وقتی صحبت از نظرات آنلاین می شود، رتبه 3 ستاره بد است

بر اساس یک نظرسنجی جدید، زمانی که یک محصول یا خدمات در بررسی های آنلاین رتبه 4 یا 5 ستاره نداشته باشد، مصرف کنندگان اعتماد خود را به شدت از دست می دهند.

چرا ما اهمیت می دهیم. برخی از محصولات و خدمات با بررسی‌های آنلاینی که دریافت می‌کنند زنده می‌شوند یا می‌میرند. کاهش شدید اعتماد بین رتبه 4 ستاره و 3 ستاره وجود دارد – که می تواند منجر به از دست دادن درآمد برای آن شرکت ها شود.

کاهش -67٪ در اعتماد. سوال: یک محصول یا خدمات به چه حداقل ستاره ای (از 5) نیاز دارد تا مصرف کنندگان تصمیم خرید خود را در نظر بگیرند؟ و نتایج واضح بود:

خدمات محصول با حداقل رتبه ستاره 800x475
از طریق Go Fish Digital، بررسی‌های 3 ستاره منجر به کاهش -70 درصدی اعتماد می‌شوند. [Data Study].
  • داشتن 5 ستاره یا 4 ستاره با سطح بسیار بالایی از اعتماد به ترتیب 95% و 96.3% همراه است.
  • کاهش از 4 ستاره به 3 ستاره کاهش شدید 67٪ در اعتماد را نشان داد.
  • محصولات و خدمات با 2 ستاره یا 1 ستاره اساساً اعتماد صفر دارند.

این یادآور منحنی های کلیک در نتایج جستجوی ارگانیک است. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، سهم بیشتری از ترافیک دریافت می کنید. هرچه پایین تر بروید، برای جستجوگران نامرئی تر می شوید. همانطور که اعتماد در رتبه بندی نقش دارد، جایی که شما رتبه بندی می کنید سیگنال اعتماد موتورهای جستجو است.

غذای آماده. به گفته دومینیک جابور:

  • کاهش تنها یک ستاره از رتبه 4 به 3 ستاره در یک محصول یا خدمات می تواند به شدت بر سطح راحتی مصرف کننده در هنگام تصمیم گیری برای خرید تأثیر بگذارد. مصرف کنندگان برای بازخورد مشتری ارزش قائل هستند و وقتی می بینند که احساسات کلی پیرامون یک محصول یا خدمات کمتر از رتبه 4 ستاره است، تصمیم خود را زیر سوال می برند.

داده. آژانس بازاریابی دیجیتال Go Fish Digital از 1070 نفر در مورد بررسی های آنلاین نظرسنجی کرد تا بفهمد چقدر بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارد. نتایج برای این پاسخ خاص بر اساس 1025 پاسخ نظرسنجی است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و نگارش می‌کند. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (2017 تا 2022)، سردبیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر موتور جستجو بود. تماشا کنید (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.