وقتی بزرگترین اختلال فقط نشستن و تمرکز است – TechCrunch

به Startups Weekly خوش آمدید ، اولین نگاه تازه انسان به اخبار و روندهای استارتاپ این هفته. برای دریافت این در صندوق ورودی خود ، در اینجا مشترک شوید

و درست مانند آن ، TechCrunch Disrupt 2021 به پایان رسیده است. من خسته شده ام ، اما سخت است که پس از سه روز شنیدن افکار آسیب پذیر از برخی از درخشان ترین ذهن های فناوری ، از آینده ، از آینده خوشبین نباشم ، از ملانی پرکینز ، مدیرعامل Canva گرفته تا الکسیس گی ، خالق کمیک.

اگر مجبور باشم از ساعت های برنامه نویسی ، نسخه نمایشی و Startup Battlefield یک غذای منحصر به فرد را تقطیر کنم ، این خواهد بود: اختلال نیاز به جهت دارد. ما در میانه زمانهای بی سابقه ای هستیم ، و اگرچه این خبر خوبی برای برخی از کارآفرینان بوده است (و برای بسیاری اخبار بد) ، تمرکز ممکن است چیزی باشد که ما را از آن خارج می کند.

موضوع همچنان در پنل هایی که میزبانی می کردم یا روی آنها تنظیم می کردم ظاهر می شد. به عنوان مثال ، هنگامی که نیشا دوا از شرکت BBG Ventures در مورد نحوه استفاده از بهترین سرمایه اولیه چک کردم ، او همچنان بر نیاز کارآفرینان به سرمایه گذاری ستاره شمالی خود ، که بعنوان قابل دفاع ترین و نوآورانه ترین بخش کسب و کار خود ، بر روی گزینه های پر زرق و برق ، تأکید می کرد. به وقتی با مدیرعامل Duolingo ، لوئیس فون آن ، در مورد اینکه شرکت عمومی اش در حال حرکت به سمت بعدی است ، صحبت کردم ، او خطی را کشید که درست قبل از اختلال در تحصیلات دانشگاهی متوقف شد. و البته ، وقتی از رید هافمن پرسیدم که چگونه بنیانگذاران اولیه می توانند سرمایه را بهتر جذب کنند ، او توضیح داد که چرا مهم است که نظر داشته باشید و به آن پایبند باشید-اختلاف نظر ترجیح داده می شود. حتی Nth Cycle ، نایب قهرمان TC Battlefield ، می خواهد با تکمیل فرآیندهای موجود ، و بدون نادیده گرفتن آنها ، انقلابی در پردازش فلزات ایجاد کند.

شنیدن دیدگاه های بنیادی و در عین حال مبتکرانه در طول هفته بسیار لذت بخش بود. برای کسانی که آن را از دست داده اند ، ما خلاصه ای از همه پانل ها را در هفته آینده منتشر خواهیم کرد. در اینجا برخی از پنل های مورد علاقه من تا کنون آمده است:

و البته ، پادکست ما را در مورد TechCrunch Disrupt Battlefield بررسی کنید ، جایی که پشت صحنه می رویم و درباره فینالیست ها صحبت می کنیم.

از همه شما که آموختید ، یاد گرفتید و حمایت کردید سپاسگزارم. مثل همیشه ، می توانید من را در توییتر پیدا کنید nmasc_. در بقیه این خبرنامه ، ما به راه اندازی بوت و سرکوب رمزنگاری می پردازیم که احتمالاً باید به آن توجه داشته باشید.

بوت استرپ 101

زن جوانی که بالای نمودار سبز بلند در مقابل زمینه سفید ایستاده است

اعتبار تصویر: کلاوس ودفلت (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

فروش Mailchimp بحثی را در مورد راه اندازی بوت آغاز کرد ، بنابراین همکارانم آنا هایم و الکس ویلهلم در مورد معنای کنار گذاشتن سرمایه و افزایش درآمد (تصور کنید!) تحقیق کردند. این دو در آخرین همکاری خود توضیح دادند که راه اندازی بوت امروز چگونه است-در دنیایی از API های نامحدود ، تکنسین های آموزش دیده و تقاضای زیاد برای خدمات نرم افزاری بهتر.

