و برنده Startup Battlefield در Disrupt 2021… Cellino – TechCrunch است

ما این کار را شروع کردیم رقابت با 20 استارتاپ چشمگیر پس از سه روز تلاش شدید در عرصه مجازی و در عین حال فوق العاده رقابتی Startup Battlefield ، ما یک برنده داریم.

استارتاپ هایی که در Startup Battlefield شرکت می کنند ، همه برای شرکت در رقابت استارتاپی بسیار رقابتی ما انتخاب شده اند. مانند سال گذشته ، ما هیجان ناخن جو مسابقه فیزیکی خود را در یک صحنه مجازی بازتولید کردیم. همه شرکت ها یک دموی زنده را در مقابل چندین گروه از VC ها و رهبران فناوری ارائه کردند که به عنوان داور برای کسب یک شانس برای برنده شدن 100000 دلار و جام دلخواه Disrupt Cup حضور داشتند.

پس از ساعت ها بحث و گفتگو ، سردبیران TechCrunch به یادداشت های داوران پرداختند و لیست را به پنج نفر نهایی تقسیم کردند: Adventr ، Cellino ، Koa ، Nth Cycle و Tatum.

این استارتاپ ها به مرحله نهایی راه یافتند تا نمایشی در مقابل هیئت داوران نهایی ما داشته باشند که شامل: کرستن گرین (شرکت های پیشین) ، جیم لانزون (مدیرعامل فعلی Tinder ، مدیرعامل آینده یاهو) ، لوسیانا لیکساندرو (Sequoia) ، سارا بود. تاول (معیار) ، الکسا فون توبل (سرمایه الهام گرفته) و متیو پانزارینو (TechCrunch).

ما اکنون آماده ایم که اعلام کنیم برنده TechCrunch Startup Battlefield 2021 است…

برنده: سلینو

Cellino ، شرکتی که در حال توسعه پلتفرمی برای خودکارسازی تولید سلول های بنیادی است ، از فناوری هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین ، سخت افزار ، نرم افزار و بله ، لیزر استفاده می کند! – دموکراتیزه کردن دسترسی به درمان های سلولی. هدف آن کاهش هزینه های مربوط به تولید سلول های انسانی و افزایش عملکرد است.

پست ما درباره سلینو را اینجا بخوانید.

نایب قهرمانی: چرخه نهم

Nth Cycle یک سیستم استخراج الکتریکی توسعه داده است که در مساحتی کمتر از 1000 فوت مربع قرار دارد و می تواند 5 تن مواد را در روز پردازش کند- متمایز کننده اصلی بازیافت کنندگان بزرگ و سنتی که از تکنیک های هیدرو و پیرومتالورژی استفاده می کنند که به سرمایه بیشتری نیاز دارد و تولید بیشتری می کند. رد پا این سیستم می تواند “توده سیاه” ، یک ماده زائد پودری که از فرآیند بازیافت باتری تولید می شود را بپذیرد و این ضایعات را به مواد معدنی ارزشمندی مانند نیکل ، کبالت و منگنز تبدیل کند.

پست ما در مورد چرخه Nth را در اینجا بخوانید.