ووپ 200 میلیون دلار دیگر برای پوشیدن تناسب اندام متمرکز بر ورزشکاران خود-TechCrunch ، جمع آوری می کند

ووپ که در سال 2012 تأسیس شد ، در دنیای ردیاب های تناسب اندام از یک نام خانوادگی دور است. اما در طول این سالها ، این شرکت سهم خود را از نوکیشان جذب کرده است. در طول این سالها هیچ مشکلی برای جذب سرمایه گذاری خطرپذیر نداشته است. آخرین باری که ما در شرکت مستقر در بوستون شرکت کردیم در اواخر سال 2019 بود ، زمانی که 55 میلیون دلار جمع آوری کرد. در حال حاضر با جمع آوری 200 میلیون دلار عود کرده است.

دور سری F مجموع بودجه ووپ را به 405 میلیون دلار می رساند – یک سرمایه گذاری بسیار بزرگ برای شرکتی با اندازه آن. این دور ، که توسط SoftBank’s Vision Fund 2 هدایت می شود ، ارزش گذاری را در حد 3.6 میلیارد دلار افزایش می دهد.

سرمایه گذاران اضافی شامل IVP ، Cavu Venture Partners ، Thursday Ventures ، GP Bullhound ، Accomplice ، NextView Ventures و Animal Capital هستند. آنها به لیست طولانی حامیان سابق ، از جمله اتحادیه بازیکنان لیگ ملی فوتبال ، جک دورسی و تعدادی از ورزشکاران حرفه ای پیوستند.

هدف گیری شرکت ورزشکاران نشان دهنده تضاد شدید با پوشیدنی های اصلی مصرف کننده مانند Apple Watch و Fitbit است. در واقع ، این شرکت پیشنهاد خاصی برای تیم های ورزشی و همچنین راه حل هایی برای مشاغل ، مراقبت های بهداشتی و دولت/دفاع دارد.

نام ووپ اخیراً مطرح شد زمانی که Fitbit “امتیاز آمادگی روزانه” را برای Charge 5 اعلام کرد ، که بسیاری به تجزیه و تحلیل پیشرفته تر این شرکت تشبیه کردند.

این شرکت از “رشد سریع” پیشنهادات عضویت خود در سال گذشته به عنوان انگیزه ای برای جستجوی بودجه اضافی یاد می کند. این امر تا حدی ناشی از تصمیم در سال 2019 برای پوشاندن 500 دلار رایگان بود ، در حالی که تمرکز بر خدمات اشتراک است که از 18 دلار در ماه برای عضویت 18 ماهه شروع می شود (هرچه مدت عضویت کوتاه تر باشد ، هزینه ماهانه بیشتر می شود). به

ووپ به دنبال گسترش بین المللی فراتر از ایالات متحده است و از هجوم گسترده پول نقد برای تحقیق و توسعه برای سخت افزار ، نرم افزار و راه حل های تحلیلی خود استفاده می کند. همچنین پول به منظور افزایش تعداد کارکنان ، که در حال حاضر بیش از 500 نفر است (با نزدیک به نیمی از آن کارکنان که در سال گذشته به آن پیوسته اند) ، اختصاص می یابد.

ویل احمد ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ، در بیانیه ای گفت: “ما از گسترش همکاری بین المللی خود با SoftBank بسیار خوشحال هستیم.” “در حالی که ما در سال گذشته رشد شگفت انگیزی را تجربه کرده ایم ، پتانسیل فناوری ما و بازار وسیع نظارت بر سلامت تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است.”