پالی بات اولین افسر اصلی محصول در تاریخ 16 ساله Reddit-TechCrunch می شود

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 11 اکتبر 2021 خوش آمدید! امروز دوشنبه است و این بدان معناست که همه ما به حالت کار باز می گردیم. با نگاهی به آینده ، ما انتظار داریم دو عرضه عمومی در این هفته (GitLab و AvidXchange) انجام شود و ما فقط به فصل درآمد می رسیم. تبلیغ کنید! – الکس

TechCrunch Top 3

  • اپل از تصمیم Epic تجدید نظر کرد: به یاد دارید زمانی که اپل موفق به اجتناب از حکم انحصار شد و قاضی به او گفت که اجازه دهد توسعه دهندگان شخص ثالث به کاربران بگویند که راه های دیگری برای خرید نرم افزار iOS آنها وجود دارد؟ خوب ، اپل در مورد این ایده واقعاً بزرگ نیست. بنابراین از حکم تجدید نظر می کند و درخواست اقامت می کند. در عصری که مایکروسافت در حال توسعه توسعه دهندگان است ، به نظر می رسد که اپل از موقعیت خود در بازار مطمئن است تا جایی که راحت می تواند در جهت مخالف حرکت کند. (من به یاد عبارت قدیمی پدرم از یک کشاورز می افتم: “خوک ها چاق می شوند ، خوک ها ذبح می شوند.”)
  • Reddit مدیر سابق Google Cloud را استخدام می کند: Reddit ، مکانی که در آن اجتماعات می توانند انجمن ها را برای هر چیزی زیر نور آفتاب (از طاقچه تا جریان اصلی) اجرا کنند ، در حال ایجاد تیم اجرایی خود است. به طور معمول ، ما “در انتظار IPO” را به این اظهار نظر اضافه می کنیم ، اما با توجه به اینکه Reddit در حال افزایش زمان زیادی برای جذب سرمایه خصوصی است ، ما شک نداریم که هر نوع رویداد نقدینگی در آینده نزدیک در حال انجام است.
  • داخل پرونده IPO NerdWallet: هر شرکتی که پشتوانه سرمایه گذاری دارد نرم افزار سازمانی نمی سازد. NerdWallet یکی از این شرکت ها است. این اساساً یک بازی محتوا است که در جستجوی محصولات و مشاوره برای مصرف کنندگان و SMB ها مطالبی می نویسد. هدف ارائه تفسیر بی طرفانه – و ایجاد کمیسیون های چاق است. در کل این یک تجارت بسیار خوب است ، اگرچه ثبت IPO آن جزئیات تاثیرات COVID (بر رشد) و فشار اخیر در زمینه تبلیغات (ضرر به سود) را نشان می دهد.

