وب سایت تگزاس حق زندگی رزومه متقاضیان کار – TechCrunch را افشا کرد

گروه ضد سقط جنین Texas Right to Life اطلاعات شخصی صدها متقاضی شغل را پس از آنکه یک اشکال وب سایت به همه اجازه داد به رزومه آنها دسترسی پیدا کنند ، که در پوشه محافظت نشده در وب سایت آن ذخیره شده بود ، افشا شد.

یک محقق امنیتی به TechCrunch گفت که وب سایت اصلی گروه ، که عمدتا در وردپرس ساخته شده است ، از ذخیره سازی فایل در وب سایت خود ، که از آن برای ذخیره رزومه بیش از 300 متقاضی شغل و همچنین سایر فایل های بارگذاری شده استفاده می کرد ، محافظت نمی کند. رزومه ها شامل نام ، شماره تلفن ، آدرس و جزئیات سابقه اشتغال آن شخص بود.

اشکال وب سایت در آخر هفته ، مدت کوتاهی پس از افشای جزئیات نشت در توییتر ، برطرف شد. وب سایت گروه دیگر هیچ یک از فایل های در معرض نمایش را فهرست نمی کند.

کیمبرلین شوارتز ، سخنگوی حقوق زندگی در تگزاس ، با اشاره به کسانی که “اطلاعات را جستجو و منتشر کردند” گفت: “ما برای حفاظت از افراد مربوط اقدام می کنیم.”

وقتی از شوارتز خواسته می شود ، نمی گوید که آیا سازمان برنامه ای برای اطلاع رسانی به افرادی که اطلاعات شخصی آنها به دلیل نقص امنیتی فاش شده است ، دارد.

حق زندگی تگزاس هنگامی که هفته گذشته یک وب سایت “افشاگر” را منتشر کرد ، خشم مردم را برانگیخت که ساکنان تگزاس را تشویق کرد تا در صورت نقض قانون محدود کننده جدید سقط جنین در ایالت ، گزارش دهند که چه کسی ممکن است به دنبال سقط جنین باشد. این قانون به هرکسی اجازه می دهد که از کسی که به دنبال سقط جنین است شکایت کند ، یا هر کسی پس از شش هفته “به سقط کمک کند”. این حکم به طور گسترده ای به عنوان پزشکانی که این روش ها را انجام می دهند ، مورد هدف قرار می دهد ، اما همچنین به طور بالقوه هر کسی که درگیر شود ، مانند کمک مالی یا رانندگی یک دوست به کلینیک.

طولی نکشید که وب سایت “افشاگر” در اعتراض خود مملو از نکات جعلی ، الگوهای رفتاری و پورنو شرک شد. این سایت پنجشنبه به صورت کوتاه مدت آفلاین شد ، همزمان با فعال شدن یک میانبر iOS برای کمک به هر کسی که فرم وب سایت را با اطلاعات جعلی پر کند.

اما تا آخر هفته ، GoDaddy ، شرکت میزبان وب سایت ، به Texas Right to Life گفت که این سایت شرایط خدمات خود را نقض کرده و 24 ساعت به گروه فرصت داده است تا میزبان دیگری پیدا کند. این کار-به طور مختصر-از طریق Epik ، میزبان وب که به سایر سایتهای بحث برانگیز مانند شبکه های اجتماعی راست افراطی Gab کمک کرد تا دوباره آنلاین شوند. اما این نیز دیری نپایید.

از روز دوشنبه ، وب سایت “افشا کننده” به وب سایت اصلی تگزاس حق زندگی اشاره کرد.