پخش رایگان کریکت به JioCinema آمبانی کمک می کند تا رکورد جهانی را بشکند

JioCinema هند رکورد جهانی بیشترین بازدید همزمان از یک رویداد پخش زنده را در روز دوشنبه شکست، و از نقطه عطفی که سالها پیش توسط Hotstar دیزنی ایجاد شد، شکست، زیرا موکش آمبانی سرمایه دار از هیچ هزینه ای برای گسترش امپراتوری دیجیتال خود دریغ نمی کند.

برنامه استریم هندی که شریک آن شامل Viacom18 با حمایت درختان بودی جیمز مرداک است، عصر دوشنبه رکورد را پشت سر گذاشت و ۲۸ میلیون بیننده همزمان را به بازی نهایی شانزدهمین دوره مسابقات کریکت لیگ برتر هند بین چنای سوپر کینگز و گجرات تایتان جذب کرد.

Hotstar رکورد قبلی را به نام خود ثبت کرده بود، نقطه عطفی که برای سالها حفظ کرد، زمانی که 25.3 میلیون بیننده همزمان را به یک بازی کریکت در جولای 2019 جذب کرد. این پلتفرم در سالهای بعد تلاش کرد تا رکورد خود را بالا ببرد زیرا جریان IPL را پشت سر گذاشت. دیوار پرداخت

اسکرین‌برگ وب‌سایت JioCinema.

با ترسیم صفحه ای از استراتژی قبلی Hotstar، Viacom18 ظاهراً مسیر خود را در مسیر مشابهی هدایت می کند. غول سرگرمی هند، که بزرگترین سرمایه‌گذار آن Ambani’s Reliance است، در یک تغییر استراتژیک سال گذشته در یک جنگ مناقصه علیه دیزنی پیروز شد و حقوق دیجیتالی IPL بسیار محبوب را برای یک دوره پنج ساله تا سال 2027 تضمین کرد.

به گفته تحلیلگران، به عنوان بخشی از استراتژی استریم خود، اپلیکیشن JioCinema Viacom18 پخش رایگان مسابقات را به مخاطبان در سراسر آسیای جنوبی ارائه می دهد، حرکتی که به طور بالقوه می تواند چشم انداز پخش دیجیتالی منطقه را تغییر دهد.

بیشتر برای دنبال کردن.