستند.

این ویژگی قبلاً فقط در برنامه شریک سرویس برای استریمرها در دسترس بود ، اما اکنون شاهد انتشار گسترده تری است. این ویژگی در حال حاضر محدود به چهار پخش کننده همزمان است.

در یک پست وبلاگ شرکت آمده است: “هدف ما از طریق پخش همزمان ، افزایش قابلیت کشف برای سازندگان ، تشویق همکاری بین سازندگان و افزایش تجربه کلی مشاهده برای همه است.”

فیس بوک گیمینگ به تدریج قابلیت های خود را افزایش می دهد زیرا قصد دارد بخش بزرگی از دوگانگی پخش بازی را که در حال حاضر تحت سلطه YouTube Gaming Alphabet و Twitch آمازون است ، به دست آورد. این کار بسیار محکم انجام می دهد و رشد YouTube Gaming را از بین می برد ، اما Twitch هنوز هم در دو ساعت پخش شده و هم در ساعات تماشا بزرگ ظاهر می شود. بخش عمده ای از استراتژی بازی فیس بوک در جهت پیشبرد ایجاد یک برنامه شریک قابل توجه از پخش کننده هایی با ارتباط نزدیک با شرکتی است که برای آزمایش و بازخورد برنامه های جدید مانند پخش همزمان همکاری می کنند.