استارتاپ ها/VC

  • LA برای پیدا کردن تاکسی های هوایی کار می کند: یک بار ، هنگام بازدید از برزیل ، به من گفتند که نخبگان سائوپائولو با هلیکوپتر حرکت می کنند. با توجه به اینکه ترافیکی که من در آن شهر دوست داشتنی تجربه کردم بسیار فاجعه بار بود. LA از نظر ترافیک چیزی شبیه به سائوپائولو آمریکایی است. بنابراین این شوک بزرگی نیست که LA برای پی بردن به نحوه عملکرد تاکسی های هوایی از بازار جلوتر است. اگر قرار است اصلاً کار کنند.
  • کارخانه های فضایی؟ وردا اسپیس اولین کارخانه های فضایی خود را به لطف سیستم های پرتاب SpaceX و کمک سخت افزاری Rocket Lab در سال 2023 وارد مدار می کند. قرار است سه وزیکول ارسال شود که شامل یک واحد کارخانه (تولید؟) و راهی برای بازگشت به زمین است. با گذشت زمان ، کارخانه های فضایی وسایلی را تولید می کنند که قرار است در فضا بمانند ، اما فعلاً به نظر می رسد که واردا می خواهد کارهایی را انجام دهد که در جاذبه ای کم کار می کنند و انجام کارها در جاهای دیگر دشوار است و پس از اتمام کار ، کالاها را به سیاره باز می گرداند.
  • FrankieOne مبلغ 16 میلیون دلار برای جلوگیری از کلاهبرداری fintech جمع آوری می کند: شکستن یک مشکل خاص از یک صنعت شلوغ و ارائه راه حل به عنوان خدمات یک تجارت خوب است. بسیاری از استارتاپ ها در همین راستا کار می کنند. یکی از این شرکتها FrankieOne است ، که TechCrunch می نویسد به شرکت های فناوری مالی “ID و مدیریت کلاهبرداری به عنوان یک سرویس” ارائه می دهد.
  • دور شماره 1 فرانسه: Swile 200 میلیون دلار از SoftBank برای خدمات کارت کارکنان خود که مزایایی برای پلاستیک ذکر شده است ، جمع آوری کرده است. کارتهای تک شاخ جدید برای کارکنان باز می شوند؟ TechCrunch می نویسد که مزایایی مانند “کوپن غذا ، کارت هدیه و کوپن تحرک پایدار” معمولی است.
  • دور شماره 2 فرانسه: هما گیمز 50 میلیون دلار در یک دور تحت رهبری Northzone برای تجارت بازی های تلفن همراه خود جمع آوری کرده است. این شرکت صدها میلیون بار را در سال جاری جمع آوری کرده است.
  • مونو 15 میلیون دلار افزایش می دهد: نه ، مونو هیچ ارتباطی با مونو ندارد. بجای، این یک استارتاپ در آفریقا است که در حال ساخت یک سرویس شبیه شطرنج برای قاره خود است. ما فکر می کنیم که بسیار منظم است و صادقانه بگویم که تأمین مالی برای VC ها آسان است. فین تک آفریقا اخیراً داغ شده است ، بنابراین چه کسی نمی خواهد سرمایه را در بافت همبند خود قرار دهد؟

BaaS به سه طریق عمل کرد: نگاهی دقیق تر به بازار در حال تحول سریع

رایان لاولر با بررسی سه استراتژی مختلف BaaS به اکتشاف خود در بخش نوظهور بانکداری به عنوان خدمات ادامه می دهد:

  • بانکداری کلید به عنوان یک سرویس
  • بازی همسریابی بین بانک ها و فین تک ها.
  • خرید بانک برای ورود به BaaS.

“اگر به دنبال راه اندازی یک برنامه جدید fintech هستید یا می خواهید بانکداری ، کارت های نقدی یا سایر خدمات مالی را به کسب و کار فعلی خود اضافه کنید ، دانستن نحوه قرارگیری هر یک از این رقبا برای همکاری با مشتریان و شرکای بانکی بسیار مهم است.” می نویسد.

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • ملاقات هیئت نظارت فیس بوک با افشاگر: آخرین صفحه در فصل جاری از حماسه طولانی تصمیمات مربوط به محصول فیس بوک این است که “هیئت بررسی سیاست خارجی شرکت با فرانسیس هاوگن ، کارمند سابق فیس بوک که هفته گذشته با نگرانی های خود در مورد شرکت علنی شد ، ملاقات می کند.” مشخص نیست که نهاد نظارتی تقلبی بعداً چه خواهد کرد ، اما خود اخبار اهمیت دارد.
  • سلام ، ببینید ، رابی در TechCrunch است: روبرتو بالدوین ، اسطوره موزیکال قدیمی هک Engadget ، انسان های خیره کننده و Bay Area ، برای صفحات ما درباره موستانگ برقی فورد نوشته است. رابی روزنامه نگار است برتری و یک چرخ دنده برای بوت شدن

کارشناسان TechCrunch

تصویرسازی دانش خلاق

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / گتی ایماژ

آیا همه شما از پوشش هفته گذشته بازاریابی رشد و توسعه نرم افزار مطلع شده اید؟ اگر نه ، اینجا بخوانید.

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابانی که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.

انجمن

جلد کتاب سیم های جنگ

اعتبار تصویر: سیمون و شوستر ، شرکت

روز پنجشنبه ، 14 اکتبر ، ساعت 2 بعد از ظهر PDT/5 بعد از ظهر EDT برای دنی کریچتون بپیوندید فضاهای توییتر مصاحبه با یعقوب هلبرگ ، نویسنده کتاب “سیم های جنگ” ، که فردا منتشر می شود.