پانل های دانش پادکست در جستجوی Google فعال می شوند

به نظر می رسد گوگل پنل های دانش پادکست را در جستجوی Google راه اندازی می کند. وقتی پادکست مورد علاقه خود را جستجو می کنید ، ممکن است یک صفحه دانش جدید در نتایج جستجو نشان داده شود.

مثال. در اینجا مثالی برای پادکست Azeem Digital Asks است که با یک پنل دانش جدید در سمت راست صفحه نتایج جستجوی Google دسکتاپ نشان داده شده است:

این برای بسیاری از پادکست ها نشان داده می شود ، اگرچه همه آنها نیست ، بنابراین به نظر می رسد گوگل هنوز در تلاش است تا این را به طور کامل ارائه دهد. گوگل هنوز به طور رسمی این ویژگی جستجوی جدید را اعلام نکرده است.

در اینجا چند مثال دیگر وجود دارد که انجمن SEO در توییتر درباره آنها صحبت می کند:

چرا اهمیت می دهیم. اگر شما یا مشتریانتان پادکست اجرا می کنید ، بررسی کنید که آیا در نتایج جستجوی Google متوجه این پنل دانش جدید شده اید یا خیر. در غیر این صورت ، ممکن است مربوط به خوراک RSS باشد که پادکست شما بر روی آن تولید می شود. متأسفانه هیچ سند رسمی وجود ندارد که چگونه پادکست شما می تواند به عنوان یک پنل دانش نشان داده شود.


درباره نویسنده

بری شوارتز ، ویرایشگر مشارکت کننده در موتورهای جستجو و یکی از اعضای برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک RustyBrick ، ​​یک شرکت مشاوره وب در NY است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند ، یک وبلاگ جستجوی محبوب در موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توانید او را در توییتر اینجا دنبال کنید.