در اینجا آنچه باید بدانید: آنها استدلال می کنند که پول به مراتب بیشتر از گذشته رسیده است.

اما استارتاپ هایی که نیازی ندارند – یا شاید فقط مایل نیستند – سرمایه های گران قیمت خود را افزایش دهند در حالی که مقیاس بندی ابزارهای بیشتری در اختیار دارند. تأمین مالی مبتنی بر درآمد اکنون یک مفهوم ثابت است. برخی از شرکت ها آن را حتی بیشتر پیش می برند. پایپ بازاری را ایجاد کرده است که در آن شرکت ها می توانند درآمد خود را بفروشند – یا شاید ما باید آن را به عنوان بازاری که درآمد را می توان در آن معامله کرد ، توصیف کنیم. بازار فعال تری برای خرید و فروش درآمد باید به کشف قیمت کمک کند ، شاید قیمتهای جذاب تری برای بنیانگذاران و بازار نقدینگی تری برای دریافتهای آینده آنها ایجاد کند. هرچه سرمایه گذاران بیشتر با فروش خط اول به جای سهام به آن دسترسی پیدا کنند ، راه اندازی مجدد راه اندازی مفیدتر است.

فراتر از این:

آخرین سرکوب چین

رمزنگاری

اعتبار تصویر: رابین هود

بانک مرکزی چین اعلام کرد که همه معاملات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده در این کشور غیرقانونی است و باید ممنوع شود. به گزارش مانیش سینگ ، سرکوب در داخل پرجمعیت ترین کشور جهان ، شرکت های داخلی ، مالی و پرداختی را از تسهیل تجارت در بسترهای خود محدود می کند.

در اینجا آنچه باید بدانید ، به گفته سینگ: “نهادهای نظارتی در چین چندین سال است که ممنوعیت استخراج رمزنگاری را در نظر گرفته اند. اما در سه ماهه اخیر ، چندین شرکت محلی شروع به پذیرش رمز ارز کرده اند. برنامه ساز چینی Meitu در ماه مارس 40 میلیون دلار بیت کوین و اتر خرید. مشخص نیست که آیا این ممنوعیت با تنش های دیگر متفاوت خواهد بود یا خانه بزرگترین خدمات استخراج رمزنگاری به زودی سرد خواهد شد.

هضم رمزنگاری:

در اطراف TC

از همه کسانی که در TechCrunch Disrupt 2021 شرکت کردند ، تشکر می کنم. دیدن چنین تماشاگران درگیر کننده ، مخرب و واقعاً سرگرم کننده ای به صحنه مجازی ما دلگرم کننده بود. با این حال ، در روش TC کلاسیک ، یک رویداد انجام شد ، یکی دیگر در راه است!

در مرحله بعدی ما جلسات TechCrunch: SaaS 2021 را خواهیم داشت. این اولین رویداد ما است که بر روی نرم افزار به صورت عمودی متمرکز شده است و با توجه به رونق بخش فرعی ، زمان بندی بهتر نمی شود. کارت های تخفیف دار را برای رویداد بخرید و دستور کار را برای مشاهده اجمالی در برخی از سخنرانان اعلام شده بررسی کنید.

در طول هفته

در TechCrunch مشاهده شد

کالیفرنیا خودروهای خودران بدون آلایندگی تا سال 2030 اجباری می کند

حمله رباتیک 200 میلیون دلاری افزایش می یابد

Clubhouse Wave را اعلام می کند و راه اندازی اتاق های خصوصی معمولی را آسان می کند

یک برنامه پاداش برای پرداخت اجاره شما؟ با بیلت آشنا شوید

آیفون 13 پرو به دیزنی لند می رود

Freshworks ، نان تست عمومی می شود و ما برداشت داریم

در Extra Crunch مشاهده شد

سوفی عزیز: تفاوت بین IEP و آخرین ویزای راه اندازی پیشنهادی چیست؟

به نظر می رسد fintech به اندازه SaaS ارزش دارد

نشانه های بازار داغ فراوان است به عنوان Freshworks ، قیمت نان تست IPOs